اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۸۷۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

رحمتی: استقلال را تهدید نکرده ام

در حالی که گفته می شود مهدی رحمتی استقلال را تهدید کرده که اگر پولش را نگیرد در تمرینات شرکت نمی کند، با این حال خودش این مسئله را تکذیب می کند

رحمتی: استقلال را تهدید نکرده ام

تماشا: در حالی که گفته می شود مهدی رحمتی استقلال را تهدید کرده که اگر پولش را نگیرد در تمرینات شرکت نمی کند، با این حال خودش این مسئله را تکذیب می کند

مهدی رحمتی از اینکه قرارداد خود را به موقع دریافت نکرده ناراحت است و گفته می شود که استقلالی ها را تهدید کرده که اگرک پولش را نگیرد حاضر نمی شود در تمرینات شرکت کند. او روز گذشته هم با تاخیر در تمرینات استقلال شرکت کرد تا شایعه قهر او از استقلال قوی تر از گذشته شود. روزهای سخت استقلال از بازی این هفته این تیم با صنعت نفت آبادان شروع می شود و برای کادر فنی استقلال هیچ چیز مهم تر از حفظ ستاره های این تیم نیست.

با این حال مشکلات مالی این تیم حالا صدای ستاره های این تیم را درآورده است و این می تواند خبر شوکه کنده ای در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا برای آبی ها باشد اما اهمیت موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که به این نکته توجه شود که استقلال دروازه بان ذخیره مطمئن ندارد و به همین دلیل هم نبود رحمتی می تواندشرایط این تیم را بحرانی کند.

احتمالا او هم به همین مسئله فکر کرده که تصمیم گرفته استقلالی ها را تهدید کند. او خوب می داند که با توجه به شرایط، مسئولان استقلال خیلی زود مجبور هستند مشکل رحمتی را حل کنند تا از این نظر به مشکلی نخورند. احتمالا در بین بازیکنان او اولین بازیکنی است که طی چند روز گذشته بخشی از قراردادش را دریافت می کند.
این اولین باری نیست که رحمتی کادر فنی استقلال را تهدید می کند. او فصل گذشته هم زمانی که استقلال مشکلات مالی داشت همین تهدید را کرد، هر چند که تهدیدش عملی نشد و خیلی زود به تمرینات برگشت.

البته میرشاد ماجدی در گفت و گو با تماشا این مسئله را تکذیب می کند: «من نمی دانم این حرف ها را از کجا در می آورند. بازیکنان ما با وجود مشکلات روی تمرینات تمرکز دارند و فعلا که هیچ مشکلی به وجود نیامده است. این خبرها سوخته است و کسانی آن را می زنند که می خواهند برای تیم حاشیه درست کنند.»

مهدی رحمتی هم روز گذشته در گفت و گوی کوتاهی با تماشا این مسئله را تکذیب کرد: «من هیچ مشکلی ندارم کسی را هم تهدید نکرده ام، در تمرینات هم شرکت می کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی استقلالی1804

      سالاری عقاب آبی آسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج