۴۱۹۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنهایی که مربی خارجی با دو برابر قیمت می‌آورند خائن هستند

عابدینی: درخشان به حرفم گوش نمی‌دهد!

مدیر عامل مستعفی داماش گیلان گفت: درخشان به حرف‌هایم گوش نمی‌دهد ولی با او اختلاف ندارم.

خبر گز اری فارس: امیر عابدینی در مورد شکست سه بر یک تیمش مقابل ملوان انزلی گفت: طبیعی بود در شرایطی که تیم داشت، ضربه خواهیم خورد. درخشان از همه توانمندی‌ها و پتانسیل تیم استفاده نکرد و من در جلسه‌ای که با ایشان داشتم این موضوع را اعلام کردم.

عابدینی افزود: می‌خواهم از فوتبال باشگاهی کناره گیری کنم و این موضوع به صورت رسمی چند وقت دیگر اعلام می‌شود. از سیستم مدیریت فوتبال ایران داوری‌ها کلافه شدم و دیگر مغزم جواب نمی‌دهد.

مدیر عامل داماش تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم که در فوتبال ایران برنامه‌ریزی می‌شود که چه تیمی بیفتد، بماند و در کجای جدول باشد. تمام تلاش‌های ما زحماتی که برای بسته شدن تیم می‌گیریم تاثیرگذار نیست و همه چیز به جای دیگری بازمی‌گردد. گاهی شما موضوعی را درک می‌کنید اما نمی‌توانیم آن را وصف کنیم. برای این صحبت‌ها باید مستندات ارائه دهید. سند من داوری است. اشتباهاتی که پشت سر هم اتفاق می‌افتد. سند من آقای عسگری است. مگر می‌شود از همه اشتباهات دفاع کرد؟ همه یک چیز بگویند و ایشان چیز دیگری بیان کند. پنالتی که برای ما گرفته شد را ۱۰۰ تا کارشناس ببینند و نظرشان را اعلام کنند. برنامه ادامه مسابقات را هم ببینید. همه چیز بودار است هر روز باید دعوا کنیم و من دیگر توانم تمام شده است.

عابدینی تاکید کرد: تمامی این مسائل در کنار مشکلات عدیده‌ای مثل بدهکاری به هیئت فوتبال و زمین و زمان خسته‌مان کرده است. نیمکت را هم به هر مربی بدهیم هیچ کس را غیر از گواردیولا، مورینیو و فرگوسن قبول ندارد و فقط با آنها قهوه می‌خورد در این میان ما دیگر خسته‌ شده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا استعفا داده است اظهار داشت: من استعفایی نیستم بلکه باید فسخ قرارداد کنم و خودم،‌خودم را مستعفی کنم. ۱۵ روز پیش این موضوع را اعلام کردم و امروز این اتفاق کتبی شد. دو روز قبل از دیدار مقابل ملوان در دفترم اعلام کردم متن نامه را آماده کردم. البته این موضوع به این معنا نیست که داماش قرار است سقوط کند. من حرف‌هایم را خواهم زد و در ادامه از این تیم دفاع خواهم کرد.

مدیر عامل داماش در مورد اینکه آیا با حمید درخشان اختلاف دارد، تاکید کرد: با درخشان اختلاف ندارم اما او به هیچ صحبتی گوش نمی‌کند. با ایشان دو جلسه داشتیم و بحث کردیم. به او گفتم الان وقت استفاده از نیروهای جوان است اما یک مرتبه بازیکنی که ۵ ماه از شرایط بازی دور بوده به صورت فیکس به میدان می‌رود. زمین و زمان می‌گوید در این مسابقه استفاده از دفاع راست برزیلی خوب نیست و باید بازیکنی به میدان برود که شرایط این بازی را درک کند اما حرف‌ها را هیچ کس گوش نمی‌کند.

عابدینی افزود: من از درخشان بارها حمایت کردم و او را دوست دارم اما استنباط من این است که تیم در حال افتادن است و او هم هیچ حرفی را گوش نمی‌دهد تا به الان نه به رختکن رفتم و نه با بازیکنی جلسه گذاشتم. به او اختیار کامل داده ایم. اختیار کامل می دهیم تیم پایین می افتد، دخالت هم کنیم این موضوع را فریاد می زنند. شما بگویید پس ما چه‌کاره هستیم.

وی در مورد اینکه آیا مالکان باشگاه با استعفایش مخالفت خواهند کرد، گفت: آنها برایشان فرقی نمی‌کند و در کل با این موضوع مخالفند اما من دیگر توان کار کردن در این شرایط را ندارم.

عابدینی در مورد اینکه آیا قصد دوری از فوتبال و استراحت را دارد، اظهار داشت: ما استراحتی نیستیم و می‌رویم در جای دیگر فعالیت می‌کنیم. در این شرایط نمی‌توانم کار را ادامه دهم. بخشی به عدم بودجه و مشکلات مالی برمی‌گردد و بخش دیگر هم به این برمی‌گردد که معیارهایی که داشتیم به وقوع نپیوسته و پازل ما بر هم خورده که نمی‌توانیم آن را تنظیم کنیم و برخی موضوعات را نمی‌توان بیان کرد.

مدیر عامل داماش در مورد اینکه کی‌روش گفته زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر می‌توان قهوه خورد که این موضوع با انتقادات زیادی روبرو شده و همچنین در مورد ناراحتی امیر قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا می‌گویند دربی بد بوده و این مسائل دلیل افت فوتبال ایران است، عنوان کرد: سؤال من از تمامی اصحاب رسانه این است که داماش را مقابل پرسپولیس چگونه دیدند؟ تیم گهر در مقابل پرسپولیس چه عملکردی ارائه کرد؟ چرا به این تیم‌ها پرداخته نمی‌شود؟ دلیل این موضوع این است که این تیم‌ها هویت استانی دارند و دارای هویت ملی نیستند. قبل از دیدار پرسپولیس و استقلال یک هفته مانور تبلیغاتی می‌شود و انگار قرار است عملیات فتح المبین را انجام دهند. تمام کشور بسیج می‌شوند و حرف می‌زنند. اینقدر تبلیغ می‌شود که همه توقع دارند یک بازی فوق‌العاده و دلچسب را ببینند. باید قبول کنیم که ما نتیجه‌گرا شده‌ایم.

وی افزود: قلعه‌نویی و گل‌محمدی گناهی ندارند. کی‌روش باید بداند مورینیو که سردمدار مربیان پرتغال و یکی از بهترین مربیان جهان است، نیز نتیجه گراست. او اگر لازم باشد در یک بازی با ۱۰ نفر دفاع می‌کند. ای کاش ما هم فوتبال نتیجه‌گرایی انجام می‌دادیم و در بازی با ازبکستان و لبنان یک امتیاز کسب می‌کردیم.

عابدینی تصریح کرد: در پایان تیم‌ها با امتیازاتی که به دست می‌آورند بالا می‌روند و هیچ کس به بازی زیبا و تعداد پاس‌هایی که داده‌اند نگاه نمی‌کنند. آقای جلالی در برنامه ۹۰ این موضوع را بررسی کرد اما آیا بازی تیم ملی هم بررسی شده است؟ اگر تیم ملی بازیکنانش را ۴۸ ساعت قبل از هر مسابقه مثل تمامی دنیا در اختیار می‌گرفت و چنین بازی را انجام می‌داد اعتراضی نداشتم اما وقتی ۲۰ روز قبل از هر بازی نخبگان فوتبال ایران را جمع می‌کنیم و در نهایت نتیجه عملکردی می‌شود که در بازی‌ها مشاهده می‌کنیم، نمی‌توانیم این اتفاق را بپذیریم.

عابدینی تاکید کرد: نباید برای فرار از این اتفاق لیگ را تعطیل کنیم در این شرایط باشگاه‌ها حق دارند از خودشان دفاع کنند. امیر قلعه‌نویی یک لغت به کار برد که همه به هم ریختند من اعتقاد ندارم کسی که از کی‌روش حمایت می‌کند و از من انتقاد بیشتری را انجام می‌دهد اجنبی‌پرست است. به نظرم آنهایی که با لابی های پشت پرده مربی خارجی را با رقم‌های فراوان به فوتبال ایران وارد می‌کنند اگر نگوییم اجنبی یا ایرانی نیستند باید بگوییم آنها خائن هستند. مگر می‌شود مربیان خارجی را با رقم‌های دو برابر به فوتبال ما به این راحتی دیکته کنند. یک روز به من گفتند بکن باوئر به فوتبال ایران بیاور آن زمان اعلام کردند نمی‌توان فرمان بنز را روی پیکان گذاشت. پیکان سوار باید با امکانات پیکان جلو برود اگر ۱۰ نفر ماشین لوکس در ایران سوار می‌شوند نمی‌توان گفت کل مملکت لوکس‌سوار هستند.

وی افزود: بهترین مجری ما به خاطر گرفتن وقت مصاحبه به خانه کی‌روش می‌رود، مانوئل ژوزه در خانه خودش جلسه می‌گذارد و به دفاتر نمی‌آید و هر موقع که بخواهند پاسخگو هستند و اگر تصمیم بگیرند از پاسخگو بودن فرار می‌کنند. وقتی مربی، سرپرست و غیره تیمش را مشخص می‌کند اینها همه نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم مدیریت کنیم و دارای ضعف مدیریتی هستیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: ‌اعتقاد دارم باید فکر اساسی برای این وضعیت بکنیم. بخش‌های دیگر هم مشکل دارند اما امروز فوتبال از تمامی بخش‌ها بیشتر روی آنتن است. هزینه‌ای که برای روی آنتن بودن کرده‌ایم، زیاد بوده اما به همان اندازه نتوانسته‌ایم از آن بهره ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج