۴۳۷۴۶۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

۲ شرط شکست‌ناپذیری ایران از زبان سردار سلیمانی

فرمانده سپاه قدس گفت: رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه نیت دشمن و بصیر است و ملت ایران به واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه قدس گفت: رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه نیت دشمن و بصیر است و ملت ایران به واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند.

سردار قاسم سلیمانی در یادواره شهدای مدافع حرم و عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ گفت: اگر در طول تاریخ ملتی با وجود دارا بودن رهبری شایسته شکست خورد و به اهداف خود نرسید به دلیل نبود آمادگی در مردم بود. رمز پیروزی اسلام داشتن دو بال رهبری شایسته و مردمی آماده، آگاه نیت دشمن و بصیر است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به واسطه داشتن این دو شرط شکست ناپذیرند، گفت: منشا آمادگی ملت ایران، ایمان آنهاست و با وجودی که نسل عوض شده، اما اجتماعات مذهبی همانند سال ۵۷ است.

سردار سلیمانی با تمجید از شخصیت و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر ما، رهبری متقی است و همه سیاست‌هایی که ابلاغ می‌کنند از روی تقواست.به جز مقام معظم رهبری هیچ مسئولی در دنیا نمی‌بینیم که با تمام اقشار دیدار کند و به صحبت آنها گوش دهد و ملت ما نیز ملتی همیشه در صحنه است.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به آیه «ان تنصرالله ینصرکم» و تفسیر آن توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خداوند یاری و نصرت خود را به کسانی ارزانی می‌کند که هر چه در توان دارند برای خدا بگذارند. آمادگی مردم سبب می‎شود که مستحق نصرت الهی شوند.

وی با بیان اینکه انسان با اراده می‌تواند به هدف خود دست پیدا کند، تصریح کرد: ملت ایران با آگاهی داشتن نسبت به دشمنان و آگاهی و اطمینان از مسیر خود همواره مسیر عزت و سربلندی را در پیش گرفته و می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا سایه شما رو از سر ما کم نکنه

    • ابوالفضل حیدری

      خداوند پشت پناه تمام سرداران وهمه کسانی که از مرز بوم کشور دفاع میکنن باشد و دشمنان ایران رانابودانشالله روزی برسد که آل صعود محف ونابود بشه تا هموطنان ما همانند کربلا با کارت ملی به کعبه تشریف شن ایشالله

    • حسن عاشق ولایت

      اکر امروز ملت ایران در هم زمینه پیروز هستن سرداران مثل سردار سلیمانی داریم انشالله به تعداد این قبل سرداران در ایران آنقدر باشن که کسی جرات نکند به خاک چشم بد نگاه کن

    • بدون نام

      احسنت ودرودبرسرداربزرگ وخستگی ناپذیر

    • زهره

      غیرت دینی و ایرانی : یعنی سردار سلیمانی

    • بدون نام

      خیلی چاکرتیم سردار.
      انشالله که زنده باشی و از سربازان مخلص امام زمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج