۴۲۶۶۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: آرسنال همیشگی نبودیم

سرمربی توپچی‌ها به بازی نه چندان جالب توجه شاگردان در خانه منچستریونایتد اعتراف کرد، اما ذهنیت آنها را به خاطر تن ندادن به شکست مورد تمجید قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر روحیه و ذهنیت مردانش را در بازی امروز (شنبه) آنها مقابل منچستریونایتد که بازی یک بر صفر باخته را در دقیقه ۸۹ به تساوی کشاندند، ستود. او که شاگردانش از دقیقه ۶۸ بازی از میزبان عقب افتادند، با وجود بازی ضعیف‌ترشان نسبت به شیاطین سرخ، یک دقیقه به پایان کار یک امتیاز گرفتند.

اگرچه طلسم 10 ساله ناکامی‌ توپچی‌ها برای فتح ورزشگاه اولدترافورد در لیگ برتر پابرجا باقی ماند، اما گل دیرهنگامی که حاصل تعویض‌های طلایی ونگر بود (پاس گل چمبرلین و گلزنی ژیرو) روند شکست ناپذیری توپچی‌ها را تداوم بخشید و تعداد بازی‌های بدون باخت آنها را به عدد 17 رساند.

ونگر پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: به نظر من، آرسنال نتیجه قابل قبولی کسب کرد، چون ما تا یک دقیقه به پایان بازی یک بر صفر عقب بودیم. به نظر من این بازی یک بازی بسیار تهاجمی و پرسرعت بود که هر دو تیم در آن دفاعی بسیار منظم و سازمان یافته داشتند. ما از مالکیت توپ بیشترمان نتوانستیم بهره زیادی ببریم. بازی‌مان در فاز پاسکاری و نفوذ به دفاع حریف سرعت چندانی نداشت و تیم همیشگی نبودیم.

ونگر افزود: در نیمه اول به نظر می‌رسید که ما تملک توپ بیشتری داریم، اما موقعیت‌های گلزنی‌‌مان زیاد نبودند. ما نیمه دوم را تحت فشار بیشتری آغاز کردیم و من فکر می‌کنم حق منچستریونایتد بود که به گل برسد. باید بگویم که این تیم هجومی بازی کرد و در نبردهای تن به تن موفق‌تر بود. بازیکنانم در رختکن قبول داشتند که ما تند و تیزی همیشه را نداشتیم، اما اینکه دلیلش چه بود را نمی‌دانم. با این حال فکر می‌کنم که ما توانستیم واکنش خوبی نشان دهیم و به لطف آن یک امتیاز بگیریم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها تأکید کرد: سال گذشته ما اینجا باختیم، اما امسال مساوی کردیم و این یعنی که پیشرفت کرده‌ایم و امیدوارم که این روند با کسب پیروزی در بازی‌‌های بعدی تداوم داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج