۴۳۱۶۳۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جرایم ما به خاطر آن است که اصفهانی هستیم!

عراقی‌زاده: حسن‌زاده دنبال سیاسی‌کاری است

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان اعتقاد دارد رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال سیاسی‌کاری در آرای صادره به ضرر این تیم است.

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (یکشنبه) کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود در خصوص بازی جنجالی گیتی پسند اصفهان - ملی حفاری اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال را صادر کرد که طبق آن، تیم گیتی پسند به خاطر بهره بردن از بازیکن اضافه ۶ بر صفر بازنده اعلام و نیز محرومیت‌هایی برای اعضای این تیم اصفهانی و تماشاگران آن در نظر گرفته شد.

محمدحسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند درباره این احکام عنوان کرد: با مشورتی که با امور حقوقی باشگاه داشتیم، آقای حسن‌زاده طبق قوانین فوتبال چنین حکمی صادر کرده است. بندی که او به آن اسناد کرده است، در فوتسال طور دیگری است. هیچ جای این بند در فوتسال نمی‌گوید کمیته انضباطی می‌تواند نتیجه بازی را برگرداند، بلکه قضاوت با داور است. مگر داور کشک است؟! طبق قانون اگر بازیکن اضافه به زمین بیاید، داور باید بازی را آرام کند،‌ به بازیکن خاطی کارت زرد نشان بدهد و ضربه خطای غیرمستقیم به سود تیم مهاجم اعلام کند، یعنی همان کاری که داور مسابقه انجام داد.

وی افزود: هر جا پای تیمی اصفهانی در میان باشد، آقای حسن‌زاده در مدت کوتاهی رأی کمیته انضباطی را صادر می‌کند. با توجه به شناختی که از او دارم،‌ آقای حسن‌زاده سیاسی‌کاری می‌کند. او رئیس کمیته به اصطلاح انضباطی است، اما اینجا عدالت را رعایت نکرده است. طبق رأی صادر شده، ما یک هفته مهلت داریم که به کمیته استیناف شکایت کنیم و امیدوارم این کمیته، عدالت را واقعاً رعایت کند و طبق بند حقوقی به آن استناد می‌کنیم، حکم عادلانه‌ای صادر شود. این رأی چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و ما هنوز در زمین هیچ باختی نداده‌ایم. با این رأی، بازیکنان ما انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند و راسخ‌تر به بازی‌ها ادامه می‌دهند. قطعاً بازیکنان گیتی پسند در زمین مسابقه، جواب این افراد را می‌دهند.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کنید این حکم به خاطر تکرار نشدن چنین اتفاقاتی در فوتسال است یا خیر؟»، گفت: ما دو سال پیش در تبریز بازی داشتیم و احمد اسماعیل‌پور می‌خواست پنالتی بزند. از نیمکت تیم حریف به سمت توپ، بطری پرتاب کردند و ما به کمیته انضباطی اعتراض کردیم. آن زمان همین آقای حسن‌زاده گفت، چون داور سوت پایان بازی را زده است،‌ من هیچ کاری نمی‌توانم بکنم؟! آیا این عدالت است؟!

عراقی‌زاده با بیان اینکه اگر قرار است ۴۸ ساعت بعد از بازی گیتی پسند رأی صادر شود، باید برای همه تیم‌ها این‌گونه باشد، عنوان کرد: در بازی شهروند ساری - دانشگاه آزاد در این فصل، هوادار شهروند وارد زمین شد و بازیکن دانشگاه آزاد را کتک زد، اما پس از چهار هفته هنوز هیچ حکمی در این باره صادر نشده است، البته نمی‌گویم چون تیم شهروند شمالی است و آقای حسن‌زاده هم شمالی، پس این دو به هم ربطی دارند! ان‌شاءالله که ما اشتباه می‌کنیم! همین تیم حفاری که اعضای آن ادعای قداست می‌کنند، سه هفته پیش با مس سونگون بازی داشت و اتفاقاتی نیز آنجا رخ داد.

وی ادامه داد: آقای حسن‌زاده گفته بود با عوامل متخلف در این پرونده محکم برخورد می‌کنیم، ای کاش در همه موارد محکم برخورد کنند. هیئت رئیسه سازمان لیگ که 24 ساعت پس از دیدار گیتی پسند - حفاری جلسه اضطراری تشکیل می‌دهد، ای کاش برای همه بازی‌ها، این‌گونه رفتار کند، نه فقط تیمی که یک طرف آن گیتی پسند است. ما اصفهانی هستیم آقای تاج هم اصفهانی است و آقای حسن‌زاده می‌خواهد تلافی یکسری کارها را درآورد.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در مورد صحبت‌های جنتی مدیرعامل گیتی پسند، مبنی بر احتمال کنار کشیدن این تیم از لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: آقای جنتی از بخش خصوصی وارد ورزش شده و از جیب شخصی خود مایه می‌گذارد، آنهم در فوتسالی که هیچ برگشتی ندارد. ببینید در این پنج سال، چقدر سر ما را بریدند و چه بلاهایی سر ما آوردند. متأسفانه هیچ‌کس هم گوش شنوایی نداشته و ندارد. ما امسال تیم را با آرامش جلو می‌بریم و نتایج خوبی هم در لیگ کسب کرده‌ایم، اما آقایان در زمین از پس ما برنیامدند و در بیرون زمین طوری دیگر رفتار کردند. آقای جنتی هم گفت اگر قرار است آرای ناعادلانه علیه ما صادر شود، بهتر است کنار بکشیم تا آقایان راحت‌تر به مقاصد خود برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برای ورزش کشور که امثال عراقی در آن مدیریت می کنند، بازیکن تیمت حرکت زشت و زننده‌ای انجام داده بجای اینکه شدیدا موضع گیری کنی بحث اصفهانی و شمالی راه میندازه تا بی لیاقتی خودش در مدیریت و لاپوشانی کنه و پای مردم خوب اصفهان رو وسط میکشه

    • ستار

      این چه حرفیه که میزنی
      خبر دارین برای تیمهای دیگه مخرب و مکار و سرمنشاء بی قداستی شده این!!!
      فکر کردین خونهءخاله است .قبوووول کنین تخلف کردین
      یعنی چه بازیکنم مادرش مریضه!!!خداوکیلی دارین با انصاف حرف میزنی؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج