اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۳۵۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

محسن چاووشی: نمی دانم دیگر چه بلایی سر آلبوم بیاید

سیزده لو رفت؟

روز گذشته بخش هایی از تمام قطعات آلبوم جدید محسن چاووشی یعنی «من خود آن سیزده ام» روی اینترنت قرار گرفت تا شایعه لو رفتن آلبوم جدید این خواننده، شبکه های اجتماعی و سایت های هواداری این خواننده را پر کند.

سیزده لو رفت؟

تماشا: روز گذشته بخش هایی از تمام قطعات آلبوم جدید محسن چاووشی یعنی «من خود آن سیزده ام» روی اینترنت قرار گرفت تا شایعه لو رفتن آلبوم جدید این خواننده، شبکه های اجتماعی و سایت های هواداری این خواننده را پر کند.

شدت واکنش ها به قدری بالا بود که حتی تهیه کننده این آلبوم هم در معرض اتهام قرار گرفت و حملات تندی نیز از سوی برخی هواداران این خواننده علیه او صورت گرفت.

اما پیگیری خبرنگار «تماشا» درباره این ماجرا سرانجام عجیب و غریبی داشت. به نظر می رسد این بار نه پای بچه های گروه وسط است و نه پای خود خواننده و نه حتی تهیه کننده و لجبازی های دو سویه. این بار رفتار غیرحرفه ای یکی از اپراتورهای تلفن همراه، باعث و بانی این اتفاق تلخ و ناراحت کننده شده است.

سیزده لو رفت؟

ماجرا از این قرار بود که حق مالکیت دیجیتالی (فروش آنلاین) آلبوم در زمانی که «من خود آن سیزده ام» مراحل تولید را طی می کرده، در اختیار شرکت «آوای باربد» بوده و این شرکت با فروش این آلبوم به «مسعود دهقان»، خود را از این بازی کنار کشیده اما درصد عمده حق مالکیت دیجیتالی اثر در اختیار این شرکت بوده و در طول این سال ها هم حاضر به واگذاری آن نشده است.

بخش های کوتاهی از قطعات این آلبوم از طریق همین شرکت در اختیار یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفته بود که برای آوای پیشواز این اپراتور استفاده شود. متاسفانه در قرارداد امضا شده، بندی در مورد این قضیه که این آهنگ های پیشواز بعد از انتظار آلبوم باید رونمایی شوند گنجانده نشده و این شرکت نیز در اقدامی غیرحرفه ای با انتشار آهنگ های پشیواز این آلبوم، جرقه انتشار شایه لو رفتن آلبوم جدید چاوشی را زده تا حاشیه های این آلبوم وارد فاز جدیدی شود.

پیگیری ما از خود محسن چاوشی در مورد قابل پیگرد بودن این رفتار غیرحرفه ای با این جملات مواجه شد: «به قدری حالم بد است که دیگر حوصله هیچ جنجال جدیدی درباره این آلبوم را ندارم! دیگر من هم نمی دانم چه بلاهای دیگری قرار است سر این آلبوم بیاید!» ختم شد.

همچنین پیگیری خبرنگار ما از زمان دقیق انتشار این اثر هم به نتیجه خاصی نرسید و ظاهرا جلسه ظهر شنبه تهیه کننده این آلبوم با شرکت پخش، گویای زمان دقیق انتشار آن خواهد بود.

منابع آگاه ۱۰ اسفند را تاریخ نهایی انتشار این اثر می دانند و «تماشا» در روزهای آینده بیشتر و دقیق تر در این باره اطلاع رسانی خواهد کرد. ذکر این نکته ضروری است که این رسانه آمادگی انتشار هرگونه جوابیه ای از سوی اپراتور مذکور در این باره را دارد و حق هرگونه اظهار نظری در این باره محفوظ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farshid

      آقای چاووشی بی نهایت روی این آلبوم زحمت کشیدن ولی الان که کم کم میخواد منتشر بشه اول که تیزر تبلیغاتیش به شکل عجیبی به بیرون درز کرد حالا هم که... چند روز دیگه هم که خود آلبوم منتشر بشه در کمتر از چند دقیقه تو همه سایتها با کیفیت 320kb/s قرار میگیره که این سریال اخلاق غیر حرفه ای با بهترین سکانس تموم بشه !!! دوستان عزیز جهت حمایت از آقای چاووشی و دیگر هنرمندان خوب کشورمون لطفا نسخه اورجینال آلبوم رو تهیه کنید و برای شنیدن آلبوم با سرعت بالاتر از 64 OGG دانلود نفرمایید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج