۴۲۷۰۵۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل اصلی رابطه شکرآب مربیان ایرانی با کی‌روش

حمید درخشان و حسن روشن درباره دلیل رابطه بد کارلوس کی‌روش با مربیان ایرانی صحبت می‌کنند.

خبرگزاری خبرآنلاین: این دو پیشكسوت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال درباره این موضوع حرف زدند كه چرا در ایران رابطه مربیان باشگاهی با مربی خارجی تیم ملی خوب نیست. درخشان در این مورد گفت: اینجا یک خلا وجود داشت که به نظرم خود آقای کی روش باید پر می کرد. اوفارل با تک تک مربیان جلسه می گذاشت و از آن ها تشکر و قدردانی می کرد که فلان بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار داده بودند.اما کی روش چنین تعاملی با مربیان ما ندارد. اگر چنین تعاملی وجود داشت ارتباط خیلی قوی تر بود. نقطه مبهم عملکرد کی روش دقیقا همین جاست. تمام مطبوعات و رسانه ها و برنامه های کلیدی صداوسیما مثل ۹۰ تمام قد از کی روش حمایت کردند. ما ازاین بابت خوشحالیم که صداوسیما و مطبوعات و رسانه ها از مربی تیم ملی حمایت می کنند اما او نباید به گونه ای رفتار کند که دیگران به چشم نیایند. ما برای اینکه کی روش را آن بالا نگه داریم مربیان خود را له کردیم.

حسن روشن هم در این مورد گفت: من چون در حوزه خلیج فارس حضور داشتم درباره آن جا صحبت می کنم. آن ها فکر می کنند اصلا در ایران مربی وجود ندارد. اینگونه وانمود شده در ایران چیزی به اسم مربی وجود ندارد و این اصلا خوب نیست. اجازه دهید در مورد یکی از باشگاه های خوب امارات صحبت کنم. باشگاه الاهلی. آن ها همیشه بهترین مربیان دنیا را می آورند.مثل میلان ماچالا یا متسو. با بیشترین پول آن ها را می آورند ولی اگر همان ها دو بازی می باختند اخراج می شدند. اما الان روش شان تغییر کرده. سه سال پیش یک مربی رومانیایی را برای تیم ملی امارات آوردند. او درست مثل اوفارل رفتار کرد. او سه ، چهار دستیار از نقاط مختلف امارات مثل دبی و شارجه و ابوظبی انتخاب کرد. مهدی علی مربی تیم زیر 19 ساله های الاهلی را به عنوان یکی از دستیاران خود انتخاب کرد. بعد از اینکه دو سال قراردادش تمام شد، خودش گفت: مهدی علی را جای من بگذارید. الان یک سال و نیم است که او سرمربی تیم ملی امارات است. آن ها توانستند در جام ملت های آسیا سوم شوند و ژاپن را در مقدماتی جام جهانی و در خاک این کشور شکست دهند. اما در مورد جام جهانی 1978. ما سه گل از هلند خوردیم و با اسکاتلند مساوی کردیم و شرایط به گونه ای رقم خورد که در بازی آخر مقابل پرو شانس صعود داشتیم. حشمت مهاجرانی تیم را 3-3-4 ارنج کرد. من با وجود اینکه مصدوم بودم در ترکیب قرار گرفتم. 4 گل از پرو خوردیم اما به همه نشان دادیم که برای برد به زمین آمده ایم. با این حال من نظم دفاعی تیم کی روش را قبول دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      مربیان ایرانی شانشان بالاترازاین است که کسی مثل کیروش که درجهان ناشناس است ازانهاتقدیر کند بلکه بزرگانی مانند مایلی کهن وجناب شمااقای درخشان وخدادعزیزی وامثالهم که رده های بلند مربیگری جهان رادراختیارداریدبتیدتقدیرکنند

    • یاران

      آقای درخشان ممنون باصداقت حرف زدی ولی همین آقای کیروش مربی تیم ملی ایران، قرار نیست بیاد ازتک تک مربیان تیم تقدیر وتشکر کند بخاطر اینکه بازیکن ازتیم شما انتخاب کرده است، که خودش افتخاری برای باشگاه وبازیکن چرا کارشکنی میکنید، چرا ازتیم ملی بجای حمایت انتظار تشکر از سرمربی تیم ملی دارید،امثال شما مایلی قلعه دیگر جای در تیم ملی نیست چون از سیستم تکنیک وتاکتیک عقب افتاده اید قبول کنید باشگاهی هم زیاد از سرتون،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج