۴۲۰۳۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ بیمه عضو خاص و حساس این‌جا خانواده نشسته است!

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

اولش تا خبر را خواندم، گفتم: ددم وای. این چه جور بیمه ناجوری است. اصلا فکر نمی‌کنند این‌جا خانواده نشسته؟ بعد که کمی به این طرف و آن طرفم نگاه کردم و دیدم کسی نیست یا اگر هست، خوشبختانه این‌قدر گرفتاری و صنم دارد که به من توجه نمی‌کند، با خودم گفتم یواشکی نگاهی به مطلب بیندازم ببینم این بیمه ناجور دقیقا کارکردش چیست؟ دوباره خبر را این‌بار کامل خواندم: «بیمه «عضو خاص و حساس» در ایران نیز به راه افتاد و اولین مورد آن در آغاز هفته جاری اجرا شد و یک شرکت بیمه حنجره سالار عقیلی را بیمه کرد. این شرکت تعهد بیمه‌ای به میزان ٥٠٠‌میلیون تومان برای حنجره سالار عقیلی درنظر گرفته است؛ بیمه‌ای که تنها برای یک‌سال اعتبار دارد و ازسوی شرکت بیمه به سالار عقیلی اهدا شده است».

خوب با خودم گفتم، ببینم در دنیا چه کسانی باید کدام عضو خاص و حساس‌شان را بیمه کنند؟

ابوبکر البغدادی: او یک‌جوری است که باید بسیاری از اعضای بدنش را به‌عنوان عضو خاص بیمه کند. دندان‌هایش را چون مدام این و آن را گاز می‌گیرد. پاهایش را چون زیاد لگد می‌زند و ناخن‌هایش را از بس که چنگ می‌زند.

علی مطهری: او از بس که جگر دارد، حتما باید جگرش را به‌عنوان عضو حساس بیمه کند.

رسایی، کوچک‌زاده و نادر قاضی‌پور: این سه به‌عنوان سه تفنگدار باید با هم مراجعه کنند به دفتر بیمه و زبان‌شان را بیمه کنند. نه‌تنها زبان که زبان کوچک‌شان را هم بیمه کنند، جای دوری نمی‌رود.

اردوغان: او باید جمجمه‌اش را بیمه کند، چون معمولا چیزهای توخالی زودتر می‌شکنند. البته امروز شنیدم برخی دوستان از کیهان شکایت کرده‌اند که چرا به اردوغان گفته بالای چشمت ابروست. با این حساب خودم هم باید سرم را زود بیمه کنم.

احمدی‌نژاد: او را نه‌تنها بیمه نمی‌کنند بلکه بیمه یک پولی هم باید از او بگیرد. به ‌خاطر گوش‌هایش. از بس در این سال‌ها به حرف هیچ‌کس گوش نداد و هیچ حرفی تو گوشش نرفت، بیمه هم جا زد.

دونالد ترامپ: اصلا نمی‌شود بگوییم او باید کدام عضوش را بیمه کند. از خیر او می‌گذریم.

جوانفکر: از بس درحین و بعد از دوران احمدی‌نژاد برای مافوقش سینه سپر کرد، باید سینه او را بیمه کنند.

مسعود ده‌نمکی: مشت ده‌نمکی جان می‌دهد به‌عنوان عضو خاص و حساس اول به‌عنوان میراث ملی شناخته شده و سپس در یونسکو هم ثبت گردد و درپایان بیمه هم بشود.

بابک زنجانی، محمود خاوری و...: برای بیمه خاص و حساس ستبر‌ترین عضو بدن کس دیگری جز بابک زنجانی و محمود خاوری به ذهن‌مان نرسید. البته می‌رسید هم قادر به افشای آن نبودیم.

محمدباقر قالیباف: از آنجایی که این روزها کسی جرأت ندارد به ایشان بگوید بالای چشمت ابروست. بنابراین ایشان باید ابروی خود را به‌عنوان عضو حساس و خاص بیمه کند.

محمدجواد ظریف: وزیرخارجه محبوب ایران این روزها زیربار شدیدترین حملات و فشارهای مخالفان است. قبلا و درحین مذاکرات ١+٥ هم بارها دیده شد، عضو خاص و حساس ایشان درد گرفته است. فلذا بهتر است این بزرگوار کمر خودش را بیمه کند و ملتی را از دل نگرانی خارج کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج