جاباما
۴۳۱۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۳۵۱ باند قاچاق کالا متلاشی شد

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متلاشی شدن ۳۵۱ باند قاچاق کالا خبر داد و بر اساس آمار لوازم خانگی، مواد خوراکی و پوشاک در پنج ماهه نخست امسال رتبه های اول تا سوم را در بین کشفیات قاچاق به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری ایرنا: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متلاشی شدن ۳۵۱ باند قاچاق کالا خبر داد و بر اساس آمار لوازم خانگی، مواد خوراکی و پوشاک در پنج ماهه نخست امسال رتبه های اول تا سوم را در بین کشفیات قاچاق به خود اختصاص دادند.
طی دوره این گزارش، ارزش کشفیات قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت برابری داشته و از هفت هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۴ به ۵۲ هزار و ۹۴ میلیارد ریال رسیده است.
بر اساس این گزارش، رتبه اول تا سوم در بین کشفیات قاچاق به ترتیب به لوازم خانگی، موارد خوراکی و البسه اختصاص پیدا کرده و سهم کشفیات قاچاق ۱۸ کالای منتخب (از جمله لوازم خانگی، مواد خوراکی، البسه، برنج، سیگار، گوشی تلفن همراه و ...) حدود ۷۷ درصد بوده است.
پنج ماهه نخست امسال، بعد از لوازم خانگی، مواد خوراکی و البسه، کالاهای برنج، مسکرات، سیگار، تجهیزات ماهواره، گوشی تلفن همراه،‌ دارو، طلا و جواهرآلات، لوازم یدکی وسایط نقلیه، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه ای، تجهیزات پزشکی، اسباب بازی، پارچه، فرآورده های نفتی و کفش بیشترین کشفیات کالاهای این دوره بودند.
به گزارش ایرنا، قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیشتر از کاهش ۱۰ میلیارد دلاری قاچاق کشور در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ خبر داده بود.

وی سه عامل «مسایل کلان اقتصادی کشور»، «انجام اقدامات پیشگیرانه» و «اقدامات مقابله ای» را از دلایل کاهش ۱۰ میلیارد دلاری قاچاق در دو سال گذشته اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج