۴۳۹۸۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

AFC بدهی استقلال را می دهد

«از آقایان کفاشیان، رحیمی و رویانیان خواستیم که این طلب را به ما قرض دهند، آنها هم به ما اعتماد کردند و پذیرفتند.» این صحبت های روز گذشته علی فتح الله زاده با ایسناست در مورد بدهی استقلال به رینالدو.

AFC بدهی استقلال را می دهد

تماشا: «از آقایان کفاشیان، رحیمی و رویانیان خواستیم که این طلب را به ما قرض دهند، آنها هم به ما اعتماد کردند و پذیرفتند.» این صحبت های روز گذشته علی فتح الله زاده با ایسناست در مورد بدهی استقلال به رینالدو.

باشگاه تهرانی طبق گزارشی که روز سه شنبه در روزنامه تماشا چاپ شد روی کمک فدراسیون و دو باشگاه دیگر برای پرداخت بدهی اش حساب کرده بود. آنها باید مبلغ 110 هزار دلار به رینالدو پرداخت کنند تا حکم فیفا در موردشان اجرا نشود.

فدراسیون جهانی فوتبال آبی ها را محکوم به پرداخت این مبلغ کرده و تهدید کرده بود در صورت عدم پرداخت مبلغ، 6 امتیاز از امتیازات این تیم در لیگ برتر کسر می کند. استقلال برای اینکه بتواند این مبلغ را پرداخت کند تا امروز تلاش های زیادی کرده. مدیرعامل استقلال مدعی است یک بار این پول را پرداخت کرده و در مصاحبه روز گذشته اش هم این ادعا را تکرار کرده: «ما یک بار پول این بازیکن را فرستادیم اما به دستش نرسید. برخی در این کار شبهه ایجاد کردند ولی وقتی که ما اسناد آن را منتشر کنیم همه می فهمند که آن افراد می خواهند با دشمنی و شایعه پراکنی زندگی کنند.»

او که تا امروز اسناد پرداخت بار اول را منتشر نکرده حالا راهی پیدا کرده تا پول رینالدو را بپردازد. او روز گذشته با مدیران عامل پرسپولیس و سپاهان تماس گرفته و از آنها درخواست کمک کرده.

علی کفاشیان هم که تایید کرده بود که پول فدراسیون را به عنوان «قرض الپس نده» به استقلال می دهد. ظاهرا پرسپولیس و سپاهان هم طلب های خودشان از AFC را در اختیار استقلال گذاشته اند تا بتواند بدهی 110 هزار دلاری اش را بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سورنا

      چرا موقعی که از پرسپولیس 6 امتیاز کم کردن کسی به پرسپولیس قرض نداد؟ آقای رویانیان دلسوزی جایز نیست

      پاسخ ها

      • نادر

        چون از قدیم الایام فدراسیون استقلالی بود. با کم شدن 6 امتیاز باز هم پرسپولیس قهرمان شد اما اگر الان 6 امتیاز از استقلال کم کنن حتی سهمیه هم نمیگیره.

      • خاوری

        اینها اگر حمایت فدراسیون و داور رو نداشتن الان تو همون جایگاه اصلیشون یعنی دسته 3 بودن.

      • بدون نام

        چقدر پرسپولیس غم زده اینجاست. الهی الهی. آخیییی
        فصل قبل یادتون هست اگر 2امتیازتون رو کم میکردن و بازی آخرو با کمک لیگ امتیاز نمیگرفتید به لیگ یک میرفتید؟ جدول پارسالو نگاه کنید خجالت بکشید

    • سینا

      اینا آخرش به گدایی افتادن؟حالا جناب شوالیه 5هزار دلار بده نشان قلابی بخره.تازه جالب اینجاست خودش تو 90 گفته 20% حق جذب اسپانسر رو بعنوان پورسانت میگیره.یعنی اگر 6 میلیارد با اسپانسر قرار داد بسته باشن 1/2 میلیارد شده پورسانت این آقا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز مطلب استقلال بزرگ رو زدن شما ته جدولی ها اول پیداتون شد؟ کوچولوهای سرتق اینجا جای بزرگان هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج