۴۳۸۹۶۴
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

شانس شما برای دست یافتن به خودرویی چون لایکن هایپراسپورت بسیار کم است زیرا تنها ۷ نمونه از این خودرو ساخته شده است؛ اما اگر پول کافی داشته باشید یک‌بار دیگر شانس به شما رو کرده چراکه یک دستگاه از این خودرو در دبی برای فروش به نمایش گذاشته شده است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: شانس شما برای دست یافتن به خودرویی چون لایکن هایپراسپورت بسیار کم است زیرا تنها ۷ نمونه از این خودرو ساخته شده است؛ اما اگر پول کافی داشته باشید یک‌بار دیگر شانس به شما رو کرده چراکه یک دستگاه از این خودرو در دبی برای فروش به نمایش گذاشته شده است.

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

لایکن اولین محصول شرکت لبنانی الاصل W موتورز است. این خودرو همچنین اولین سوپراسپورت دنیای اعراب بوده و از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربو استفاده می‌کند. این پیشرانه که توسط تیونر معروف پورشه یعنی RUF توسعه یافته بنا به گفته‌ها قدرت ۷۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۰ نیوتون متری دارد. ۲.۸ ثانیه طول می‌کشد تا این خودروی طراحی شده توسط آنتونی جانارلی از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

هر خودرو بهای ۳.۴ میلیون دلاری داشته که آن را به یکی از گران‌ترین خودروهای تولید شده بدل می‌کند. این نمونه‌ی مشکی به وسیله‌ی نمایندگی معروف دبی یعنی العین کلاس موتورز به فروش می‌رسد. عمده شهرت این نمایندگی در ۲۰ سال گذشته به خاطر خریدوفروش سوپرکارهای جذاب و کمیاب بوده است.

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

اگر این مورد برای جلب نظر شما کافی نیست باید گفت که نمایندگی موردنظر Fenyr سوپراسپورت را نیز برای فروش آماده کرده است. این خودرو نیز از نسخه‌ی بزرگ‌تر پیشرانه‌ی لایکن استفاده کرده است. حجم پیشرانه به ۴ لیتر و قدرت خروجی آن به ۹۰۰ اسب بخار رسیده است. این خودرو با بهای ۱.۸۵ میلیون دلار به فروش می‌رسد و تولید آن به ۲۵ دستگاه در سال محدود گشته است.

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

در فهرست موجودی کنونی نمایندگی العین کلاس شما می‌توانید چندین دستگاه پورشه ۹۱۸ اسپایدر و فراری لافراری، یک نمونه‌ی خاص رولزرویس پینین فارینا Hyperion، بوگاتی ویرون، مزراتی MC۱۲، انزو، فراری F۱۲ tdf، چندین دستگاه کونیگ‌زگ و مک لارن، استون مارتین، لامبورگینی و بنتلی و… را ببینید.

فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی

البته بهای خودروها کاملاً به تقاضا بستگی دارد اما قطعاً مدل‌هایی نیز وجود دارد که اگر خواهانش باشید نخواهید توانست آن را بخرید!
فروش دو سوپراسپورت نادر و کمیاب در دبی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما تو خرید پراید موندیم

    • کرامت

      چه فایده گیریم که خریدی مجوز ورود نمیدن حالا اگه مجوز گرفتی طرح زوج و فرد رو چیکارش کنیم حالا اگه یکاریش کردی یه سایپا میاد دنگ میزنه بهت میگه کوکا ترمز ندارم ههههههههه

      پاسخ ها

      • Arash

        کسی که میتونه این ماشینو بخره که به طرح زوجو فرد فکر نمیکنه، طرح زوج و فرد مال من و شماس، از ما بهترون که به این چیزا فکر نمیکنن، در مورد پرید هم ما مشکل داریم، آقایونی که این ماشینا رو میخرن، خیلی وقته فراموش کردن پراید چه شکلیه

    • محمد

      باید یه پراید چیده هم بدیم بفروشن.

    • پپه

      از ما خیلی خیلی خیلی جلو زدن ما تراکتور ب زور تولید میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج