جاباما
۴۳۶۸۷
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

انتخاب همسر به روش چینی‌ها!

سال‌هاست که چینی‌ها با مطالعه و بررسی خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحیات فرزندانشان را شناسایی و متناسب با آن از روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای تربیت و آموزش آنها استفاده می‌کنند.

انتخاب همسر به روش چینی‌ها!


مجل ه ا یده آ ل : اگر با دقت به سرانگشتان خود نگاه کنید خطوطی مواج و تو درتو را در تک‌تک آنها می‌بینید. خطوطی که به اعتقاد بسیاری از مردم می‌تواند آینه‌ای از رفتار و خلق‌وخوهای فردی باشد. سال‌هاست که چینی‌ها با مطالعه و بررسی خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحیات فرزندانشان را شناسایی و متناسب با آن از روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای تربیت و آموزش آنها استفاده می‌کنند. بر اساس این باور اثر انگشت در افراد به صورت خطوط دایره‌ای شکل (O) و خطوط مواج (W) دیده می‌شود و وجود هر یک از این خطوط در انگشتان مختلف مانند انگشت شست یا سبابه نشان‌دهنده یک ویژگی یا خلق وخوی خاص اخلاقی است. برای تجربه این باور تنها به یک برگ کاغذ سفید و یک استامپ نیاز دارید.

انتخاب همسر به روش چینی‌ها!

اثر انگشت wwoww

وقتی مسئولیت‌پذیری شما حداکثر است

اگر به جز اثر انگشت میانی مابقی انگشتان شما دارای اثر مواج هستند باید بدانید که شما شخصیتی بسیار مسئولیت پذیر دارید و این مسئله می‌تواند یک امتیاز بسیار بزرگ برای شما محسوب شود. چینی‌ها مسئولیت‌پذیری را یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک کارمند و مدیر خوب می‌دانند بنابراین آنها پس از بررسی اثر انگشت مراجعین خود از میان آنها فردی را که اثر انگشت میانی او دایره و مابقی انگشتانش دارای اثرانگشت موج‌دار است به عنوان کارمند یا مدیر ارشد انتخاب می‌کنند. تنها مسئله‌ای که این افراد را تهدید می‌کند میل شدید آنها به قبول کردن مسئولیت‌های دشوار است، یعنی این افراد گاهی مسئولیت‌هایی را قبول می‌کنند که با توانایی آنها خیلی فاصله دارد و این مسئله موجب می‌شود تا آنها دچار گرفتاری‌هایی شوند. لذا در صورتی که این ویژگی‌ در آنها کنترل شود این افراد بهترین افراد برای دوستی یا همکاری هستند.

اثرانگشت wwwow

بهترین‌ها برای ازدواج

افرادی که دارای که این نوع اثرانگشت هستند افرادی هوشیار و متفکر هستند که می‌توانند در شرایط و موقعیت‌های مختلف بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشند. به این ترتیب که با انتخاب بهترین انتخاب‌ها می‌توانند موقعیت زندگی خود را از این رو به آن رو کنند. این گروه بهترین افراد برای ازدواج هستند مخصوصا اگر مرد باشند چرا که این افراد می‌توانند بدون هیچ سرمایه‌ای و تنها با خوش‌فکری شرایط اقتصادی خود را به بهترین شرایط تبدیل کنند و حتی از این بابت به فردی مشهور و صاحبنام در شهر خود تبدیل شوند.

اثر انگشت wowoo

همسران خوبی نمی‌شوند

چینی‌ها افرادی را که دارای این نوع اثر انگشت هستند بهترین انتخاب برای دوستی می‌دانند. آنها براین باورند که مردان و زنانی که این اثر انگشت را دارند می‌توانند در جمع دوستان بسیار خوب حاضر شوند و با انرژی‌ای که دارند فضای مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه را پرنشاط و شاد کنند. اما از آنجا که خوش‌گذرانی در خون این افراد است نباید از آنها انتظار بیشتر از این داشت. به این معنی که نمی‌توان برای ازدواج یا مشارکت‌های دیگر مثل همکاری و آغاز کردن یک پروژه جدید روی آنها حساب کرد، زيرا خوش‌گذرانی و تمایل آنها به گشت و گذار و بیش از هر چیزی سفر موجب می‌شود تا آنها کمتر احساس مسئولیت کنند و بی‌خیالی‌شان کار دستشان دهد به گونه‌ای که روند پیشرفت یک پروژه را تحت تاثیر تنبلی خود قرار دهند.

انتخاب همسر به روش چینی‌ها!

اثرانگشت wwwwo

خوشبخت‌ترین مردم روی زمین

غالب افرادی که اثرانگشت کوچک آنها دایره و مابقی انگشتان آنها مواج است این شانس را دارند که ارثیه کلانی را از یکی از اعضای خانواده خود به ارث ببرند. تجربه چینی‌ها نشان داده که اغلب افرادی که دارای این اثر انگشت هستند ارث زیادی را از پدر و مادر یا یکی از بستگان سالمند خود مانند پدربزرگ، عمو یا عمه خود به ارث می‌برند و این مسئله موجب موفقیت آنها در کسب و کار می‌شود. در حقیقت این افراد با فکر خوبی که دارند تنها به خرج کردن ارثیه خود بسنده نمی‌کنند و با سرمایه‌گذاری روی آن، ارثیه به دست آمده را چند برابر می‌کنند.

اثرانگشت oowww

غرور آنها کار را سخت می‌کند

از جمله ویژگی‌های افرادی که اثر انگشت شست و سبابه‌ آنها دایره و مابقی اثر انگشت‌هایشان مواج است به شدت افرادی مغرور هستند و این غرور موجب بروز مشکلاتی در زندگی، روابط عاشقانه، مهارت‌های اجتماعی و حتی روابط آنها با دوستان شان شده است. در حالی‌ که این افراد در باطن افرادی بسیار مهربان و خونگرم هستند و دوست ندارند به هیچ وجه دیگران را آزار دهند، بنابراین اگر تصمیم دارید فردی با این ویژگی را به عنوان همسر، دوست، همکار یا شریک زندگی‌تان انتخاب کنید باید آگاه باشید که این افراد باوجود ظاهر مغرور و سختگیری که دارند قلبی مهربان و رئوف دارند و نمی‌دانند چگونه انرژی‌های خود را متعادل کنند.

یک نكته: افرادی که اثر انگشت شست و سبابه‌ آنها دایره و مابقی اثر انگشت‌هایشان مواج است به شدت افرادی مغرور هستند و این غرور موجب بروز مشکلاتی در زندگی، روابط عاشقانه، مهارت‌های اجتماعی و حتی روابط آنها با دوستان شان شده است

اثر انگشت woowo

ساده‌ترین و منطقی‌ترین فرد زمین

افرادی که اثر انگشت‌شان اینگونه است غالبا افرادی ساده اما منطقی هستند. آنها هیچ گونه پیچیدگی در رفتار و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند و اصولی که برای زندگی‌شان انتخاب می‌کنند کاملا بر اساس منطق و دو دو تا چهارتاست، بنابراین اگر شما در گروه افرادی هستید که تمایل به انجام کارهای عجیب و غیرمعمول دارید، یعنی ناگهان به سرتان می‌زند تا کار را رها کنید و با دوستان‌تان به طبیعت بروید، نمی‌توانید با چنین فردی زیر یک سقف زندگی کنید، زيرا او پیش از هر چیز به دنبال دلیلی منطقی برای این رفتار می‌گردد. از نظر او این مسئله اصلا قابل قبول نیست که شما به دليل حسی زودگذر کار را رها کنید، لذا باید بدانید که در زندگی با فردی سرو کار دارید که مدام در حال بررسی شرایط و انجام کارها به‌صورت منطقی و عاقلانه است.

انتخاب همسر به روش چینی‌ها!

اثرانگشت wowow

همسران خوبی نمی‌شوند

به اعتقاد چینی‌ها مردمی که دارای این اثر انگشت هستند در مجموع شخصیت‌های دمدمی مزاج هستند که قدرت انتخاب مثلا یک رشته تحصیلی را ندارند. آنها معمولا هر چند وقت یک بار شغل عوض می‌کنند و نمی‌توانند روی کاری تمرکز کنند و آن را به سرانجام برسانند. این افراد غالبا ترک‌تحصیل کرده‌اند و گزینه‌ مناسبی برای شراکت و انجام پروژه‌های مالی نیستند. چینی‌ها بر این باورند که این افراد نمی‌توانند همسر خوبی باشند چراکه همین ویژگی دمدمی مزاج بودن آنها موجب می‌شود تا آنها نتوانند در زندگی موفق باشند و دائم در حال تغییر کار، تغییر جای زندگی و سبک و سیاق زندگی هستند.

نکته: چینی‌ها پیش از انتخاب شریک برای پروژه‌های مالی اثرانگشت فرد را بررسی می‌کنند تا از میزان مدیریت و پیگیری او در امور کاری مطلع شوند‬.

اثرانگشت wooow

جانتان را به لبتان می‌آورد

انتخاب فردی که دارای این اثرانگشت است، یعنی انگشت کوچک و انگشت شست او دارای اثری مواج و ۳ انگشت دیگر او دارای اثری دایره‌ای شکل است یک ریسک است. او فردی است که در کارش بی‌محابا و جسور است. او می‌تواند در لحظه‌ تصمیماتی بگیرد که موقعیت کاری یک مجموعه را به خطر بیندازد و برای آن دلیل قانع کننده‌ای نداشته باشد، بنابراین گاهی ممکن است عملکرد او چنان به نظر گروه دوستان یا همکارانش تمام شود که آنها از رفاقت و همکاری با چنین فردی احساس یاس کنند. با وجود این چینی‌ها معتقدند که شخصیت‌هایی که دارای این نوع اثر انگشت هستند برای مشاغل مهم همچون امدادرسانی در کوهستان و حتی آتش‌نشانی بسیار مناسب هستند و می‌توانند در لحظاتی که اعضای گروه در موقعیت خطرناک و حساس قرار دارند با شجاعت و جسارتی مثال نزدنی اعضای گروه را از بحران خارج کنند یا به حادثه‌دیدگان کمک کرده و آنها را به وضعیت امن و مطمئن برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      خیلی مسخره ای مجله...قبلا با تیتر شخصیت شناسی از روی اثر انگشت ای مطلبو زده بودی حالا شده واسه انتخاب همسر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج