۴۲۰۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ضرب و شتم پس از ال گیلانو!

داماش – ملوان این بار هم با حاشیه هایی همراه بود. تنش هایی که این بار به میان خبرنگاران و حتی به کنفرانس مطبوعاتی هم کشیده شد.

ضرب و شتم پس از ال گیلانو!

تماشا: داماش - ملوان این بار هم با حاشیه هایی همراه بود. تنش هایی که این بار به میان خبرنگاران و حتی به کنفرانس مطبوعاتی هم کشیده شد.

تنش های این بازی تا جایی پیش رفت که خبرنگار رشت روزنامه تماشا در راه نشست خبری مورد ضرب و شتم قرار گرفت. رادنی دیدار بعد از سوت پایان بازی، پیش از آنکه به اتاق کنفرانس مطبوعاتی برود مورد اهانت و ضرب و شتم دو تن از خبرنگاران بندر انزلی قرار می گیرد.

دیدار در مورد اتفاقی که برای او افتاده است اینگونه توضیح می دهد: «دو نفر بودند که یکی از آنها با الفاظی تند به من می گفت که حق ندارم در مورد ملوان چیزی بنویسم. دومی هم با سیلی به صورتم زد و باز هم سعی کرد که من را بزند. با تندی به من می گفتند که حق ندارم پایم را به انزلی بگذارم. دو سه نفر از اهالی خود انزلی با من بودند که ما را جدا کردند و برادر آقای صالح نیا هم آنجا بود که ریش سفیدی کرد.»

شهرام شاهین یکی از افرادی است که دیدار در مورد آنها صحبت می کند. مسئول سایت ملوان کلاب که سایتی هواداری و خبری است و یکی از افراد نزدیک به درودگر مدیرعامل ملوان.

شاهین در مورد وقایعی که بین او و خبرنگار تماشا رخ داده است می گوید: «اتفاق آنطور که در مورد آن بزرگنمایی شده است نبود. نسبت به آقای رادنی در انزلی حساسیت وجود دارد. ایشان حدود یکی دو سالی است که مطالبی نوشته اند که جو بدی در انزلی به وجود آورده است. انتظار ما این است که برای شهر خودش و تیم مورد علاقه اش بنویسند. اغلب مطالب ایشان در مورد ملوان نیشدار است. من به ایشان گفتم شما حق ندارید در مورد ملوان بنویسید. ایشان در مورد تیم مورد علاقه خود هر قدر که می خواهند مطلب بنویسند. چه درست و چه غلط این حساسیت وجود دارد. هیچ برخوردی هم بین ما پیش نیامد و درگیری لفظی بود.»

اگرچه شاهین در مورد ضرب و شتم رادنی دیدار اظهار بی اطلاعی می کند اما یکی از طرفداران قدیمی ملوان که در محل حضور داشته است تایید می کند که فردم دوم که از نزدیکان به سایت ملوان کلاب است با دیدار برخورد کرده است.

دیدار در اتاق کنفرانس هم شرایط خوبی نداشته است: «غیر از آن دو نفر که در راه با آنها برخورد داشتم چند نفر دیگری هم در اتاق نشسته بودند. جو خوبی برای سوال پرسیدن من وجود نداشت. آنها از حضورم در کنفرانس ناراضی بودند و مداوم می گفتند خبرنگار رشتی نباید اینجا باشد و کسی که علیه ملوان چیزی می نویسد نباید به اینجا بیاید. دوستان در انزلی نمی خواهند از ملوان کوچکترین انتقادی بشود. فضای نشست به من اجازه پرسیدن سوال از احمدزاده را نداد. کسانی آنجا بودند که بیشتر هوادار بودند ولی کارت داشتند.»

شاهین اما کمتمان می کند که خبرنگاران انزلی اجازه نداده اند که رادنی سوالاتش را بپرسد: «آقای دیدار سوالاتش را از درخشان پرسید و خودش نخواست که سوالی از احمدزاده بپرسد.»

پوربخش مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان هم از پیگیری این ماجرا خبر داد. او مشکل بزرگ کنترل فضای کنفرانس را صادر نشدن کارت های خبرنگاری شهرستان ها و در نتیجه کنترل نامناسب ورود به آن می داند. پوربخش اتفاقات انزلی را اینگونه توضیح می دهد: «برخورد شایسته ای نبود. اگر انتقادی داریم آنقدر به تکامل فکری رسیده ایم که با صحبت آن را منتقل کنیم. ملوانی ها از آقای دیدار گله داشته اند و برخورد تندی با او کرده اند. مطمئنا اجازه نمی دهیم که آنها دوباره به اتاق کنفرانس بیایند. افراد غیرمسئول و غیرخبرنگار وارد شده اند و توهین کرده اند. آنها حتی از مربی سوال پرسیده اند. شک نکنید که این افراد را شناسایی و با آنها برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم دوباره وارد شوند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج