اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۷۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پربیننده‌ترین تریلر تاریخ؛ Fast ۸

تریلر رونمایی از جدیدترین قسمت سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» تحت عنوان The Fate of the Furious توانست تنها در ۲۴ ساعت، رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ را بشکند و ثابت کند که هنوز این مجموعه می‌تواند قدرتمند ظاهر شود.

وب سایت تک شات: تریلر رونمایی از جدیدترین قسمت سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» تحت عنوان The Fate of the Furious توانست تنها در ۲۴ ساعت، رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ را بشکند و ثابت کند که هنوز این مجموعه می‌تواند قدرتمند ظاهر شود.
پربیننده‌ترین تریلر تاریخ؛ Fast 8

فلیکس گری گری، کارگردان هشتمین قسمت سری سریع و خشمگین، در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که تریلر فیلم The fate of the Furious توانسته تنها در ۲۴ ساعت به رقم خیره‌کننده ۱۳۹ میلیون بازدید برسد و رکورد جهانی را بشکند. تریلر رونمایی فیلم Beauty and the Beast که رکورد قبلی را در دست داشت، ۱۲۷.۶ میلیون بازدید را در ۲۴ ساعت ثبت کرده بود و خود این فیلم هم رکوردی که در دست تریلر رونمایی فیلم Star Wars: The Force Awakens بود، شکسته بود.

ظاهرا نبوغ و استعداد فلیکس گری گری، حسابی در The fate of the Furious گل کرده و با داستانی پیچیده و جالب رو به رو هستیم. در تریلر رونمایی فیلم شاهد بودیم که دام، با بازی وین دیزل که شخصیت محوری و اصلی مجموعه محسوب می‌شود،‌ بنا به دلایل نامعلوم و مرموزی به خانواده و دوستان خود پشت کرده و با شخصیتی به اسم سایفر با بازی چارلیز ترون که یک تروریست قدرتمند است، همکاری می‌کند. دواین جانسون، میشل رودریگز و جیسون استاتهام در کنار هلین میرن و کورت راسل از فیلم‌های سابق، در قسمت جدید حضور دارند.

فیلم The Fate of the Furious در تاریخ ۲۶ فروردین سال آینده اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج