جاباما
۴۴۲۶۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کشف اسناد مربوط به جنایت‌ داعش در حلب

یک مقام روس از کشف اسناد و نوارهای ویدئویی مربوط به جنایت‌هایی که تروریست‌های داعش در حق شهروندان سوری مرتکب شده‌اند، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک مقام روس از کشف اسناد و نوارهای ویدئویی مربوط به جنایت‌هایی که تروریست‌های داعش در حق شهروندان سوری مرتکب شده‌اند، خبر داد.

ژنرال «ویکتور پوزینیخر»، جانشین فرمانده اداره کل عملیات ستاد نیروهای مسلح روسیه، پنج‌شنبه، اعلام کرد اسناد و نوارهای ویدئویی مربوط به جرم و جنایاتی که عناصر وابسته به گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در حق شهروندان غیر نظامی سوری مرتکب شده‌اند در مخفیگاه‌های تروریست‌ها در حلب کشف شده است.

پوزینیخر در یک نشست خبری گفت: «عملیات ثبت و مستند کردن جنایاتی که تروریست ها در شرق حلب در حق شهروندان غیر نظامی مرتکب شده اند آغاز شده است.»

ژنرال پوزینیخر افزود در جریان جستجو و بازرسی از مخفیگاه‌های تروریست‌ها مقادیر زیادی عکس و نوار ویدئویی کشف شده است که جنایات تروریست ها در حق مردم سوریه در حلب را نشان می دهد و تروریست‌ها خود، به ضبط این تصاویر و نوارهای ویدئویی مبادرت ورزیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج