adexo3
۴۴۲۵۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دی‌بروین: پپ همیشه به دنبال بهتر شدن است

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، تلاش پپ گواردیولا برای امتحان ایده های جدید و بهتر شدن به عنوان یک مربی را تحسین کرد.

ورزش سه: بعد از نتایج ضعیف سیتی در چند هفته اخیر، گواردیولا به دلیل تغییرات زیادی که در ترکیب تیمش ایجاد می کند، مورد انتقاد قرار گرفت اما دی بروین تاکید کرد که از کار با این مربی اسپانیایی لذت می برد و احساس می کند که سیتی در مسیر درستی قرار دارد.
او به خبرنگاران گفت: " واضح است که گواردیولا مربی فوق العاده ای است. این چیزی بود که من از ابتدا انتظار داشتم. سبک ویژه او همیشه مشخص بوده است. همیشه تغییرات کوچکی وجود دارد زیرا من فکر می کنم که او به عنوان مربی هم می خواهد بهتر شود؛ با تلاش برای بهتر کردن ایده های تازه.
دی‌بروین: پپ همیشه به دنبال بهتر شدن است

من از شیوه بازی مان لذت می برم. فکر می کنم فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم و شیوه ای که می خواهیم بازی کنیم، بسیار مثبت است. فکر می کنم هواداران از دیدن بازی ما لذت می برند.
ما خیلی سریع توپ را از حریفان پس می گیریم و این خیلی مهم است. باید روی این مسئله به صورت تیمی کار کرد. به تنهایی نمی توانید پرسینگ را انجام بدهید. باید بدانید که کجا باید بایستید و با همه تیم هماهنگ باشید."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج