۴۳۷۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نظرات را در اینستاگرام لایک کنید

رییس اینستاگرام از جزییات آپدیت بعدی این اپلیکیشن معروف پرده برداشت که بر اساس صحبت های وی، آن ها می خواهند سیستم کامنت های برنامه خود را مشابه فیسبوک کنند.

وب سایت کلیک: رییس اینستاگرام از جزییات آپدیت بعدی این اپلیکیشن معروف پرده برداشت که بر اساس صحبت های وی، آن ها می خواهند سیستم کامنت های برنامه خود را مشابه فیسبوک کنند.
نظرات را در اینستاگرام لایک کنید

با توجه به صحبت های کوین سیستروم، قابلیت لایک کامنت ها برای پست ها ایجاد شده و همان گونه که او اشاره داشت، از این پس می توانید «پشتیبانی و اشتیاق خود برای حرف های بقیه» را نشان دهید.

با فیسبوک کامنت هایی که معمولا لایک بیشتری دریافت می کنند بالاتر از بقیه قرار گرفته و اگر پست را باز کنید می توانید آن ها را ابتدا ببینید. اما در اینستاگرام و آپدیت بعدی آن روال کار این گونه نیست و بازخورد مخاطبین نسبت به کامنت ها تاثیری روی جایگاه نظرات نخواهد گذاشت. البته کوین سیستروم اذعان داشته که ممکن است با بروزرسانی های آتی، این ویژگی را با اینستاگرام ببینیم.

برای لایک کامنت باید روی قلب رو به رویی آن ها کلیک کنید. تعداد لایک ها هم زیر پست ها نشان داده می شود.
توانایی لایک تنها قابلیت آپدیت بعدی این اپلیکیشن نیست و همچنین شاهد افزایش کنترل کامنت ها هستیم. به راحتی می توانید برای یک پست، نظرات را غیر فعال نموده و از دست کامنت های اضافی خلاص شوید. برای این کار کافیست که پیش از ارسال عکس یا ویدیو به «Advanced Settings» رفته و دکمه «Turn Off Commenting» را لمس کنید. ورژن پیشین اینستاگرام هم چنین قابلیتی برای تعداد کمی اکانت داشت، اما با به روز رسانی آتی این ویژگی عمومی خواهد بود.

سومین و آخرین قابلیت اینستاگرام توانایی حذف فالوورها است. با ورژن های قبلی، اگر می خواستید کاری کنید تا بعضی از فالوورها نتوانند پست های شما را ببینند، تنها راه این بود که آن ها را بلاک نمایید. اکنون با این قابلیت و بدون استفاده از «بلاک»، نوتیفیکیشن برای این دنبال کنندگان ارسال نخواهد شد. شاید جالب باشد بدانید آپدیت بعدی این اپلیکیشن، به خاطر جدایی بعضی از چهره های محبوب این شبکه از آن بود.

کوین سیستروم حرف های خود را این گونه به پایان رساند که همکاران او سعی می کنند با بروزرسانی آتی، اینستاگرام را به «مکانی امن» تبدیل نمایند. این تغییرات از امروز اجرا می شوند ولی گفته های ریاست این کمپانی نشان می دهد که برای ارائه آن ها به تمام اعضای اینستاگرام، نیازمند چندین هفته زمان هستیم. باید صبر کنیم و ببینیم با این بروزرسانی اینستاگرام چگونه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی شد دیگه ، حالا به هر صفحه خارجی که حمله کنیم نظراتمون رو هم ملت همیشه در صحنه لایک بارون میکنن ، اینستا رو میترکونیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج