۴۲۴۲۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ترزا می: جهان تغییر کرده

نخست وزیر انگلیس تاکید کرد، رای انگلیسی ها به خروج از اتحادیه اروپا و انتخاب دونالد ترامپ در آمریکا باعث تغییر شکل جهان در عرض یک سال شده و در عین حال استدلال کرد دولت‌ها باید به نگرانی مردم درباره تاثیر جهانی سازی بر اشتغال و جوامع رسیدگی کنند.

خبرگزاری ایسنا: نخست وزیر انگلیس تاکید کرد، رای انگلیسی ها به خروج از اتحادیه اروپا و انتخاب دونالد ترامپ در آمریکا باعث تغییر شکل جهان در عرض یک سال شده و در عین حال استدلال کرد دولت‌ها باید به نگرانی مردم درباره تاثیر جهانی سازی بر اشتغال و جوامع رسیدگی کنند.

تراز می، نخست وزیر انگلیس در یک سخنرانی مهم درباره سیاست خراجی در یک اجلاس سالانه در شهر لندن گفت: تغییر در جهان احساس می شود و این وظیفه سیاستمداران است که به آن پاسخ بگویند.

وی خاطر نشان کرد، انگلیس حامی تجارت آزاد و در عین مدیریت نیروی جهانی سازی برای آن که به نفع همه کار کند، است.

این سخنرانی ترزا می خطاب به گروهی از رهبران تجاری در شهر لندن در حالی صورت گرفته که هلن بوور، سخنگوی ترزا می گفت، دولت انگلیس خواهان روابط موثر، قدرتمند و کاری با رئیس جمهور جدید آمریکا است.

ترزا می همچنین شدیدا این ایده را که از نایجل فاراژ، رهبر حزب استقلال انگلیس و حامی اصلی خروج این کشور از اتحادیه اروپا به عنوان یک میانجی برای کار با تیم دونالد ترامپ استفاده کند، رد کرد.

بوور اظهار کرد، ترامپ به ترزا می گفت مشتاق به داشتن روابط نزدیک با انگلیس به همان نزدیکی روابط دو طرف در زمان دولت رونالد ریگان در آمریکا و دولت مارگارت تاچر در انگلیس است.

بوور خاطر نشان کرد: به یاد نمی آورم که در آن زمان شخص ثالثی در این روابط دست داشته باشد.

در عین حال ترزا می در سخنرانی خود بر لزوم کمک به افرادی که به دلیل تغییرات اقتصادی و اجتماعی چند دهه اخیر احساس به حاشیه رفتن می کنند تاکید کرد.

وی گفت: ما در حال نشست با یکدیگر درجهانی تغییر یافته هستیم.

او همچنین این مساله را که دستورکار ضد تجارت دارد رد کرده و گفت: جهانی سازی و لیبرال سازی، اقداماتی مثبت هستند و بازار آزاد و تجارت آزاد بهترین راه خارج کردن مردم از فقر است دولت ها باید به مردمی که شاهد تضعیف شغل و کاهش دست مزدهایشان هستند کمک کنند. برای آن که یک حامی واقعی و جهانی تجارت آزاد در جهان مردن جدید باشیم باید برای کمک به خانواده هایی که در این جهان ضرر کرده‌اند کاری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج