۴۲۳۵۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بنتلی کانتیننتال های جدید رویت شدند

خودروهای کانتیننتال کمپانی بنتلی در سال ۲۰۱۷ وارد سومین نسل خود خواهند شد. وب سایت Car Magazine تصاویری به دست آورده که نمایی بهتر از این ماشین و برادر دوقلوی آن یعنی کانتیننتال GTC نشان می دهند.

مجله سخت افزار - محمد یوسفی زاده: خودروهای کانتیننتال کمپانی بنتلی در سال ۲۰۱۷ وارد سومین نسل خود خواهند شد. در ماه های گذشته تصاویری از نمونه های اولیه این ماشین در سوئد ثبت شده بود که البته بدنه دستگاه کاملا به وسیله کاورهای امنیتی پوشانده شده بودند تا جزئیات طراحی آن مشخص نشوند. با این حال وب سایت Car Magazine تصاویری به دست آورده که نمایی بهتر از این ماشین و برادر دوقلوی آن یعنی کانتیننتال GTC نشان می دهند.
بنتلی کانتیننتال های جدید رویت شدند

به گفته Car Magazine ظاهرا در این مدل از بدنه ای پلاستیکی بر روی بدنه اصلی دستگاه استفاده شده تا باز هم مانع از نمایش تمامی جزئیات خودرو شود، با این حال می توان به موارد خوبی در رابطه با کانتیننتال های ۲۰۱۷ دست یافت. بر اساس گزارشات، از نظر ظاهری بنتلی جدید و مدل GTC هر دو کمی عریض تر از نسل قبلی به نظر می رسند و تا حدودی شباهت هایی به مدل مولزان نیز دارند.
بنتلی کانتیننتال های جدید رویت شدند
بنتلی ساختار خودروهای جدید خود را با همکاری پورشه طراحی کرده است و در واقع شاهد ترکیبی از مدل های پانامرا 2016 و کاین 2017 در کانتیننتال هستیم. همچنین در کنار موتور 4 سیلندر V8 در مدل پایه و موتور W12 در قدرتمندترین مدل، احتمالا از یک سیستم کمکی به صورت هیبریدی هم استفاده خواهد شد. Car Magazine در این زمینه احتمال استفاده از موتور 2.9 لیتری V6 پورشه پانامرا را نیز رد نمی کند. هنوز جزئیات بیشتری درباره مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه رسمی Continental GT و GTC منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج