۴۲۶۳۵۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سریال های موفق پاییزی باز هم روی آنتن می‌روند

«وست ورلد»، «طلاق» و «مردی با یک نقشه» سریال هایی بودند که توانستند هواداران، منتقدان و مسئولان شبکه ها را خوشحال نگه دارند و به این ترتیب دوباره روی آنتن خواهند رفت.

روزنامه بانی فیلم: «وست ورلد»، «طلاق» و «مردی با یک نقشه» سریال هایی بودند که توانستند هواداران، منتقدان و مسئولان شبکه ها را خوشحال نگه دارند و به این ترتیب دوباره روی آنتن خواهند رفت.

به نقل از ورایتی، شبکه اچ‌بی‌او هر سه سریال جدیدش برای فصل پاییز یعنی درام فانتزی «وست ورلد» و کمدی های «نا امن» و «طلاق» را برای فصل دوم تمدید کرده است.
سریال های موفق پاییزی باز هم روی آنتن می‌روند

بعد از سالی سخت برای اچ بی او که در آن این شبکه دچار تغییرات داخلی شدیدی شد و یکی از بزرگترین سریال هایش یعنی درام «واینیل» هم با شکست رو به رو و کنسل شد، خبر تمدید شدن این سریال ها برای این شبکه و رییس جدید برنامه ریزی اش یعنی کیسی بلویز خبر خوبی بود. از آنجایی که بزرگترین سریال اچ بی او یعنی «بازی تاج و تخت» از تابستان آینده وارد دو فصل پایانی خود می شود و به این ترتیب به زودی به پایان خواهد رسید، توجه زیادی معطوف «وست ورلد» و موفقیت آن شده بود.

بلویز درباره «وست ورلد» می گوید: «خیلی خوب است که یک سریال محبوب و گسترده از نظر فرهنگی داریم که ریتینگ های خوبی هم دریافت می کند. این امکان بسیار بسیار بزرگی است.»

داستان «وست ورلد» در دنیایی که مانند پازلی درون پازل دیگر می ماند اتفاق می افتد که در آن روبات های انسان نما به نیازهای مشتریان ثروتمندشان رسیدگی می کنند و تا به حال توانسته پایگاه قدرتمند و دقیقی از هواداران شکل دهد که تک تک جزییات آن را تجزیه و تحلیل می کنند. بلویز می گوید اشتیاقی که «وست ورلد» در میان طرفداران به صورت طبیعی از طریق رسانه های اجتماعی و پادکست ها به وجود آورده یک سورپرایز رضایت بخش بوده است. او می گوید وقتی این سریال یکشنبه شب ها روی آنتن می رود، خودش در توییتر به جستجوی واکنش ها می پردازد. بلویز می گوید با دنبال کردن کارآگاه بازی های هواداران توانسته بینش های متفاوتی در مورد راز و رمزهای بسیار این سریال پیدا کند.

بلویز با اشاره به داستان های اساطیرمانندی که با پیچیدگی خاصی به دست خالقان و شورانرهای این سریال یعنی جاناتان نولان و لیسا جوی خلق شده اند، گفت: «درجه جزییاتی که سازندگان این سریال به آن فکر می کنند فوق العاده است.»

برای هر سه سریال، بلویز گفت تیم خلاق اچ بی او بسیار خوشحال است که پیشنهادهای جدیدش توانسته نظر هواداران و منتقدان را جلب کند. «وست ورلد» بسیار سریال موفقی بوده و با در نظر گرفتن پخش دوباره، وی او دی و استریمینگ، توانسته ۱۱٫۷ میلیون بیننده به طور میانگین در هر اپیزود داشته باشد. با همان شیوه حساب، «طلاق» ۴٫۴ میلیون بیننده و «نا امن» ۳٫۲ میلیون بیننده متوسط در هر اپیزود داشته است.

بلویز گفت: «هر سه سریال توانسته اند از نظر ارتباط برقرار کردن با مخاطبان و مطرح کردن سوال هایی که خالق شان می خواستند مطرح کنند، دقیقا همان کاری را انجام داده اند که من امیدوار بودم بتوانند انجام بدهند.»

هر سه سریال برای ۱۰ اپیزود جدید تمدید شدند. بلویز می گوید برنامه ای برای اعمال تغییری بزرگ در بازیگران یا شورانرهای سریال وجود ندارد که یک نشان خوب دیگر از ثبات آن هاست.

کمپانی های کیلتر فیلمز، بد روبات پروداکشنز و جری واین تراوب پروداکشنز در همکاری با بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه کنندگان «وست ورلد» هستند. علاوه بر نولان و جوی، جی جی آبرامز، جری واین تراوب و برایان برک از تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. نولان و جوی می گویند: «خیلی هیجان زده ایم که ماجرای وست ورلد برای یک فصل دیگر ادامه پیدا می کند. طی سفر طولانی رسیدن روی آنتن، بازیگران با استعداد، کارمندان و دست اندرکاران خارق العاده ما به یک خانواده تبدیل شدند و ما مشتاق داشتن افتخار ادامه دادن این تجربه با آن ها هستیم.»

بعد از پایان پخش کامل فصل اول «وست ورلد»، اچ بی او دو سریال لیمیتد جدید را روی آنتن می برد: «پاپ جوان» با بازی جود لاو که روز پانزدهم ژانویه پخشش آغاز می شود و «دروغ های کوچک بزرگ» با نقش آفرینی ریس ویدرسپون و نیکول کیدمن که برای فوریه هدف گذاری شده است. بعد از آن، سریال درام جدید این شبکه «The Deuce» ساخته دیوید سایمون خواهد بود.

بلویز «نا امن» و «طلاق» را دو «بلوک ساختمانی بزرگ» مجموعه سریال های کمدی اچ بی او خواند که توسط «ویپ»، «سیلیکون ولی» و فصل جدید و پایانی «دخترها» حمایت می شوند. «طلاق» از این نظر برای اچ بی او یک پیروزی بزرگ بود که توانست سارا جسیکا پارکر را بعد از سال ها با موفقیت به تلویزیون بازگرداند. از سوی دیگر در زمانی که هر دو مسئله نژاد و جنسیت در صدر تیترهای روز قرار دارد، ایسا ری از سریال «نا امن» هم توانست نظر مثبت منتقدان را به دست بیاورد. بلویز می گوید: «فعل و انفعالات اجتماعی که «نا امن» به وجود آورده واقعا قدرتمند است.»

سارا جسیکا پارکر کنار پل سیمز، شارون هورگان، الیسون بنسون و ارون کپلان از تهیه کنندگان اجرایی «طلاق» است. ری و لری ویلمور «نا امن» را با هم به وجود آورده اند و همراه پرنتیس پنی مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی آن را هم بر عهده دارند.

جدا از بحث سریال های شبکه اچ بی او، شبکه سی بی اس هم سریال های «مردی با یک نقشه» مت له بلانک و «The Great Indoors» جوئل مک هیل را تمدید کرده و سفارش ساخت شش اپیزود از هر یک از این سریال های کمدی تازه کار را داده است.

با اضافه شدن سفارش ساخت این اپیزودهای جدید، حالا هر پنج سریال جدید پاییزی سی بی اس توانسته اند دستور ساخت فصل کامل شان را دریافت کنند و به این ترتیب به «کوین می تواند منتظر بماند» و «مک گایور» ملحق شدند که هر دو اخیرا سفارش ساخت ۲۲ اپیزود را دریافت کردند. «مردی با یک نقشه» و «The Great Indoors» هر دو فصل های کمی کوتاه تر خواهند داشت و ۱۹ اپیزوده خواهند بود.

علاوه بر این، سی بی اس ساخت ادامه فصل دوم سریال درام پزشکی «کد مشکی» را تایید کرده، البته با سفارش دادن سه اپیزود دیگر، فصل آن را کمی کوتاه تر کرده و به این ترتیب فصل دوم سریال با ۱۶ اپیزود ساخته می شود.

«کد مشکی» یکی از سریال های محبوب این شبکه است، با این حال فصل دوم آن توانسته میانگین ۷٫۹۴ میلیون بیننده در هر اپیزود داشته باشد که نسبت به فصل اول کمی پایین آمده است. مارشا گی هاردن مسئولیت هدایت مجموعه بازیگران این سریال را بر عهده دارد.

«The Great Indoors» هم کمدی شماره دو این فصل پشت سر «کوین می تواند منتظر بماند» است و ۸٫۶۷ میلیون بیننده در هر اپیزود دارد. «مردی با یک نقشه» که پشت سر «کوین می تواند منتظر بماند» روی آنتن می رود، ۶٫۹۶ میلیون بیننده دارد.

سریال های مک هیل و له بلانک که هر دو توسط سی بی اس تی وی استودیوز (CBS TV Studios) تهیه می شوند، اواخر فصل و در ماه اکتبر روی آنتن رفتند. مک هیل در «The Great Indoors» کنار کریستوفر مینتز-پلاس، سوزانا فیلدینگ، کریس ویلیامز، کریستین کو، شاون براون و استیون فرای کمدین بریتانیایی و مجری بفتای ۲۰۱۷ نقش آفرینی می کند. مایک گیبونز، کریس هریس و اندی اکرمن تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

«مردی با یک نقشه» هم بازیگر سابق سریال «دوستان» و مجری فعلی «تخت گاز» بی بی سی را دوباره به شبکه های تلویزیونی آمریکا بازگرداند و او در این سریال لایزا اسنایدر، کوین نیلون، دایانا ماریا ریوا، جسیکا چفین، مت کوک، گریس کاوفمن، متیو مک کان و هیلا فینلی را به عنوان همبازی کنار خود دارد. او همچنین با جف و جکی فیلگو، مایکل راتنبرگ و تروی زاین تهیه کننده اجرایی سریال هم هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سریال ها چی هستن برای اونایی که ماهواره دارند تبلیغ می کنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج