۴۱۹۰۴۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ همه روش‌های موثر در کاهش عرضه مواد مخدر

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

یکی از دل مشغولی های مهم و جدی هر کس در این کشور موضوع مواد مخدر است. یعنی سرعت دسترسی به مواد مخدر در کشور گاهی شگفت آور و غبطه برانگیز است . در مورد مواد مخدر چه می دانیم؟ با خودمان چند چندیم ؟ چه کارهایی باید بکنیم ؟ با ما باشید :

یکی از مهم ترین روش‌ها برای کاهش تقاضا برای مواد مخدر کاهش پخش برنامه‌های صداوسیما است . چون جوری باعث افسردگی می شود که آدم می پرد وسط خیابان و داد می زند تاکسی؟ دربست ساقی! یکی دیگر از راه های کاهش عرضه، سپردن توزیع مواد مخدر به عوامل توزیع مطبوعات و روزنامه ها است چون این عزیزان قدر بد توزیع می کنند که مواد مخدر دست کسی نخواهد رسید.

روش دیگر برای ترک مواد ورود مواد مخدر چینی است. از آن جاییکه همه قابلیت‌های معکوس اجناس چینی را می‌دانیم هرکس مواد چینی بزند به جای اینکه برود فضا می‌رود زیرزمین و زود ترکش می‌کند. ممنوع الفعالیت کردن برخی فعالان سیاسی که سابق در مسند قدرت بودند هم یکی دیگر از روش‌های نوین کاهش تقاضا برای مواد است. با جلوگیری از حضور این فعالان سابق از یأس و ناامیدی عمومی و میل به اعتیادجلوگیری می شود.

سپردن بخش فروش و توزیع مواد مخدر به شبکه شتاب هم یکی دیگر از موثرترین روش‌ها است . این طوری شبکه توزیع شما همیشه قطع است و شما باید از دستگاه آی تی دیگری مواد تهیه کنید . این سخت شدن رسیدن به مواد میل به ترک را افزایش خواهد داد. واگذاری بخش توزیع و فروش به شبکه‌های مجازی اینترنتی هم در برخی کشورها جواب داده.
چون با این سرعت کم اینترنت اگر امروز تصمیم بگیرید مواد سفارش بدهید سه روز دیگر می‌توانید آنلاین شوید و تا با سرعت نت مواد مخدر به دستتان برسد خماری از سرتان پریده و خلاص. یک روش بکر و ناب دیگر هم توقیف همه روزنامه‌ها است تا هیچ خبر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی یا اخبار نقل و انتقالات فوتبال و ... به دستتان نرسد . یعنی رستم اگر روزنامه های این مملکت را بخواند یک شبه می‌شود کریم شیره‌ای! بعضی وقت‌ها باید با استفاده از پلیتیک‌های خاص به هدف رسید . ارزان کردن مواد با کیفیت و گران کردن مواد بی کیفیت از بهترین روش‌ها است . تعجب نکنید این روش جواب می دهد چون ایرانی جماعت ثابت کرده بین جنس ارزان و گران آن که گران‌تر است را می‌خرد و وقتی جنس گران‌تر بد باشد کم‌کم از آن دلزده می شود و عطایش را به لقایش می بخشد.

سپردن توزیع مواد به سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم از جدید‌ترین متدهای مدیریتی است . چون این سازمان با سیاستی نرم ذره ذره و خیلی کم کم و نموره همه را از لیست دریافت کنندگان مواد مخدر خارج می‌کند بدون این که کسی بفهمد چی شد. توزیع مواد مخدر را می‌شود بسپاریم دست دلالان میوه. چون این عزیزان همه‌اش را صادر می‌کنند خارج و چنان بلایی سر مصرف کننده داخلی می‌آورند و چنان قیمتش را می برند بالا که نه برای تولید‌کننده صرف کند و نه برای مصرف‌کننده، راهکار دیگر ما سپردن عرضه مواد مخدر به دلالان و مافیای دارو است. این دوستان با روش‌های مدرن و ابتکاری شان چنان کاری می‌کنند که مواد کلا نایاب و کمیاب شود جوری که شما مجبور بشوید کل تهران را برای پیدا کردن یک گرم زیر پا بگذارید و تا قیمت خون پدرشان را نپردازید نتوانید مواد تهیه کنید . این طوری خیلی‌ها قید مواد را می زنند و برای همیشه ترکش می‌کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهره

      عالی بود . ممنون

    • زهره

      عالی بود . ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج