جاباما
۴۲۷۰۱۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سردار نقدی: مرحوم حدیدچی زینب انقلاب بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرحوم دباغ زینب انقلاب بود و در راه انقلاب زجرهای زیادی کشید و پیام رسان انقلاب به اردوگاه شرک و کفر بود.

خبرگزاری مهر: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم ختم مرحومه دباغ در جمع خبرنگاران درگذشت ایشان را به جامعه زنان و بسیجیان تسلیت گفت.

وی با تاکید بر اینکه خانم دباغ یک زن بسیجی به تمام معنا بود، گفت: خانم دباغ در همه عمر یکپارچه مبارزه با ظلم و استکبار و اطاعت محض از ولایت بود. ایشان مروج همه ارزش های والای ولایی چه در کمال و چه در عمل بود.

سردار نقدی ادامه داد: برای هر مراسمی که از ایشان دعوت می کردیم علیرغم سن بالا و مشکلات شان حضور می یافتند و ارادت خاصی به جمع بسیجیان داشتند و خودشان اسوه بسیجیان بودند.

وی افزود: در میان کسانی که برای انقلاب زحمت کشیدند هر چه گشتم دیدم لقب زینب انقلاب برازنده ایشان است. ایشان زجرهای زیادی در راه انقلاب کشید و پیام رسان انقلاب اسلامی در اردوگاه شرک و کفر در زمان امام خمینی (ره) بود.

وی گفت: ان‌شاءالله خداوند ایشان را با صاحب این ایام حرت زینب محشور کند و جامعه زنان کشور ما از مکتب ایشان درس بگیرند.

سردار نقدی گفت: زنان ما باید از مرحومه دباغ درس ایستادگی، عفت، حیا، شرافت، مادری و زندگی سراسر جهاد بگیرند.

وی اظهار داشت: ایشان الگویی مربوط به چند قرن قبل نیست. مرحوم دباغ ثابت کرد که اوج حضور در عرصه سیاسی و مبارزه می تواند در کنار اوج مادری و حیا و عفت باشد.

وی تصریح کرد: وجود امثال دباغ حجت را بر ما تمام کرد.

سردار نقدی ادامه داد: بهتر بود که خانم دباغ در نماز جمعه و یا مراسم اربعین تشییع می شدند تا مردم بتوانند ارادت و محبت خود را به ایشان ابراز کنند.

سردار نقدی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا تلاش دارد تا ما را متقاعد کند که جمهوری اسلامی راهی برای پیشرفت جز ارتباط با آمریکا ندارد. در این راستا اقدامات تروریستی، جنگ و تحریم ها انجام شد.

وی ادامه داد: آمریکا طی ۳۰ سال گذشته جنگ فرهنگی سنگینی علیه ایران انجام داد که از نظر اقتصادی هم تحریم ها را به راه انداخت، آمریکا هر حربه ای که داشت علیه انقلاب ما به کار گرفته است.

وی اظهار داشت: توصیه ای به دولت جدید امریکا ندارم زیرا آنها عقلی ندارند دشمنی ها علیه ملت ایران مستمر است و ادامه دارد و رزمندگان ما نیز در مسیر پیروزی در حرکتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حلل

      خدایش رحمت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج