۴۴۲۲۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غیبت طولانی‌مدت در انتظار گوندوگان

هافبک آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی در بازی تیمش برابر واتفورد دچار مصدومیت شدیدی شد که احتمالاً او را برای مدتی طولانی از حضور در ترکیب تیم تحت هدایت پپ گواردیولا محروم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی برابر واتفورد در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، برای پپ گواردیولا و شاگردانش چندان شیرین نبود چرا که آنها یکی از مهره‌های کلیدی خود مانند ایلکای گوندوگان را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

تصور می‌شود که هافبک آلمانی پیشین بورسیا دورتموند از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شده باشد و طبق گفته سرمربی اسپانیایی‌اش او برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد بود.

گوندوگان در جمع خبرنگاران درباره مصدومیت بازیکن ۲۰ میلیون پوندی تیمش که تابستان امسال به منچسترسیتی پیوست، گفت: من واقعاً برای ایلکای گوندوگان ناراحتم چرا که به نظر می‌رسد او برای مدتی بسیار طولانی نخواهد توانست بازی کند. او خودش هم ناراحت است. بعد از مصدومیتش با او صحبت کردم و گفت که تلاشش را انجام می‌دهد دوباره به میدان برود اما نتوانست و به همین دلیل تصور می‌کنم که وضعیتش چندان جالب نباشد.

گوندوگان پیش از این هم سابقه مصدومیت‌های شدید و غیبت‌های طولانی مدت را داشته است. او فصل گذشته در دورتموند دچار دررفتگی شانه شد و به همین دلیل چهار ماه خانه‌نشین بود و یورو ۲۰۱۶ را هم از دست داد.

سرمربی اسپانیایی آبی پوشان شهر منچستر افزود: پنجشنبه (امروز) همه چیز درباره وضعیت گوندوگان مشخص می‌شود اما به نظر من که وضعیتش جالب نیست. تا پزشکان او را معاینه نکنند نمی‌توان گفت که چند وقت غایب خواهد بود اما به نظر من برای مدتی طولانی نخواهد توانست بازی کند.

گواردیولا در ادامه به ابراز خرسندی از نتیجه بازی تیمش برابر واتفورد بعد از دو شکست متوالی برابر چلسی و لسرسیتی پرداخت اگرچه این پیروزی من‌سیتی را به صدر جدول نزدیک نکرد و مردان گواردیولا همچنان با چلسی صدرنشین هفت امتیاز فاصله دارند.

او اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی هستیم. مهم این است که برابر تیمی سازمان یافته مانند واتفورد بازی را بردیم. تمام اعضای تیم سخت تلاش کردند و خیلی خوب است که دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم. تمام مدافعان ما در این بازی برابر مهاجمان تنومند و قدرتمند واتفورد خوب کار کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج