۴۲۸۹۷۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اندروید ۷ نوقا روی گلکسی S۶ دیده شد

اخیرا گزارشیهم منتشر شد که سامسونگ بر روی اندروید نوقا برای سری گلکسی S۶ هم کار می‌کند. اخیرا در تایید اخبار پیشتر مطرح شده یک گلکسی S۶ که از اندروید ۷٫۰ نوقا استفاده می‌کرده هم در وبسایت‌های بنچمارک مشاهده شده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: سامسونگ پیش از این تایید کرده بود که در حال کار بر روی اندروید ۷٫۰ نوقا برای گوشی‌های گلکسی S۷ و گلکسی S۷ Edge است. این شرکت یک نسخه بتا از این برنامه را هم منتشر کرده که کاربران ثبت‌نام شده می‌توانند آن را امتحان کنند. اما اخیرا این گزارش هم منتشر شد که سامسونگ بر روی اندروید نوقا برای سری گلکسی S۶ هم کار می‌کند. اخیرا در تایید اخبار پیشتر مطرح شده یک گلکسی S۶ که از اندروید ۷٫۰ نوقا استفاده می‌کرده هم در وبسایت‌های بنچمارک مشاهده شده است.
اندروید 7 نوقا روی گلکسی S6 دیده شد

گلکسی S۶ که از اندروید نوقا استفاده می‌کند در سایت‌های GeekBench و GFXBench مشاهده شده و این موضوع نشان می‌دهد توسعه این بروزرسانی در حال پیشرفت است.

البته درباره اینکه اندروید ۷٫۰ نوقا به سری ۶ گوشی‌های گلکسی هم می‌رسند شکی وجود نداشت. اصولا سامسونگ سیستم عامل گوشی‌هایش را برای دو سال پس از عرضه به روزرسانی می‌کند. احتمالا مهم‌ترین مساله درباره این بروزرسانی‌ها تاریخ عرضه آن‌ها است. شرکت سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی برای هیچ‌کدام از بروزرسانی‌های اندروید جدید منتشر نکرده و برخی حدس می‌زنند احتمالا تا اوایل سال آینده میلادی شاهد انتشار آن‌ها نخواهیم بود.

به این‌ترتیب صاحبان گوشی‌های گلکسی S۶ باید فعلا صبر کنند تا ابتدا بروزرسانی اندروید جدید برای گوشی‌های گلکسی S۷ منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج