۴۳۰۵۱۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

حمله موشکی به چادر محل جلسه العبادی

فرماندهی الحشدالشعبی جمعه شب درباره حادثه اصابت موشک به چادر فرماندهی در فرودگاه تلعفر که ساعتی پس از جلسه حیدرالعبادی با فرماندهان، صورت گرفت، اعلام کرد که موشک هدایت شونده از هواپیمای متعلق به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا شلیک شده است.

خبرگزاری ایرنا: فرماندهی الحشدالشعبی جمعه شب درباره حادثه اصابت موشک به چادر فرماندهی در فرودگاه تلعفر که ساعتی پس از جلسه حیدرالعبادی با فرماندهان، صورت گرفت، اعلام کرد که موشک هدایت شونده از هواپیمای متعلق به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا شلیک شده است.

فرماندهی الحشدالشعبی در بیانیه ای اعلام کرده که پس از پایان جلسه نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با فرماندهان الحشدالشعبی در فرودگاه تلعفر در ساعت ۴و نیم بعد از ظهر پنجشنبه، یک موشک به فاصله یک و نیم متری این چادر اصابت کرد که بر اثر آن تعدادی از مجاهدان زخمی شدند.

در این بیانیه تاکید شده که بررسی ها بر روی لاشه بجامانده از موشک نشان می دهد که این اقدام از سوی گروه تروریستی داعش انجام نشده، بلکه از یک هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نیروهای ائتلاف شلیک شده است.

فرماندهی الحشدالشعبی خواستار توضیح ائتلاف بین المللی است، چرا که براساس اعلام این فرماندهی آسمان بخش غربی منطقه عملیاتی نینوا تحت کنترل کامل هواپیماهای ائتلاف است و از شروع عملیات موصل بر تحرکات الحشد و نیروهای امنیتی عراق به شکل همه جانبه ای نظارت دارند.
حیدرالعبادی روز پنجشنبه گذشته حین سرکشی از خطوط مقدم جبهه های نبرد دراستان نینوا در فرودگاه تلعفر با فرماندهان الحشدالشعبی جلسه ای برگزار کرد.

این دومین حمله به مکانی است که العبادی در آن حضور می یابد. ۱۴ اکتبر گذشته (۲۳ مهرماه ) نیز ساعتی پس از بازدید نخست وزیر عراق از منطقه مکتب خالد در کرکوک، محل حضور وی مورد حمله خمپاره ای قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      همه خباثتهای که در منطقه روی می دهد زیر سر امریکاست.مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      خجالت بکشید دروغگوها .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج