۴۲۲۹۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرامی: خطیبی از عملکردم راضی است

مهاجم تیم ماشین سازی اعتقاد دارد با حمایت مسئولان تیمش شرایط بهتری را پیدا می کند.

ورزش‌سه: مهرداد بایرامی بعد از مصدومیت و شرایط نامساعد خود در فولاد خوزستان به ماشین‌سازی پیوست و در شرایطی به تمرینات این تیم ملحق شد که از نظر جسمانی وضعیت چندان مناسبی نداشت. بایرامی اما کم کم به شرایط بازی رسید و در دیدار با پیکان نیز گلزنی کرد که البته تیمش شکست خورد.

بایرامی در مورد آخرین وضعیت خود گفت: «خدا را شکر در هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم. بعد از جلساتی که با اعضای هیأت مدیره داشتیم و قول مساعد آنان برای حل مشکلات را دریافت کردیم، متوجه شدیم شرایط بهبود پیدا می کند. با حمایت مدیران باشگاه، روحیه خوبی گرفتیم و با برد خونه به خونه نیز شرایط را بهبود بخشیدیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. خودم نیز تمرینات خوبی دارم و کم کم هماهنگی خوبی با بازیکنان پیدا کرده ام و توانسته ام در تاکتیک تیمی جا بیفتم.»

وی درباره دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: «ذوب آهن مدعی قهرمانی در جام حذفی است و سال گذشته نیز این عنوان را بدست آورده است. قطعا تیم ذوب آهن در این دیدار خانگی برای برد پای به میدان خواهد گذاشت اما ما نیز شرایط و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آمادگی خوبی برای این دیدار و برد داریم. تنها نگرانی ما مصدومان زیاد است که امیدوارم تا دیدار با ذوب آهن همبازیان مصدوم نیز به شرایط بازی برسند تا دست کادر فنی برای این دیدار بازتر باشد. باید بتوانیم هوادارانمان را با یک برد شیرین خوشحال کرده و جواب اعتماد و تلاش مسئولان شهر و این باشگاه را بدهیم.»

بایرامی درباره شانس خودش برای گلزنی در دیدارهای آینده افزود: «گلزنی اولین وظیفه یک فوروارد است ولی تاکتیک و خواسته مربی در هر تیمی مشخص می کند که مهاجم نوک تیم چه کاری باید انجام دهد. من گلزنی را دوست دارم و تلاش خودم را نیز خواهم کرد که همه بازی ها گل بزنم. البته گلی که با برد همراه باشد. با این حال گلزنی برای من در اولویت قرار ندارد و رضایت کادر فنی و رسول خطیبی برایم مهم تر از گلزنی است. در دیدار هایی که گلزنی نکرده ام نیز خطیبی از عملکرد من ابراز رضایت کرده که همین موضوع به من روحیه خوبی داده است. کادرفنی به خوبی عملکرد مرا زیر نظر دارد و در این دیدار نیز امیدوارم با یک بازی خوب به همراه گلزنی جواب اعتماد سرمربی خودم را بدهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج