۴۲۹۸۶۲
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

دو برادر جیب بر ۹ بار دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر معتاد که هربار پس از آزادی از زندان اقدام به جیب بری از شهروندان کرده بودند، برای بار نهم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر معتاد که هربار پس از آزادی از زندان اقدام به جیب بری از شهروندان کرده بودند، برای بار نهم خبر داد.

در ساعت ۱۱ روز ۲۳ آبان ماه مأموران تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو در محدوده ایستگاه اتوبوس دروازه دولت به حرکات دو جوان در شلوغی جمعیت داخل ایستگاه مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند. این دو جوان به بهانه سوار شدن به اتوبوس، خودشان را به یکی از مسافران چسبانده و در یک لحظه اقدام به سرقت محتویات جیب وی کرده و بدون سوار شدن به اتوبوس از ایستگاه خارج شدند.

مأموران با تعقیب این دو، زمیانکه آنها قصد ورود به داخل ایستگاه مترو دروازه دولت را داشتند ، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی بدنی اولیه موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از آنان شدند.

با انتقال متهمان به کلانتری ۱۰۶ نامجو و اعتراف صریح به سرقت به شیوه جیب بری، پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه جیب بری تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۶ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره هفدهم با شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه کشف شده موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگانی شدند که گوشی های تلفن همراه آنها ، در همان روز دستگیری متهمان سرقت شده بود، یکی از مالباختگان پس از حضور در اداره هفدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۷ صبح روز ۲۳ آبان ماه گوشی تلفن همراهم در خیابان انقلاب، محدوده پل چوبی سرقت شده است.

مالباخته ای دیگر نیز پس از شناسایی یکی از متهمان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۸ صبح روز ۲۳ آبان ماه در ایستگاه اتوبوس میدان ولی عصر ، در هنگان پیاده شدن از اتوبوس بی آر تی متوجه هل دادن خود توسط یکی از این دو نفر شدم اما در آن لحظه اصلا فکر نمی کردم که گوشی تلفن همراهم سرقت شده، پس از پیاده شدن از اتوبوس، قصد تماس با گوشی تلفن همراه خود را داشتم که متوجه سرقت گوشی تلفن همراه خود شدم که در ادامه، در ساعت ۱۲ همان روز از سوی پلیس با بنده تماس گرفته و اعلام شد که گوشی تلفن همراهم کشف و سارقان نیز دستگیر شده اند.

با بررسی سوابق دو برادر دستگیر شده به نام های علیرضا متولد ۱۳۶۰ و صابر متولد ۱۳۶۵ ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که هر دو نفر آنها از مجرمان سابقه دار به ویژه در زمینه جیب بری هستند که بارها توسط ۸ شعبه مختلف قضایی برایشان قرار قانونی و تعزیز صادر اما با این وجود پس از آزادی از زندان ، ارتکاب جرایم خود به شیوه جیب بری را از سر گرفته اند.

علیرضا و صابر که بیش از ۱۵ سال به مصرف موادمخدر هروئین و شیشه نیز اعتیاد دارند ، در ادامه تحقیقات تحت بازجویی قرارگرفته و به ده ها فقره سرقت به شیوه جیب بری از اوایل سال جاری در خطوط بی آر تی اعتراف و انگیزه خود را نیز تأمین هزینه موادمخدر عنوان کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده، شناسایی ده ها مالباخته، اعتراف صریح متهمان به ده ها فقره جیب بری و به منظور شناسایی جرایم ارتکابی متهمان بویژه شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر آنان از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

وی از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده اند خواست تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، همچنین با اشاره به این پرونده به شهروندان هشدار داد که در هنگام استفاده از وسایط نقلیه عمومی به ویژه مترو و اتوبوس مراقبت اموال همراه خود باشند و از قرار دادن اموال با ارزش خود در یک جیب خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وجیهه

      جیب برها ازخدانمیترسید بندگان خداباچه بدبختی پولی درمی آورندآنوقت شماراحت میدزدید خداوندازتان نگذرد من هم نمیگزرم یاضامن آهو

    • زهرا

      بچه ها من دل تو دلم نیست، چی شد زهرا کوچولو پیدا نشد؟ ما همچنان منتظر خبر خوش از زهرا هستیم.یا قمر بنی هاشم کمک کن خیلی سخت بچه ت دس کس دیگری باشه و ازش خبر نداشته باشی.یا خدا ...

    • mehri

      چه همتی داشتند این دوتا
      تو این اوضاع تلاششون و نآمیدنشدنشون قابله ستایشه

    • بدون نام

      خدا را خوش نمیاد این دوبرادر معتاد به هروئین خمار بمانند، مگه اعلام نکرده بودن که اعتباد جرم نیست و بیماری است تورا خدا اجازه دهید تا به اندازه کافی برای خود بکشند و نشه بشن ثواب دارد این دو برادر آدم های خوبی هستن فقط اعتیاد دارند و اون هم جرم نیست، اجازه دهید تا خداوند گناهان شما را عفو کند

    • کرکیخان

      خجالت بکشید.دست ازسرمردم برداریدجیب بری تاکی.

    • بدون نام

      پس چرا نظرات چاپ نمیکنین

    • بدون نام

      من قبل از هر چیز دیگر بگم که نه درد هستم و نه از دزدی خوشم می آید ولی برای جلوگیری از مثلاً دزدی این دو برادر. اگر جمعیت هشتاد میلیونی هر کدام هر نفر فقط پنجاه ریال یعنی پنج تومن در یک جای مطمئن جمع آوری کنند هرماه میشود مبلغی معادل چهارصد میلیون تومن و با اون میشه علاوه بر جمع آوری معتادان کار نیز برای انها هم فراهم نمود و در یک کار ملی و خیر جوانان مملکت را نجات دهید تا اسم شماها در تاریخ ایران و انسانیت در جهان ثبت شود، بیایید این عمل آسان ولی ملی را پیشنهاد و اجرا کنید مطمئن باشید مینوانبد میتوانید

    • کریو

      مگرنمی دانید جیب برها به بهشت نمی روند

    • ابی

      وجیهه خانم اینجا کسی صداتو نمیشنوه اینقد داد نزن

    • زهر ا

      داش ابی ممنونم چرابی تاثیرهم نیست.صدای مارابلاخره می شنفند

    • ابی

      مگه بین ما جیب بر و قاتل و قاچاقچی هم هست؟ اگه اینطوره به حرف وجیهه خانم گوش بدید

    • بدون نام

      ابی جان من ما به ابی میگیم ابه ابه جان من جیب بر را ار دزد بهتر میدانم و دزد را بهتر از قاچاقچی،!! ولی بدون قاچاقچی چطوری سردوسر و سوت و کور زندگی کنیم پس بیایید ابه جان من نه با جیب بر مخالفت کنیم و نه با دزد بجنگیم و قاچاقچی را هم از خود نگران نکنیم و در این دنیای وانفسا با تفاهم با هم زندگی کنیم بهشت هم نمیخوایم همینجوری راضی هستیم،

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • ابی

      شما هر جور دوست داری منو صدا بزن.کوچیکتم

    • بدون نام

      سلام ابی جان عزیز و روشن دید در منطقه ما مثلاً غلامرضا، غلامعلی، غلامحسین و غلامحسن و مثل اینها را (غله) میگن و ابراهیم، اورام، ابراهم این گروه را (ابه) با فتح ا و فتح ب و ه ساکن میگن اصلاً دواسمی و حتی تک اسمی ها را خلاصه شده صدا میزنن مثلا هر اسمی که با علی شروع شود و با یک اسم دیگه مرکب شود مثل. علی +حسن که میشود علی حسن آن را. عله میگویند علی مراد را هم. (عله) صدا میکنن یا مثلا عبدلرضا و عبدالحسن و عبدالحسین را همه (عبدی) میگن اینه که عرض کردم ولی ابه جان باید به فکر معتادها که اعلام کردن بیمار هستن باشیم و با نگاه تحقیر آمیز به آنها نگاه نکنیم نظر سرکار چیه اگه بتونیم هر دو سه نفر یک معتاد را به زندگی برگردانیم امکان هست؟

    • بدون نام

      کرکیخان راست میگه بنده خداااا. دست بردارید جیب بری تا کی؟؟؟
      باباجان جیب بری قدیمی شد برید بانک بزنید درآمدش بهتره هااا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج