۴۳۴۷۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استعفاء مزد خطیبی بود!

رسول خطیبی استعفاء داد! و رفت. آنهم در روزی که تیمش در برابر پرسپولیس ارایه گر بازی خوب و شاید بهترین بازی بود و اگر قدر ضربه پنالتی را می دانست بازی به تساوی کشیده می شد.

ورزش سه: رسول خطبیی به چه بهانه ای استعفاء داده؟ به بهانه امتیازات از دست داده و یا تیرگی رابطه با ستاره های تیم و یا فشاری که مدیران به وی آوردند؟ هیچ یک از این ها مورد تایید نیست و بهانه هایی است که به ذهن می آید. رسول خطیبی به هر بهانه ای استعفاء داده باشد راه مربیگری برای او ادامه دارد. راهی که در آینده هم برای وی پر چالش خواهد بود و رسول خطیبی نیاز به این دارد که در آتی این چالش ها را بهتر مدیریت کند.

رسول خطیبی با حضور در هر سه تیم تبریزی نشان داده که مربی توانمندی است چرا که اگر مربی توانمندی نبود هیچ گاه هر سه تیم تبریزی به وی اعتماد نمی کردند. هدایت تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی به لیگ برتر معرف بخشی دیگر از توانمندهای رسول است. اگر چه در تراکتورسازی فرصت و بهای لازم به رسول داده نشد اما ناکامی در گسترش فولاد و ماشین سازی هم به رسول برمی گردد همان طور که هدایت این تیم به لیگ برتر به نام او نوشته شد.

هیچ کس بهتر از رسول خطیبی علت ناکامی ها را نمی داند و هیچ کس بهتر از او نمی تواند به خودش فکر کند.

حضور در این تیم ها درس های خوبی به وی داده. می گویند تجربه بی رحم ترین آموزگار دنیاست. ابتدا مزد می گیرد و بعد درس می دهد. رسول خطیبی مزد را داده و مزد استعفاء از ماشین سازی بوده. حال تجربه کسب کرده. تجربه ای که می تواند در آتی مسیر مربیگری رسول را تغییر دهد.

فرصت پیش آمده فرصت خوبی است که رسول در خلوت واکاوی کند. علت عدم نتیجه گیری. تجربیات به دست آمده. راهکارها و رفتارهای اشتباه و در نهایت هر آنچه که سبب شده این تیم خوب با مهره های خوب - خوب نتیجه نگیرد.

فوتبال ادامه خواهد داشت. هم برای رسول خطیبی و هم برای ماشین سازی. مهم درس گرفتن از اتفاقات و تکرار نکردن اشتباهات گذشته در آینده و در نهایت اصلاح رفتار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبال

      مشکل خطیبی این است که فکر میکند مر بیست در سطح لیگ برتر .درحالی که ایشان اندازش لیگ یک یا دو است .شما به کارنامه ایشان در این سالها نگاه کنید .در همه تیمها تا حد توان بهش امکانات دادن اما نتیجه هیچی.تراکتور .گسترش .بخصوص تیم سیاه جام ان را که وقتی فهمید اینکاره نیست به دلیل وا هی رها کرد.امسال بهترین امکانات را تیم تبریزی بهش داد .نتیجه هیچی .مشکل اساسی وی نداشتن فن بیان مستدل و تند خویی واحدهای وا هی .شما نگاه کن کاظمی تمام تیمهای ته جدولی را نجات داد.راه آهن .سیاه جامگان .چرا .چون مربی واقعی است . اما ایشان اصول اولیه مربی گری را بلد نیست و همیشه پشت مردم قائم شده مثل حالا .شما فکر میکنید با وجود ایشان این تیم در لیگ برتر ماندگار است .بهترین وبا تجربه ترین بازیکنها لیگ را هم دارد..پس غیب کار زده بیرون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج