۴۳۲۵۶۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بهترین سکانس «ولایت عشق»

فتحعلی اویسی صحنه‌ای از سریال «ولایت عشق» را که در آن نزد امام رضا(ع) می‌رود و از ایشان درخواست می‌کند به خراسان بیاید و در آن جا مستقر شود، بهترین سکانس این سریال می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فتحعلی اویسی صحنه‌ای از سریال «ولایت عشق» را که در آن نزد امام رضا(ع) می‌رود و از ایشان درخواست می‌کند به خراسان بیاید و در آن جا مستقر شود، بهترین سکانس این سریال می‌داند.

فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور خود در سریال «ولایت عشق» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده که سال ۱۳۷۹ پخش شد، گفت: «حضور من در این سریال و بازی در نقش رجا ابن ابی ضحاک، بر پایه عشق و علاقه بود و داشتن احساسی خوب باعث شد من این نقش را بازی کنم.»

او در خصوص شخصیت رجا ابن ابی ضحاک از کارگزاران بنی عباس که به مامون و معتصم خدمت می‌کرد، گفت: «این شخصیت در پایان داستان تحول یافت و درستکار شد و احساس قشنگی ایجاد کرد که برایم ارزشمند بود.»

بهترین سکانس «ولایت عشق»

اویسی در مورد این که این سریال چه میزان توانست مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: «من تنها می‌توانم از تاثیر این سریال و حال و هوایش بر خودم بگویم و نمی‌توانم درباره تاثیر آن بر مخاطبان حرفی بزنم. درباره این موضوع باید از تماشاگران پرسید.»

بازیگر فیلم سینمایی «سرب» در مورد حس و حال خود نسبت به امام هشتم شیعیان (ع) اظهار داشت: «حال و هوای من همیشه نسبت به امام رضا (ع) خوب بوده است و من از مریدان ایشان هستم. بازی در این سریال باعث شد، ارادتم به امام رضا (ع) بیشتر شود.»

اویسی درباره حاجت گرفتن با توسل به امام هشتم(ع) گفت: «انسان‌ها همیشه با کسانی که دوست‌شان دارند راز و نیاز می‌کنند. این یک مسئله درونی است و نمی‌توان آن را بازگو کرد.»

بازیگر نقش فرحان در «ناخدا خورشید» در پایان درمورد بهترین سکانس بازی خود در این سریال گفت: «در آن سکانس که من نزد امام رضا(ع) می‌روم و از ایشان درخواست می‌کنم با ما به خراسان بیاید و در آن جا مستقر شود و امام درخواست مرا می‌پذیرد و به خراسان مشرف می‌شود. به نظرم این بهترین سکانس فیلم بود و برای من خاطره‌ای خوب به جا گذاشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج