۴۳۷۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«فرکانس» احسان حق شناس در کشور

آلبوم «فرکانس» با صدای «احسان حق شناس» از صبح امروز به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر شد.

«فرکانس» احسان حق شناس در کشور

تماشا: آلبوم «فرکانس» با صدای «احسان حق شناس» از صبح امروز به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر شد. سومین آلبوم این خواننده در حالی روانه بازار موسیقی کشور شده که او تمام مراحل تولید و ضبط این اثر را در خارج از کشور و کمپانی 20HZ آمریکا انجام داده تا کیفیت اثرش در بالاترین استانداردهای جهانی باشد و دوستدارانش این آلبوم را با بهترین شرایط ممکن بشوند.

امیر طبری، امیر یگانه و شهاب رمضان در بخش ملودی های این آلبوم حضور دارند و «فرید احمدی» نیز ترانه های «فرکانس» را سروده است. کلیه تنظیم ها هم توسط کارشناسان و هنرمندان موسسه 20HZ صورت پذیرفته است.

این آلبوم با تبلیغات گسترده و سراسری و کمپین جالب توجهی که از سوی مدیران رسانه ای این خواننده به راه افتاده، قبل از انتشارش به خوبی توانسته تاثیر تبلیغات خوب را در بهتر دیده و شنیده شدن یک آلبوم نشان دهد.

«فرکانس» احسان حق شناس در کشور

از صبح امروز (سه شنبه)، بیش از ۲۰۰ باجه اختصاصی فروش این آلبوم در شهر تهران شروع به کار خواهد کرد تا علاوه بر معرفی محتوای آلبوم و پیشینه این خواننده از سوی فروشندگان آموزش دیده اش، دوستداران موسیقی اطلاعات و ریز جزئیات این اثر را نیز بتوانند قبل از اقدام به خرید آن در اختیار داشته باشند.

فروش و انتشار همزمان این آلبوم در آمریکا و کانادا نیز از صبح امروز آغاز شده و فروش آنلاین این اثر از هم اکنون در سایت های معتبر داخلی و خارجی در حال انجام است. «فرکانس» جزو معدود آلبوم هایی است که همزمان با انتشار در داخل کشور، به صورت جهانی نیز در آمریکا و کانادا توزیع شده تا کارشناسان موسسه ۲۰HZ بیشتر و بهتر بتوانند درباره واکنش ها و اظهارنظر منتقدان درباره اثر تولید شده در این کمپانی، به جمع بندی و نتیجه گیری برسند.

در روزهای آینده گفت و گوی مفصلی با این خواننده را منتشر خواهیم کرد که او در این گفت و گو به برخی رفتارهای تعدادی از هنرمندان طراز اول موسیقی پاپ در قبال خودش اشاره کرده و از مسائل و پشت پرده هایی پرده برداشته که قطعا سروصداها و واکنش های زیادی را در پی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج