جاباما
۴۳۳۰۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راز زنده ماندن خدمه هواپیمای چاپه کوئنزه

یکی از خدمه پرواز هواپیما چاپه کوئنزه که توانسته بود از سقوط هواپیما جان سالم به در ببرد درباره اینکه چطور پس از سقوط هواپیما زنده مانده صحبت کرد.

ورزش سه: ۷۱ نفر شامل بازیکنان تیم چاپه کوئنزه، مسئولین باشگاه و خبرنگاران در سقوط هواپیما در کلمبیا جان خود را از دست دادند. ۶ نفر از این حادثه جان سالم به در بردند که یکی از آنها، اروین تومیری، مهندس پرواز این هواپیما بود و حال درباره اینکه چگونه از مرگ و صدمه شدید خود جلوگیری کرد مصاحبه ای انجام داد.

او گفت:" من زنده ماندم زیرا نکات ایمنی را رعایت کردم. در آن شرایط خیلی از مسافرین روی صندلی هایشان داد و فریاد می‌کردند. من کیفم را بین پاهایم قرار دادم تا موقعیتی که در مواقع سقوط پیشنهاد شده به آن شکل باشیم را پیدا کنم."

در حالی که دست پاچه شدن و جیغ زدن دیگر مسافران در هنگام سقوط منطقی به نظر می‌رسد ولی خونسردی این مهندس پرواز باعث شد تا جانش نجات پیدا کند. طبق ادعای اسکای نیوز، جکسون فالمن و آلن راشل که بازیکنانی بودند که از این حادثه جان سالم به در بردند، هر دو تحت عمل جراحی قرار گرفتند ولی آقای تومیری با رعایت نکات ایمنی حتی صدمه جدی ندید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج