۴۳۲۱۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«صدای منو می‌شنوید!؟» در راه فجر

حسن عباسی، تهیه‌کننده‌ی فیلم «صدای منو می‌شنوید!؟» با بازی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی و نگار عابدی از پر کردن فرم حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر خبر داد.

خبرگزاری مهر: حسن عباسی، تهیه‌کننده‌ی فیلم «صدای منو می‌شنوید!؟» با بازی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی و نگار عابدی از پر کردن فرم حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر خبر داد.
«صدای منو می‌شنوید!؟» در راه فجر
حسن عباسی تهیه‌کننده‌ی سینما در گفت‌وگویی درباره‌ی آخرین وضعیت فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید!؟» به کارگردانی صادق پروین‌آشتیانی گفت: «فیلمبرداری این فیلم سینمایی توسط سعید بختیاری به پایان رسیده است. تدوین آن نیز ۶ آذرماه توسط کاوه ایمانی تمام شد.»

عباسی افزود: «صداگذاری «صدای منو می‌شنوید!؟» از ۷ آذر ماه توسط محمود موسوی‌نژاد آغاز شد و بخشی از کارهای تصحیح رنگ آن را هم انجام داده‌ایم و فقط ساخت موسیقی باقی مانده است. ما فرم حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر را برای این ساخته‌ی سینمایی پر کرده‌ایم.»

در خلاصه‌ی داستان این فیلم که مضمونی مرتبط با دفاع مقدس دارد آمده است: «حالا بعد چند سال پسرم برگشته… ایناهاش… این کلید رو به جاش به من دادن می‌گن بیا، خوشحال باش… پسرت اومده… کلیدی که مال یه دره… یه دری که گم شده تو این شهر لعنتی… حالا من در به در، کوچه به کوچه دنبال یه درم که بهم بگه این ۲ تا تیکه استخون و این کلید زنگ زده پسرمه یا نیست.»

«صدای منو می‌شنوید!؟» اولین ساخته‌ی سینمایی صادق پروین‌آشتیانی محسوب می‌شود که پیش از این در تلویزیون ساخت چندین مجموعه و تله‌فیلم را برعهده داشته است. پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیک‌پور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی، حسن ناصری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج