۴۲۷۲۱۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نجات حقیقی و حالا مکانی

بدون شک اگر سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران کارلوس کی‌روش نبود حالا سرنوشت چند بازیکن به صورت کامل عوض می‌شد.

وطن امروز: بدون شک اگر سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران کارلوس کی‌روش نبود حالا سرنوشت چند بازیکن به صورت کامل عوض می‌شد. شاید بازیکنانی مثل رحمتی و خلعتبری هم اینک بازیکنان ثابت تیم‌ملی بودند اما قطعا برای عده دیگری مثل علیرضا حقیقی و سوشا مکانی اوضاع ۱۸۰ درجه متفاوت بود. سوشا در روزهایی که کم‌کم در حال فراموش شدن بودن ناگهان توسط کی‌روش درون دروازه تیم‌ملی قرار گرفت تا کماکان شانس حضور در جام جهانی را برای خودش حفظ کند.
شانس در همه مراحل زندگی تاثیر بسزایی در آینده هر فردی دارد. شاید استعداد و پشتکار از دلایل موفقیت هر فردی به شمار برود اما در نهایت این شانس است که تعیین می‌کند چه سرنوشتی برای چه فردی رقم می‌خورد. آخرین باری که سوشا را از تلویزیون دیده بودیم به پایان فصل قبل لیگ برتر بازمی‌گشت. جایی که آخرین تصویری که از سوشا ثبت شد، اشک‌هایش بود بعد از ناکامی پرسپولیس از رسیدن به عنوان قهرمانی. آن روزها خود سوشا هم می‌دانست یکی از مقصران اصلی ناکامی سرخپوشان بوده و اشک‌هایش هم گواه همین مساله بود. فشارها و حواشی تمام نشدنی در طول فصل سوشا مکانی را به طور کامل زیر و رو کرده بود و او دیگر نایی حتی برای حاشیه‌سازی هم نداشت.
سوشا که از زندانی شدن تا سوژه شدن با القابی مانند باب‌اسفنجی را از زمان پیوستن به پرسپولیس تجربه کرده بود، خوب می‌دانست دیگر به پایان راه با پرسپولیس رسیده، حداقل برای یک مقطع و باید به فکر آینده‌اش باشد. اکنون اما بعد از چند ماه شرایط کاملا تغییر کرده و همه چیز به نفع سوشا شده است. این بار در شرایطی او را دوباره از تلویزیون دیدیم که او دیگر سنگربان پرسپولیس نبود بلکه یک وظیفه به مراتب بزرگ‌تر به او محول شد و سنگربان تیم‌ملی در یک بازی حساس در راه رسیدن به جام‌جهانی ۲۰۱۸ بود. او ۹۰ دقیقه دروازه ایران را بسته نگه داشت تا درهای آینده کماکان به رویش تمام قد باز باقی بماند. سوشا در چند ماه اخیر، شرایط متفاوتی را تجربه کرده است.
او پرسپولیس را به مقصد نروژ ترک کرد و توانست با غلبه بر مشکلات ذهنی، حواشی و ناآمادگی‌های جسمانی نه تنها دوباره نام خود را به عنوان یک دروازه‌بان بااستعداد برجسته کند، بلکه پاداش این تلاش‌هایش را هم خیلی زودتر از آنکه خیلی‌ها انتظارش را داشتند دریافت کند و در شرایطی که خیلی‌ها برای ایستادن در چارچوب دروازه تیم‌ملی می‌جنگیدند، این وظیفه سنگین به او محول شد. این موفقیت می‌تواند سرآغاز بازگشت سوشا مکانی به روزهای اوج باشد و این دروازه‌بان ثابت کند با عبرت از اشتباهات گذشته، این بار تنها برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق اخباری بود دروازه بان تیم ملی بشه نه سوشا لیگ دسته 2نروژ چه برتری به لیگ ایران داره؟؟درشرایطی که اونجا هم از سوتیهای معروفش داده بود کیروش باانتخاب سوشا نشون داد به لیگ ایران اصلا اعتقادی نداره وبهش اهمیت نمیده ومربیهای ایرانی هیچی بلد نیستن دیگه چه جوری اینو نشون بده

    • کریمیان

      ... حرکت کیروش یعنی بازیابی یعنی استفاده ازسرمایه ملی جهت منافع ملی نه منافع شخصی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج