۴۴۰۱۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خداداد در آستانه هدایت تیم تاجیکستانی

خداداد عزیزی صبح پنجشنبه برای مذاکره با تیم «خیر وحدت» تاجیکستان به «دوشنبه» می‌رود.

خبرآنلاین: خداداد عزیزی صبح پنجشنبه برای مذاکره با تیم «خیر وحدت» تاجیکستان به «دوشنبه» می‌رود.

«خداداد عزیزی» بعد از یک مدت بی‌خبری صبح امروز با پرواز ساعت ۹ و ۵۰دقیقه صبح راهی شهر «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان می شود تا مذاکراتش برای حضور در تیم «خیر وحدت» این کشور را به انجام برساند. این تیم که در لیگ دسته اول تاجیکستان تشکیل شد بعد از یک سال حضور به لیگ برتر این کشور رفت و در سال اول با کسب مقام چهارمی لیگ برتر را به پایان رساند، سال بعد این تیم در مسابقات حاضر نشد و امسال دوباره اسبش را برای حضور در لیگ زین کرده است. این تیم از تیم‌های پرطرفدار کشور تاجیک به حساب می‌آید و جالب اینکه از بین ۱۱بازیکن اصلی تیم ملی تاجیکستان در دیدار با تیم ملی ایران که حدود دو ماه پیش برگزار شد، ۵بازیکن از تیم «خیر»حضور داشتند که البته به دلیل عدم شرکت این تیم در دوره قبلی لیگ برتر راهی تیم‌های دیگر شده بودند. «خداداد عزیزی» حالا برای مذاکره و سر و سامان دادن وضعیت این تیم عصر امروز در جلسه‌ای با حضور صلاحی و قطب‌الدین خیراف در شهر «دوشنبه» حاضر خواهد شد.

قضیه رفتن‌تان به تاجیکستان چیست؟

من صبح پنجشنبه به همراه یکی از دوستان ورزشی و یکی از دوستان رسانه‌ای خودم به شهر دوشنبه می‌روم تا مذاکراتم را انجام دهم، هنوز چیزی قطعی نیست، اما احتمال حضورم در تاجیکستان وجود دارد.

قرار است با کدام تیم تاجیکی صحبت کنید؟

یک تیم به نام «خیر وحدت» هست که در لیگ برتر این کشور حضور دارد، صلاحی مدیرعامل سابق پیام در آن مدیریت می‌کند. مالک تیم یکی از افراد متمول تاجیکستان است، البته این ها را من هم فقط شنیده‌ام، اما «شنیدن کی بود مانند دیدن؟» من برای سنجیدن شرایط می‌روم چون دیگر از کار کردن در شرایط بی پولی خسته شده‌ام. اگر مذاکرات را طوری دیدم که بتواند توقعات مالی من و به خصوص مجموعه‌ای که با خودم می‌برم را برآورده کند، حتما قرارداد می‌بندم.

در حال حاضر بحث مالی مطرح نشده؟

هنوز نه، اما خوبی این است که هرجایی غیر از ایران وقتی یک مبلغی را توافق می‌کنند عینا پرداخت می‌کنند. برای همین مطمئنم اگر حرفی زده شود انجام می‌شود. دیگر حتی اگر بایرن مونیخ هم در ایران تشکیل شود و به من پیشنهاد مربیگری بدهد، قبول نمی‌کنم مگر اینکه شرایط مالی آن روشن شود!

هدف تیم «خیروحدت» چیست و اصلا آن‌ها از شما چه چیزی خواسته‌اند؟

آن‌ها بعد از ۱۰سال که از حضور در جام باشگاه‌های آسیا محروم بودند، امسال می‌توانند در جام باشگاه‌ها شرکت کنند، هدف اصلی مالک تیم هم حضور در مسابقات آسیایی است. اما خب من شناختی از فوتبال تاجیکستان ندارم و در این سفر چند روزه باید شرایط فنی بازیکنان و سطح فوتبال آن‌ها را بررسی کنم که ببینم می‌توانم کار خاصی انجام دهم یا خیر.

چه کسانی را به عنوان همکار با خود می‌برید؟

باید ببینم چقدر قرار است هزینه کنند. می‌دانم که تا ۵بازیکن خارجی می‌شود در آن‌جا بازی کنند. کادر فنی هم سعی می‌کنم از مربیان مشهدی باشد. با یکی دو نفر هم صحبت کرده‌ام، اما بستگی دارد با شرایط آن جا کنار بیایند یا خیر.

پس با این حساب باید شما را مثل افشین قطبی لژیونر مربیان ایرانی بدانیم؟

اولا که مرا با قطبی مقایسه نکنید، دوما من هنوز حضورم قطعی نشده، این طور نیست که چون اسم خارج از کشور آمده سریعا قبول کنم، الان مذاکرات روی ۳محور است؛ یکی اینکه رئیس سازمان فوتبال تیم خیر شوم وآن را سر و سامان دهم و با خودم سرمربی ببرم. یکی اینکه سرمربیگری این تیم را داشته باشم و یکی هم کمک کردن به بحث ملی آن‌هاست که اردیبهشت ماه که قرارداشان با مربی صربستانی تمام شد در بخش ملی به آن‌ها کمک کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خداداد درسته که سر وصدا و....اما برای ما همان غزال تیز پائی .موفق باشی.جسارتا" صبور باش ودرایت بیشتری در امور پیشه کن .دوست داریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج