۴۲۰۴۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتخاب کمدین انگلیسی برای دوازدهمین‌بار

استیون فرای مجری مراسم بفتا ۲۰۱۷ شد

استیون فرای بازیگر، کمدین و نویسنده انگلیسی قرار است فوریه آینده برای دوازدهمین‌بار به عنوان مجری مراسم اهدای جوایز بفتا روی صحنه برود و این در حالی است که شوخی زننده او نسبت به طرز پوشش جنی بیون طراح لباس «مکس دیوانه: جاده خشم» که برای دریافت جایزه بفتا در مراسم ۲۰۱۶ حاضر شده بود جنجال و حواشی فراوانی به دنبال داشت.

وب‌سایت آی ‌سینما: استیون فرای بازیگر، کمدین و نویسنده انگلیسی قرار است فوریه آینده برای دوازدهمین‌بار به عنوان مجری مراسم اهدای جوایز بفتا روی صحنه برود و این در حالی است که شوخی زننده او نسبت به طرز پوشش جنی بیون طراح لباس «مکس دیوانه: جاده خشم» که برای دریافت جایزه بفتا در مراسم ۲۰۱۶ حاضر شده بود جنجال و حواشی فراوانی به دنبال داشت، تا جایی که هجمه انتقادهای تند و تیز در سطح فضای مجازی، فرای را وادار به حذف حساب کاربری خود از توییتر کرد.
استیون فرای مجری مراسم بفتا 2017 شد

فرای خطاب به طراح لباس برنده اسکار که برای دریافت جایزه‌اش روی صحنه آمده بود، گفت فقط یکی از بزرگ‌ترین طراحان لباس سینما می‌تواند شبیه «آشغال جمع‌کن‌ها» لباس بپوشد و به مراسم اهدای جوایز بیاید. بیون که در سال ۱۹۸۵ برای طراحی لباس فیلم «اتاقی با یک چشم‌انداز» ساخته جیمز آیوری برنده جایزه اسکار شد، بعدتر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد او و فرای دوست هستند و از شوخی او نرنجیده است.

به گزارش «گاردین»، ظاهرا برگزارکنندگان هفتادهمین مراسم اهدای جوایز بفتا از خطای جنجال‌ساز فرای گذشته‌اند و یک‌بار دیگر او را به عنوان مجری این رویداد سینمایی معرفی کرده‌اند. کلیر براون مدیر تولید مراسم بفتا عقیده دارد باید به استیون فرای و مجری‌های طراز اولی همچون او که از حس شوخ‌طبعی برخوردارند به قدر کافی میدان داد و سانسورشان نکرد.

بفتا همچنین از برگزاری مراسم سال آینده در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) و تغییر محل آن از «رویال اپرا هاوس» به «رویال آلبرت هال» لندن خبر داده است. طبق روال سال‌های گذشته، پخش زنده مراسم بفتا از شبکه تلویزیونی «بی بی سی وان» روی آنتن می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج