۴۲۹۴۸۴
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

درگیری پسر خاله ها رنگ خون گرفت

مرد جوانی که در جریان یک درگیری اقدام به قتل پسر خاله اش کرده و از محل حادثه متواری شده بود سه ساعت بعد از زمان قتل شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: مرد جوانی که در جریان یک درگیری اقدام به قتل پسر خاله اش کرده و از محل حادثه متواری شده بود سه ساعت بعد از زمان قتل شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

عصر دیروز حوالی ساعت ۱۷:۳۰ خبر وقوع یک فقره قتل در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت در میدان ساحل، به ماموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور ماموران در محل ساختمان نیمه کاره در حال ساخت ماموران با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

با مشاهده جسد مرد جوان بلافاصله موضوع به بازپرس ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

دقایقی بعد بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند و طی بررسی اولیه مشخص شد مقتول پسر جوانی است که با ضربه چاقو به زیر گردنش و توسط پسرخاله‌اش به قتل رسیده است و قاتل نیز از صحنه جرم متواری شده است.

بررسی بیشتر در رابطه با این حادثه مرگبار نشان می داد مقتول و پسرخاله‌اش مدتی قبل از شهرستان برای کار به تهران آمده بودند و در این پروژه ساختمانی مشغول به کار شدند و شبها در همان محل استراحت می‌کردند.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی تلاش برای بازداشت متهم آغاز و وی سه ساعت پس از قتل در منطقه پاسداران بازداشت شد.

متهم این پرونده پس از بازداشت به بازداشتگاه اداره آگاهی منتقل شد. تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این درگیری مرگبار در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دعوا بر سر زن بوده معلومه دیگه، زن ودخترا که هیچشون نیست فقط جوان های مردم کشتن میدن امیدوارم خیر نبینن!

    • mehri

      کیا خیر نبینند

    • وجیهه

      آخ عجب روزگاری شده مادربه فرزند فرزندبه پدرومادر پسرخاله به پسرخاله هیچ کس به نزدیکانش رحم ندارد ازبس بی ایمانی وفسادزیاد شده است چه بگویم بیشتر که خسته شدم یاضامن آهو

    • سحر

      دوست عزیز خوبه شما قاضی نشدی.
      خودت بریدی ودوختی وحکم دادی ونفرین کردی؟
      قاتل هنوز لب باز نکرده شما علت یابی کردی؟خداکنه هیچ وقت درمنصب قضاوت نشینی که گند میزنی به همه

    • مهتاب

      بدون نام 14:21 پلیسها هنوز تحقیق و بازرسی نکردن ازش و نمیدونن انگیزه چی بوده اون وقت تو علم غیب داری که فهمیدی و حکمم دادی؟؟ بعضی وقتا آدم مااااات میمونه از بی عقلی و میزان و مرز بلاهت تو وجود بعضی آدما !!!!! انگار خیلی از زنا و دخترا زخم خوردی که اینقد حالت گرفته اس.
      وقتی میگی همه زنا فکر کنم مادر خودتم جزء جمعیت همین زنای کشور باشه. پس اول فکر کن بعد نظر بذار . توهین به هرکسی اول توهین به وجود خودته. پس خودتو زیر سوال بردی با این طرز فکر و اهانتت

    • راز

      بدون نام شما احتمالا غیبگو تشریف دارین؟
      اون وقت بعضی ها میان میگن چرا جانب دارانه کامنت میذارین
      در برابر آدم های بی منطق باید مثل خودشون جواب داد
      جناب بی نام مگه آقایون که ادعاشون گوش فلک رو کر کرده عقل ندارن که دست به همچین کارایی میزنن مگه فهم وشعور خودشون نمیرسه که بازیچه دست زن ها میشن گاهی چنان به عقل و شعورتون غره میشین که دیگران رو آدم حساب نمی کنین گاهی هم اقرار دارین که هیچی تو اون کله تون نیست و فقط مترسک ساخته دست زن ها هستید

    • خودساخته

      اولاً اگر دنبال خببر میگردید دو پسر خاله راه به عنوان فامیل نشناسید چونکه امکانات هست دوست خواهران یکیش با مثلاً یکی نفر شمالی ایرانی پیوندی و زندگی کند و خواهر دیگری در جنوب ایرانی همسرش یکی نفر باید پسر تا اینجا متوجه میشویم پدرومادر اینکه دولت پسری خاله ممکن است هیچ سنخبت و یا رابطه این با هم ندارند حال دو پسر خاله آزاده دوست پدرومادر بیگانه به هم مگر در زمان کودکان باهمان رابطه‌ای احساس داشته باشند اما هنگام بلوغ و بزرگ شدن هر کدامشان پیرو پدر خود دارایی اندیشه متفاوت و حتی مخالف باشد هم ممکن است باشند، در نتیجه دو پسرخاله همچین نسبتی با همه ندارید ولیعصر اگرچه پسری عمومی میشوند قضیه فرق داشت، منظور منم اینه که درست رقابتی دو جوان حتی اگر پسر خاله باشند زیاد اهمیتی ندارد، ولی برای دختران دختر خاله بودن در وضعیت خواهر بودند است، بارها اینکه طولانی شدن فکر کنم منظورمان را متوجه شده اید

    • خودساخته

      کاربر محترم. 14:21 این پیش بینی سرکار علاوه بر اشتباه توهین به جوانان و دختران و زنان محترم است، احتمال چنین حدسی ممکن است باشد ولی به صراحت کلامی گفتن کار نا ثوابی است چون شرع ما این کار را برای این موضوع سخت و دشوار کرده که به راحتی به هر شخص تهمت روا نداشته باشند در حال حاضر مخاطب شما دختران و پسران جوان و عزیز هستن از طرفی ممکن هست بوده اشتباه کنم دال بر همه نمیشود مطمئن هستم حضرتعالی بدون منظور گفته اید بنده را صرف نظر بفرما چون اگه نمیگفتم اذیت میشدم

    • مهتاب

      خودساخته خبر قتل بود شما اومدی منسب شناسی کردی قضیه را . خیلی چرت بود . ببخشید

    • راز

      خودساخته خداي متوجه هستي چي نوشتي.

    • مهتاب

      کامنت مهتاب 16:21 نظر من نیست .

    • مهتاب

      در حال حاضر فقط خدا میدونه چی بینشون گذشته چون هیچی مشخص نیست بخودم اجازه ی قضاوت نمیدم فقط اینو میدونم هیچ انسانی اگه ذره ایی به خدا اعتقاد داشته باشه بخودش حق گرفتن جون کسی رو نمیده . اگر هم مشکلی بود میتونستن از راه عقل و منطق حل کنن همونی که بواسطه ی داشتنش به اصطلاح شدیم اشرف مخلوقات .

    • راز

      خودساخته جان کامنت 20:50 رو من ننوشتم

    • راز

      مهتاب جان که از قبل کنار ما هستین و من همیشه خواننده کامنت هاتون هستم یه خواهش ازتون دارم که اگه براتون امکان داره یه پسوند کوچولو به اسم تون اضافه کنین تا کامنت شما و اون مهتاب خانم که جدیدا تشریف آوردن قابل تشخیص باشه البته من در اغلب موارد نظرات شما رو تشخیص میدم چون دقیقا حرف و عقده خودم رو درش میبینم ولی بازم کامنت تون مشخصه خودتون رو داشته باشه به نظر من خیلی بهتره
      بازم ببخشید که دخالت کردم
      موفق و پایدار باشین

    • یلدا

      چرا هر مشکلی که مربوط به خانوما نیست آقایان خانومارو مقصر می بینن

    • خودساخته

      سلام راز خوب و مهربون، خدایی بنده هم هیچکدام از کامنت های بالا را ننوشتم!! خدا عقل درست به این جعل کار بده، بنده از شما ممنونم آخه اینا کهن کامنت جعلیات میزارن بیماری بایستی براشون دعا کنیم، چی بگم والا چی، اما این خبر خوب را به شماها میدم قرار شده که شماره نظرات ثبت شده مشخص بشه هرکدوم از دوستان میتوانند برن سایت اون شماره ای که با نام اونها نظر میده پیگیری کنند جدیداً این کار انجام شده ولی بایستی کتباً شکایت کنید،

    • خودساخته

      اگه بنده خودساخته هستم به جان دختر عمو ژاله هیچ کامنتی نزاشتم خدایی!! الآن هم در خدمت دختر عمو ژاله هستم و اصلاً گوشی دست دختر عمو ژاله بوده!! دیگه چطوری نوشتم؟؟؟

    • مهتاب

      سلام راز عزیز خواهر مهربونم ، فرمایش شما برای بنده با تمام وجود قابل احترامه و به هیچ عنوان باعث ناراحتی بنده نشدید ولی مطمئن باشید من هر پسوند یا پیشوند وکلا هر چیز دیگه ایی به اسمم اضافه کنم باز هم شخص مزاحم که هویت و نامش کاملا برای بنده محرز است با همان نام جدید من نظر خواهد داد و کاملا میدانم نه تنها اسم واقعیش نیست بلکه یک آقا ست قفط میتونم بگم واقعا براش متاسفم که آبروی یا بقول خودش ( ابروی) هر چی مرده ساقط کرده . از لطف شما عزیز گرانقدرم بینهایت سپاسگزارم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج