۴۱۹۳۰۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

گلایه تند رضا رشیدپور از عباس جدیدی

عباس جدیدی مرد پرحاشیه این روزهای فضای مجازی که قرار بود صبح امروز ۱۷ آبان‌ماه در برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور حضور پیدا کند، به این برنامه نیامد.

وب‌سایت سینما سینما: عباس جدیدی مرد پرحاشیه این روزهای فضای مجازی که قرار بود صبح امروز ۱۷ آبان‌ماه در برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور حضور پیدا کند، به این برنامه نیامد.

رشیدپور به‌شدت از خلف وعده جدیدی گلایه کرد و گفت: «مدتی است رفتار عباس جدیدی مورد توجه منفی افکار عمومی و رسانه ها قرار گرفته است. من دو روز پیش، پیشنهاد دادم که ما به طرف مقابل هم اجازه دهیم حرف هایش را بزند، تا وقتی بررسی کردیم و حرف هایش را شنیدیم مخاطبان خودشان قضاوت کنند. یک‌طرفه قضاوت کردن در شان برنامه ما و شبکه سه نیست. دیروز هم اعلام کردیم که ایشان قرار است مهمان ما باشد. وقتی تصویر ایشان را در صفحه اینستاگرام منتشر کردیم سیلی از پیام های منفی مخاطبان را دریافت کردیم، که چرا ایشان را به برنامه دعوت کردید، حتی تهدید به این شدیم که دیگر برنامه شما را نمی‌بینیم! اتاق سردبیری گفت دعوت مان را پس بگیریم، من مخالفت کردم و گفتم اجازه دهیم ایشان حرف بزند. ولی متاسفم بگویم که ایشان از صبح تلفن‌شان را پاسخ نمی دهد؛ و متاسفم که بگویم برخی رسانه را نمی شناسند!

بخشی از منتقدین می گویند: وقتی ما این همه مهندس و کارشناس داریم رفتن چهره های ورزشی به شورای شهر خیلی پسندیده نیست، اما مردم به شما اعتماد کردند و با رای مردم در آن جایگاه نشسته اید.

آقای جدیدی! مردم و بیننده رسانه ملی خیلی محترم تر از آن است که من به دروغ به آنها بگویم شما مریض بودید و نیامدید! متاسفم آقای عباس جدیدی!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رشیدپور هم یکی لنگه عباس جدیدی هست،تو برنامه ش با سواستفاده از فوت منصور پورحیدری میخواست پول جمع کنه ولی خدارو شکر مردم حالیش کردن تو جامعه ما هنوزم انسانیت نفس میکشه،اگه جمع زیادی از مردم در برابر یه حرکت زشت موضع گیری کنن معلومه یکی مثل جدیدی دیگه جرات نمیکنه حتی تو تلویزیون حاضر بشه.درود بر مردم ایران

    • بدون نام

      تختی هارفتند کیا آمدند؟؟؟متاسفم متاسف متاسف روحت شاد تختی ...خدارحمتت کند...

    • اولیا

      واقعا ورزشکاران چه ارتباطی با کارهای اجرایی یا مهندسی دارندفقط میخان جایی باشه حالا هر نامی که خودشون میزارندیه عده رو جمع کنندوحقوق یا مفتی بهشون بدهندچون مثلا ورزشکاربوده چه ربطی بهکارهای مهندسی واجرایی وکارشناسی داره بعد مهندسی ما کلی با سختی ونداری درس خواندند بامید اینکه بعداز اتمام دانشگاهشون برندسرکار ...زهی خیال باطل که جایی برای بچه های ما نیست

    • امیر

      متاسفم برای خیلی ها که شخص اقای جدیدی که ه‍ را از به تشخیص نمی دهد به ایشان میگویند دکتر

    • بدون نام

      همان بهتر که نیامد اصلا این ادمو چه به شورای شهر فقط رفتن که کارای خودشونو راه بندازن بیچاره مردم که گیر چه کسانی افتادن

    • بدون نام

      بهترین کاری که عباس درزندگیش کردهمین بود ،ندیدن این شخص اول صبحی شانس بزرگی بودکه نصیب ما شد عباس جان ممنون ...

    • بدون نام

      مردم ایران زمین پهلوان عباس جدیدی انسان خوبیه سیاسی کاری را کنار بذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعی کنید اول شخصی را بشناسید بعد بگین خوبه
        افتضاحات اخیر ایشان در شورای شهر را هم مطالعه کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج