۴۳۸۶۹۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تکانه‌های افزایش قیمت ارز در بازار خودرو

طی روزهای گذشته قیمت دلار به بیش از ۳۹۰۰ تومان افزایش یافته و این اتفاق، این همهمه را در بازار خودرو به‌وجود آورده که احتمالا قیمت‌ها بالا می‌رود؛ اگرچه در همین مدت بازار از نظر قیمتی تکان خورده است.

خبرآنلاین: طی روزهای گذشته قیمت دلار به بیش از ۳۹۰۰ تومان افزایش یافته و این اتفاق، این همهمه را در بازار خودرو به‌وجود آورده که احتمالا قیمت‌ها بالا می‌رود؛ اگرچه در همین مدت بازار از نظر قیمتی تکان خورده است.

روند بازار اخیر در ۱۰ روز، حکایت از ورود دلار به کانال ۳۹۰۰ تومان دارد. البته در برخی روزها قیمت‌ها کاهش یافته و در کانال ۳۸۰۰ تومان در نوسان بود، اما باز هم قیمت‌ها افزایش می‌یافت. آخرین رقمی که از نرخ دلار در بازار وجود دارد، ۳۹۰۴ تومان است.

در این فضا، در حال حاضر بازار خودروهای وارداتی نیز تحت‌تاثیر قرار گرفته است. اگرچه در سایه نوسان نرخ ارز، این بازار به رکودی بیشتر رفته و خریداران، ثبات بازار را انتظار می‌کشند، اما با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت برخی خودروهای وارداتی بالا رفته است.

در این خصوص، فرهاد احتشام‌زاد، رییس فدراسیون واردات نیز گفته است که افزایش نرخ ارز می‌تواند تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت خودرو داشته باشد؛ این مساله متاسفانه نمی‌تواند برای واردکنندگان مطلوب باشد.

در حال بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودروهای وارداتی حاکی از آن است که هیوندای I۲۰ تیپ ۶ با قیمت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کیا ریو هاچ‌بک با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، تویوتا کمری GLX فول ۲۰۱۶ با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان، سوس CT۲۰۰ H هیبریدی فول ۲۰۱۶ با قیمت ۲۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رود.

همچنین بنز C۲۰۰ فول اتاق جدید ۲۰۱۶ در بازار ۵۷۰ میلیون تومان، سانگ‌یانگ تیولی ۲۰۱۷ حدود ۱۱۵ میلیون تومان، ام‌جی GT ۱۱۵ میلیون تومان، فارومئو جولیتا، نیمه فول ۱۵۲ میلیون تومان، هوندا آکورد تیپ ۲ - LXB ۱۹۸ میلیون تومان قیمت دارد. اوپل اینزیگنیا نیز ۲۷۲ میلیون تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آب از سرمون گذشته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج