۴۳۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خوانندگان پاپ به جشنواره طراوت مي‌بخشند

برج میلاد پاپ می شود!

جشنواره موسيقي فجر به بيست‌وهشتمين دوره خود رسيد و اين در حالي است كه بار ديگر خوانندگان پاپ مهمان جنبي جشنواره هستند. در اين بخش كه به مدت ۷ شب در برج ميلاد برگزار مي‌شود، خوانندگان جوان ازجمله احسان خواجه‌اميري، رضا يزداني...

روزنامه ایران: جشنواره موسيقي فجر به بيست‌وهشتمين دوره خود رسيد و اين در حالي است كه بار ديگر خوانندگان پاپ مهمان جنبي جشنواره هستند.

در اين بخش كه به مدت ۷ شب در برج ميلاد برگزار مي‌شود، خوانندگان جوان ازجمله احسان خواجه‌اميري، رضا يزداني، بهنام صفوي، مازيار فلاحي و... به هنرنمايي خواهند پرداخت.

برج میلاد پاپ می شود!

محسن يگانه

زمان اجرا: دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۱:۳۰

مكان اجرا: برج ميلاد

«نشكن دلمو» نخستين آهنگي است كه در سال ۸۴ صداي وي را به علاقه‌مندان رساند. محسن يگانه كه متولد ۲۳ ارديبهشت سال ۶۴ در گنبدكاووس است، بعد از موفقيت در آلبوم اولش به نام «سال كبيسه» آلبوم دوم به نام «وقتي رفتي» را منتشر كرد. آلبوم سوم وي به نام «آخه دل من» است.

۳ آلبوم اول وي به صورت زيرزميني منتشر شد و چند سال به عنوان خواننده غيرمجاز شناخته مي‌شد و بعد از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عاقبت در مرداد ۸۷ آلبوم «نفس‌هاي بي‌هدف» را به بازار عرضه كرد، آلبومي كه به دليل
لو رفتن چند آهنگش خيلي‌ها آن را شكستي براي وي مي‌دانستند اما با اين وجود با استقبال خوبي از سوي مردم مواجه شد.

بعد از نخستين آلبوم موفق، وي به دنبال برگزاري كنسرت رفت و زمان زيادي را صرف آلبوم «رگ خواب» كرد و آن را در سال 89 به بازار فرستاد. «حباب» نيز آخرين آلبوم وي است كه امسال به دست علاقه‌مندان رسيده. يگانه، فرزند شهيد است. او در كودكي پدر خود را در جنگ تحميلي از دست داد.

وي تيتراژ بسياري از برنامه‌ها و سريا‌ل‌هاي تلويزيوني از جمله برنامه تلويزيوني «ماه عسل»، فيلم «گرگ و ميش»، سريال «قلب يخي»، «آسمان هميشه ابري نيست» و... را در كارنامه كاري خود دارد.


برج میلاد پاپ می شود!
مازيار فلاحي

زمان اجرا: يكشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۲۱:۳۰

مكان اجرا: برج ميلاد

وي نوازندگي گيتار را از سال ۶۸ آغاز كرد و در سال ۷۱ در رشته مهندسي صنايع وارد دانشگاه شد. مازيار فلاحي كه متولد ۲۶ مهر ماه ۵۳ در تهران است، دوره كارگرداني سينما را در سال ۷۴ با رتبه عالي به پايان رساند و فيلم كوتاه مطرود حاصل نخستين تجربه كارگرداني وي است.

پس از آن در سال ۷۶ مجموعه داستان‌هاي كوتاهش را با عنوان «كلاغ - پائيز كودكي» منتشر كرد كه اين كتاب ريشه قصه‌‌هاي ترانه‌‌هايش شد.

در سال ۸۰ به عضويت گروه كر دانشگاه تربيت مدرس به رهبري «اليپس مسيحي» درآمد و تئوري موسيقي، سلفژ، اركستراسيون و موسيقي مكتوب را نزد استادش حميدرضا ديبازر به مدت ۶ سال متوالي فرا گرفت، در همين حال به عضويت گروه كر بهمن به رهبري مهدي قاسمي درآمد.

در اسفند ۷۶ به دعوت قاسم جعفري آهنگ‌‌ها و ترانه‌‌هاي فيلم «مجنون ليلي» را نوشت كه آغاز فعاليت خوانندگي رسمي ‌وي در عرصه سينما و موسيقي به شمار مي‌آيد. از جمله كارهاي ديگر وي مي‌توان به ساخت موسيقي متن، ترانه‌‌ها و خوانندگي فيلم‌هاي دو راه‌حل براي يك مساله (به سفارش يونيسف)، ققنوس (تلويزيون)، فيلم‌هاي به دنبال خوشبختي، دلواپسي، بي‌ستاره و سريال قلب يخي اشاره كرد. آلبوم «قلب يخي» نخستين آلبوم رسمي‌ موسيقي
وي است.


برج میلاد پاپ می شود!
سيروان خسروي

زمان اجرا: يكشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۸:۳۰

مكان اجرا: برج ميلاد

فراگيري موسيقي را از سن ۱۱ سالگي آغاز کرد و اوي جونيو، موزيسين ايتاليايي و نوازنده کلاسيک پيانو و کلارينت به مدت ۴ سال نخستين استادش در موسيقي بود که سيروان را با تئوري موسيقي و نوازندگي کيبورد آشنا ساخت.

سيروان خسروي كه متولد مردادماه ۶۱ در تهران و برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی، از خوانندگان سبک پاپ است، در سن ۱۶ سالگي با شرکت در کلاس‌هاي موسيقي کاوه يغمايي، اصول نوازندگي و آهنگسازي در سبک راک را فرا گرفت.

مهم‌ترین عامل وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی، حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بود. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بود. سیروان از سال ۷۹ مراحل تهیه نخستين آلبوم شخصی خود با نام «تو خیال کردی بری» را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. با این که اين آلبوم، فروش چشمگیری نداشت اما سیروان با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که در حال حاضر اکثریت او را به عنوان بهترین تنظیم کننده ایران و یکی از محبوب‌ترین خوانندگان می‌شناسند که کارهایش معمولاً با استقبال عمومی روبه‌رو می‌شود.


برج میلاد پاپ می شود!
محمد عليزاده

زمان اجرا: شنبه 28 بهمن ساعت 21:30

مكان اجرا: برج ميلاد

محمد عليزاده 23 دي ماه 60 در كرج به دنيا آمده و در حال حاضر در تهران زندگي مي‌كند. مهندس كشاورزي است اما علاقه شديدي به موسيقي دارد. محمد عليزاده 3 سال پياپي مقام اول قرائت قرآن را در سطح كشور به دست آورده است.

نخستين آلبوم رسمي محمد عليزاده به نام سورپرايز در آستانه انتشار قرار داشت كه به صورت اينترنتي پخش شد ولي با اين حال موفقيت فوق العاده‌اي پيدا كرد و جزو بهترين آلبوم‌هاي موسيقي به‌شمار مي‌رود.

محمد عليزاده تاكنون چندين بار در تلويزيون ايران اجراي زنده داشته است كه آخرين اجراي آن در ويژه برنامه تحويل سال 90 شبكه 3 با اجراي فرزاد حسني بود كه محمد عليزاده به اجراي آثار خود پرداخت.

تيتراژهاي معروف محمد عليزاده در تلويزيون ايران عبارتند از كوله‌پشتي، نوروز ۹۰، ماه عسل، شهر باران، فوق العاده، جزر و مد، سراب و....

او بازي هنرمنداني چون فاطمه معتمد آريا و زنده ياد خسرو شكيبايي را دوست دارد و از توليدات مسعود كيميايي و مهران مديري لذت مي‌برد. علي دايي و كريستيانو رونالدو فوتباليست‌هاي محبوبش هستند.


برج میلاد پاپ می شود!
بهنام صفوي

زمان اجرا: شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۸:۳۰

مكان اجرا: برج ميلاد

بهنام صفوي ۱۵ تير ۱۳۶۲ در شيراز به دنيا آمد و بعد از تولد به ماهشهر رفت و تا ۱۶ سالگي در آنجا ماند، تحصيلاتش را در مقطع كارشناسي رشته مهندسي عمران ادامه داد و در حال حاضر در تهران زندگي مي‌كند.

وي موسيقي را از دوران كودكي با ساز پيانو به صورت خودآموز آغاز كرد، سپس به فراگيري سازهاي كوبه‌اي پرداخــت و در ۱۶ ســالگي آهنگسازي و تنظيم را به صورت حرفه‌اي آغاز كرد.

بهنام كه از جمله خوانندگان موسيقي پاپ ايراني است، نخستين كارش را با نام «تمنا» در سال ۸۵ منتشر كرد كه با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شد و پس از آن تصميم گرفت آلبومي با همين سبك تهيه كند و از اين رو ۲ سال بعد در شهريور سال ۸۷ مجوز نخستين آلبومش با نام «عشق من باش» را گرفت و در مهر همان سال آلبومش را منتشر كرد.

صفوي علاوه بر خوانندگي در زمينه آهنگسازي نيز فعاليت دارد و سازهاي كوبه‌اي و پيانو سازهاي تخصصي وي هستند. صداي بهنام صفوي شباهت زيادي به صداي رضا صادقي دارد.


برج میلاد پاپ می شود!

فرزاد فرزین

زمان اجرا: جمعه 27 بهمن ساعت 18:30 و 21:30

مكان اجرا: برج ميلاد

کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۷۷ آغاز کرده و 4 آلبوم رسمی دارد. به جز خوانندگـــی در آلـبوم‌هایش ترانه‌سرایی و تنظیم هم انجام داده و سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله «پسران آجری» و «کنسرت روی آب» را داشته است. آخرین آلبوم او «شلیک» نام دارد. فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۶۰ موسیقی حرفه‌ای را با «گروه کروز» شروع کرد.

تدارک «شراره» 3 سال به طول انجامید و آلبوم در سال ۷۹ منتشر شد. بعد از شراره فرزاد آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ‌های غیررسمی خود شروع کرد که متاسفانه توسط شخص یا اشخاصی ناشناس به طور غیررسمی منتشر شد.
بعد از آن، وي روی آلبوم «شوک» کار و آن را در سال ۸۷ روانه بازار كرد.

پس از شوک، فرزاد به اجرای کنسرت‌هایی در سراسر کشور و تيتراژ چندين برنامه تلويزيوني اقدام كرد و به سراغ «شانس» رفت و آن را در سال ۸۸ به بازار عرضه كرد.
آلبوم بعدي وی نیز در سال 90 با نام «شلیک» به دست طرفدارانش رسيد و آلبوم دلصدا نیز اخیراً وارد بازار شده كه برای دفاع مقدس خوانده شده است.


برج میلاد پاپ می شود!

بابک جهانبخش

زمان اجرا: پنجشنبه 26 بهمن ساعت 21:30

مكان اجرا: برج ميلاد

متولد اول فروردین سال 62 در بوخوم آلمان که در سال 84 با آلبوم «چی شده» به عنوان دومین پدیده سال معرفی شد. «بی اسم» روندی رو به پیشرفت برای بابک جهانبخش بود و خرداد سال 90 هوادارانش را مهمان «احساس دوست داشتنی»اش کرد. «زندگی من» نيز آلبومی متفاوت با امضای بابک بود و آلبوم دلچسب و بی‌نظیر «من و بارون» نيز از آخرين آلبوم‌هاي اين خواننده تازه نفس است.

بابک نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آغاز كرد و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، به صورت جدی‌تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. نخستين کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او پس از طي دوره‌های آموزشی جدید در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت و یک کار را برای اين سازمان ضبط كرد.

جهانبخش مبانی آهنگسازی و تنظیم و دوره‌های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده، مسعود میردامادی و ... طی کرده است.


برج میلاد پاپ می شود!
رضا یزدانی

زمان اجرا: پنجشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۸:۳۰

مكان اجرا: برج ميلاد

رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز و بازیگر سینما متولد تهران است. وي از نوجوانی به موسیقی روي آورده است. تخصص او در نواختن گیتار خصوصاً گیتار الکتریک است و سبک خواندن او راک بوده که با شیوه‌ای جدید موسیقی راک را به صورتی کاملاً خاص ایرانیزه و باب طبع ایرانی‌ها کرده است. اشعار ترانه‌های او عمدتاً درونمایه اعتراضی و اجتماعی دارد که با صدای خش‌دار و حماسی او سبکی خاص را در موسیقی کشور رقم مي‌زند.

یزدانی موسیقی حرفه‌اي را در ۲۵ سالگی با آهنگسازی و خوانندگی برای تئاتر «دادگاه جنجال برانگیز» در سال ۷۷ شروع کرد و در سال ۷۹ توانست نخستين آلبوم خود را به نام «شهر دل» و در سال ۸۲ آلبوم «پرنده بی‌پرنده» را روانه بازار موسیقی كند. یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را در سال ۸۳ با کار در فیلم‌های مسعود کیمیایی شروع و پس از انتشار آلبوم «هیس» اقدام به اجرای چندین کنسرت در تهران و دیگر شهرها کرد. «ساعت ۲۵ شب»، «ساعت فراموشی» و «خاطرات مبهم» آخرين آلبوم‌هاي وي به شمار مي‌روند.


برج میلاد پاپ می شود!
احسان خواجه‌اميري

زمان اجرا: چهارشنبه

۲۵ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰

مكان اجرا: برج ميلاد

احسان خواجه اميري متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ از خوانندگان موسيقي پاپ ايراني است. وي فرزند ايرج خواننده قديمي موسيقي سنتي ايران و فارغ‌التحصيل مهندسي کامپيوتر از دانشگاه آزاد است.

ايرج خواجه اميري از سرآمدان موسيقي اصيل و آواز بود که بر شکوفايي و پرورش احسان تاثير بسزايي داشته‌است. احسان از ۶ سالگي با نوازندگي ويولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت. او با اجراي ترانه جان بابا همراه با پدر خود وارد دنياي موسيقي شد و در سال ۸۰ در سن ۱۷ سالگي نخستين آلبوم خود به همراهي پدرش را با نام «من و بابا» منتشر کرد.

احسان با اجراي ترانه هر چي آرزوي خوبه (غريبانه) در زمستان ۸۳ در ميان مردم شناخته شد. در پي آن راه يافتن احسان به صداوسيماي ايران او را به خواننده‌اي مطرح در ايران تبديل کرد. احسان دومين آلبوم خود با نام «براي آخرين بار» را که ترانه هر چي آرزوي خوبه يکي از ترانه‌هاي آن بود، در سال ۸۴ به بازار عرضه کرد.

او در سال ۸۶ آلبوم «سلام آخر» را روانه بازار کرد. من و بابا، براي آخرين بار، سلام آخر، فصل تازه، يه خاطره از فردا و عاشقانه‌ها از جمله آلبوم‌هاي وي هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی اسم

      عاااااااااااالی !!!!!!!!!!!

      راستی مجری اختتامیه هم احسان علیخانی شد . دیگه از این بهتر نمیشه *

      جای محسن چاووشی و مهدی یراحی خالی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج