اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۶۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مقابل انتشار غیرقانونی فیلم‌ها می‌ایستیم

در چهارمین روز از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رئیس سازمان سینمایی از این نمایشگاه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.ایوبی در پاسخ به سوال خبرنگار فیلم‌نت نیوز درباره‌ی سیستم VOD تاکید کرداراده‌ی ملی برای ریشه‌کنی شبکه‌ی قاچاق فیلم‌ها شکل گرفته‌است.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: در چهارمین روز از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، رئیس سازمان سینمایی از این نمایشگاه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.ایوبی در پاسخ به سوال خبرنگار فیلم‌نت نیوز درباره‌ی سیستم VOD تاکید کرداراده‌ی ملی برای ریشه‌کنی شبکه‌ی قاچاق فیلم‌ها شکل گرفته‌است.
مقابل انتشار غیرقانونی فیلم‌ها می‌ایستیم

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی عصر روز گذشته (سه شنبه ۱۸ آبان ماه) از بیست‌‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها دیدن کرد.

در این دیدار سیدصادق موسوی، مدیر‌کل حوزه‌ی ریاست و جلیل اکبری‌صحت مدیر روابط‌ عمومی سازمان سینمایی، نیز ایوبی را همراهی کردند. رئیس سازمان سینمایی ابتدا از غرفه‌ی خبرگزاری حوزه‌‌ بازدید کرد و با مدیران این خبرگزاری به گفت‌وگو نشست.

پس از آن ایوبی به ترتیب در غرفه‌‌های روزنامه‌ی همشهری، روزنامه‌ی ایران، خبرگزاری‌های مهر، ایرنا، تسنیم، ایسنا، برنا، پانا، دانشکده‌ی خبر، باشگاه مخاطبان راهیان نور، ماهنامه‌ی پاراگراف، مجله‌ی فیلم و در پایان سایت تحلیلی خبری ایسکانیوز حضور یافت و ضمن دیدار با مسئولان این رسانه‌ها به سوال‌های متعدد خبرنگاران حوزه‌ی سینما پاسخ داد. سوال‌هایی که به‌طور ویژه درباره‌ی تغییرات جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شایعات منتشر شده در بعضی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاونان این وزارتخانه بودند.

در این دیدار علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی که همراه با محمد رسول صادقی، مدیر روابط عمومی این بنیاد، در نمایشگاه حضور داشتند، در غرفه‌ی روزنامه همشهری با حجت‌الله ایوبی همراه شدند و همراه با یکدیگر به سوال‌های خبرنگاران همشهری و سایر رسانه‌ها پاسخ دادند.

رئیس سازمان سینمایی همزمان با بازدید از نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به پرسش خبرنگار فیلم‌نت نیوز مبنی بر اینکه یکی از فعالیت‌های مهم سازمان سینمایی در سال‌های اخیر راه‌اندازی سامانه‌ی VOD بوده، اما در حال حاضر در بعضی موارد هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی قانونی VOD نسخه‌ی غیرقانونی یک فیلم هم منتشر می‌شود؛ درباره‌ی برنامه‌ی سازمان سینمایی و مسئولان برای جلوگیری از این امر گفت: «ستاد صیانت از آثار سینمایی ما فعال است و قطعا با این گونه موارد برخورد خواهد کرد. ما همواره سایت‌های متخلف را شناسایی می‌کنیم. با قوه‌ی قضائیه هم ارتباط خیلی خوبی داریم که به ما در مقابله با این سایت‌ها کمک شایان توجهی می‌کنند.»

او ادامه داد: «در حال حاضر هم در بازار و خیابان و هم در سایت‌ها با متخلفان برخورد می‌کنیم. به‌ هر حال شبکه‌ی قاچاق هم شبکه‌ی قدرتمندی است و اراده‌ای ملی برای ریشه‌کنی آن نیاز است که خوشبختانه این اراده شکل گرفته است. امیدواریم که در آینده‌ی نزدیک این مشکل حل شود و دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.»

ایوبی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید پیش‌بینی‌هایی که برای این سیستم کرده‌اید به درستی پیش خواهد رفت، گفت: «اگر سیستم VOD آن طور که ما طراحی کرده‌ایم راه بیفتد قطعا نتایج مطلوبی خواهد داشت و بازار قاچاق فیلم‌های سینمایی جمع می‌شود.»

رئیس سازمان سینمایی در پایان در پاسخ به این سوال که انتظارتان از وزیر جدید برای رفع مشکلات در زمینه‌ی سینما و شبکه‌ی نمایش خانگی چیست، بیان کرد: «من فکر می‌کنم الان حق وزیر است که از ما انتظاراتی داشته باشد. باید ببینیم انتظارات وزیر چیست تا ما به آن‌ها جامه‌ی عمل بپوشانیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج