۴۲۳۵۵۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید

در این مطلب قصد داریم گوشی‌هایی را به شما معرفی کنیم که بااینکه هنوز در بازار موجودند، خرید آن‌ها در این زمان کار عاقلانه‌ای نیست و بیشتر به‌عنوان گوشی‌های کلکسیونی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

وب‌سایت جی اس ام - سید حسن زاهدی: بازار موبایل به‌سرعت در حال رشد است و حتی اگر گران‌ترین گوشی را بخرید بیشتر از یک سال نمی‌توانید روی آن به‌عنوان گوشی به‌روز حساب کنید.
در این پست قصد داریم گوشی‌هایی را به شما معرفی کنیم که بااینکه هنوز در بازار موجودند، خرید آن‌ها در این زمان کار عاقلانه‌ای نیست و بیشتر به‌عنوان گوشی‌های کلکسیونی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

همه این گوشی‌ها در زمان خود یکی از بهترین‌های بازار بوده‌اند و شاید افت قیمت آن‌ها دلیل خریدشان باشد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که به‌روز رسانی سیستم عامل یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید گوشی است و با خرید این گوشی‌ها باید قید تجربه نسخه جدید سیستم عامل را بزنید و تنها به امکاناتی چون دوربین و حافظه داخلی بسنده کنید.

Samsung Galaxy Note ۴

اگر هزینه بیشتر برایتان مهم نیست، در حال حاضر بهتر است به‌جای خرید نوت ۴، نوت ۵ را در نظر بگیرید که سیستم عاملی به‌روزتر دارد و حداقل یک سال دیگر می‌تواند گوشی مناسبی برای شما باشد؛ اما اگر نمی‌خواهید بیشتر هزینه کنید می‌توانید به‌جای آن A۷ ۲۰۱۶ را خریداری کنید.

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید

LG G۴

قیمت G۴ وسوسه‌انگیز است، اما با خرید آن گویی به نسل‌های گذشته بازگشته‌اید و بهتر است به‌روزتر باشید. در این بازه قیمتی V۱۰ می‌تواند گزینه به‌روزتری باشد و یا کمی صبر کنید تا قیمت V۲۰ منطقی‌تر شود و اندروید ۷ را روی آن تجربه کنید.

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید

HTC One M۹

M۹ در همان ابتدای ورود خود نیز برخی مشکلات از قبیل داغ کردن داشت. بااینکه آپدیت‌های نرم‌افزاری این مشکل را حل کرد، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت. در این بازه قیمتی می‌توانید One X۹ را خریداری کنید.

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید

iPhone ۶ و iPhone ۶ Plus

مشکل ریپک کردن گوشی‌های آیفون همیشه وجود داشته و بهتر است دیگر به این نسل از گوشی‌های آیفون فکر نکنید. حتی صلاح نیست به سراغ دست دوم این گوشی هم بروید، چراکه دو نسل جدید آن معرفی شده و مشخص است که طی دو سال چه بلایی سر یک گوشی می‌آید. در ضمن اگر آکبند این گوشی‌ها را در بازار دیدید خریداری نکنید، چراکه همان‌طور که گفتیم احتمال ریپک بودن آنها وجود دارد.

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید

Huawei P۸

اگرچه این گوشی یک سال پیش معرفی شد، چه دلیلی به غیر از قیمت بیشتر وجود دارد که از خرید پرچم‌دار جدید صرف نظر کنید و سراغ مدل قدیمی‌تر بروید؟ درست است که هزینه بیشتری می‌پردازید، اما دوربین باکیفیت، سخت‌افزار به‌روزتر و بدنه خوش‌فرم‌تر به این هزینه بیشتر می‌ارزد. در این بازه قیمتی P۹ Lite هم گزینه خوبی است.

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید


Lumia 930

دوران لومیاهای نوکیا کلا به سر آمده است، پس بهتر است دیگر به آن‌ها فکر نکنید؛ خصوصا به این دلیل که خرید گوشی ویندوزفون یعنی تا آخر عمرش مالک گوشی خودتان هستید و اگر بخواهید آن را بفروشید ضرر زیادی می‌کنید. اگر به ویندوزفون علاقه دارید بهتر است به گزینه‌هایی در برند مایکروسافت فکر کنید. البته باز هم خرید آن‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم.
فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید

Huawei Mate ۷

این گوشی هم با صفحه نمایش بزرگش در زمان خود یکی از بهترین‌ها بود، اما باید بدانید Mate ۷ تولید ۲ سال پیش است و باوجود Mate s و Mate ۸ نباید به آن فکر کنید؛ خصوصا حالا که Mate ۹ هم به‌تازگی معرفی شده است.

فکر خرید این گوشی ها را از سرتان بیرون کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا ما پول همین ها رو هم نداریم. چه دل خوشی دارید شما.

    • بدون نام

      من lumia دارم و اتفاقاً خیلی هم راضی ام .مخصوصاً از دوربینش که 41 هست .

    • آبادان

      من نوت 4دارم وخیلی هم ازش راضی هستم وهیچ فرقی بجزبدنه بانوت5نداره تازه نوت 4کارت حافظه میخوره ولی نوت 5کارت حافظه نمیخوره دوتاگوشی هم صفحه نمایش QHDدارن پس فرق خاصی ندارن دوربینشون هم یکیه تقریبا تازه نوت 4باطریش قابل تعویض ولی نوت 5 ایطورنیس کارشناسی زیادجالبی نبود که جی اس ام انجام داده بود

    • جواد

      واقعا برام جالبه بدونم نویسنده این مقاله تا حالا لومیا یا گوشیهای مایکروسافت رو دست گرفته که اینگونه قضاوت میکنه..شما همین الان یه گوشی بهتر از 950 Xl معرفی کنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج