۴۱۰۴۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بنتلی فلایینگ اسپور زیر نقاب پورشه!

بنتلی فلایینگ اسپور از سال ۲۰۰۶ بر روی یک پلتفرم عرضه می‌شود و به همین دلیل بیش‌ازحد در بازار حضور دارد و البته بهینه‌سازی‌های کوچک سال ۲۰۱۴ را نمی‌توان یک به‌روزرسانی محسوب کرد؛ اما پیش از اینکه بنتلی بزرگ و جدید در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود نیاز است که آزمایش‌هایی روی آن صورت پذیرد.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: بنتلی فلایینگ اسپور از سال ۲۰۰۶ بر روی یک پلتفرم عرضه می‌شود و به همین دلیل بیش‌ازحد در بازار حضور دارد و البته بهینه‌سازی‌های کوچک سال ۲۰۱۴ را نمی‌توان یک به‌روزرسانی محسوب کرد؛ اما پیش از اینکه بنتلی بزرگ و جدید در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود نیاز است که آزمایش‌هایی روی آن صورت پذیرد.

بنتلی فلایینگ اسپور زیر نقاب پورشه!

این فلایینگ اسپور mule در حال تست در جاده‌های انگلستان شکار عکاسان شده است اما جالب آنکه پوشش‌هایی از جنس پورشه پانامرا را بر تن دارد. از آنجایی که هر دو خودرو روی پلتفرم یکسان MSB-F سوار هستند پس دیدن پوشش بنتلی چندان شوکه کننده نیست.

بنتلی فلایینگ اسپور زیر نقاب پورشه!

این خودرو بطور رسمی به عنوان یک مدل از بنتلی در انگلستان ثبت شده و گلگیرهای اندکی متورم‌تر و پیشرانه‌ای جدید را به لطف ثبت‌های جدید نشان می‌دهد.

بنتلی فلایینگ اسپور زیر نقاب پورشه!

درحالی‌که پانامرا و فلایینگ اسپور پلتفرمی یکسان دارند انتظار می‌رود که طیف مشابهی از پیشرانه‌ها نیز را به اشتراک بگذارند. زیر کاپوت این نمونه‌ی ویژه همان پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی موجود در پانامرای جدید یافت می‌شود که قدرت ۵۵۰ اسب بخاری دارد؛ اما انتظار نداشته باشید که بنتلی پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر را کنار بگذارد. هنوز هم انتظار می‌رود که نسخه‌های سطح بالای فلایینگ اسپور از همان پیشرانه‌ی ۶ لیتری موجود در شاسی‌بلند بنتایگا استفاده کنند.

بنتلی فلایینگ اسپور زیر نقاب پورشه!
Bentley Flying Spur W۱۲ S

پروتوتایپ نهایی بنتلی شاید در سال 2017 از راه برسد و موعد عرضه‌ی نهایی آن اواخر سال 2018 خواهد بود. حرفی درباره‌ی بهای این خودرو به میان نیامده اما انتظار داریم که برچسب قیمتی بالای 200 هزار دلار را شاهد باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج