اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۳۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبرئه شدن آلردایس از اتهام فساد در فوتبال انگلیس

سم آلردایس ، سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس که به اتهام مشارکت در دور زدن قانون نقل و انتقالات از تیم ملی کنار رفته بود در مورد پرونده رشوه خواری مورد بازجویی قرار نمی گیرد.

وبسایت نود: پلیس لندن اعلام کرد که پس از بررسی ویدئوهای منتشر شده توسط روزنامه تلگراف در مورد فساد در فوتبال، مشخص شد که نیازی نیست که سم آلردایس به عنوان متهم مورد بازجویی قرار بگیرد و در پرونده قضایی نقشی نخواهد داشت. آلردایس در مورد تبرئه شدن خود در این پرونده بیان کرد:

همیشه مطمئن بودم که هیچ مدرکی علیه من وجود ندارد. از فدراسیون می خواهم که هر چه زودتر علیه عاملان انتشار این اخبار شکایت کنند. از دوستان و خانواده ام متشکرم که در این دوران مشکل از من حمایت کردند. هر مربی انگلیسی به حضور در تیم ملی به عنوان سرمربی افتخار می کند و حضور در تیم ملی انگلیس شغل رویایی من بود. مسلما ناراحتم که دوران حضورم در تیم ملی خیلی زود به پایان رسید اما افتخار می کنم که مدتی هدایت تیم ملی را به عهده داشتم و بیانیه امروز پلیس به من این فرصت را می دهد تا به جلو حرکت کنم.
فدراسیون فوتبال انگلیس احتمال ایجاد پرونده علیه آلدرایس را بررسی کرده بود اما به نظر می رسد که تا پایان اعلام نتیجه پرونده توسط پلیس هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نخواهد شد. مارتین گلن، نایب رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس گفت:

هدایت تیم ملی انگلیس مهمترین شغلی است که فدراسیون در نظر گرفته است اما باید مسائل مختلفی در نظر گرفته شود و تلاش می کنیم که همه ماجرا ها را به دقت حل کنیم. اخراج آلردایس تصمیم مشکلی بود اما با بررسی جوانب مختلف این تصمیم را گرفتیم و سعی کردیم که درست ترین انتخاب را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج