۴۴۲۸۷۲
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: ذوب‌آهن روی یک موقعیت به گل رسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر از حریف بودیم و باید خودمان را طوری آماده کنیم که دیگر چنین باختی تکرار نشود.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: صحبتی در مورد برد ذوب‌آهن ندارم و در مورد تیم خودم هم نگران نیستم. بچه‌های ما امروز خیلی خوب بازی کردند و حتی بهتر از تیم حریف بودند و نمی‌توانم انتقادی و گله‌ای داشته باشم. متاسفم بابت اینکه امروز نتوانستیم در شب میلاد پیامبر اعظم یک برد شیرین را به هواداران تقدیم کنیم و از این بابت از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی با ابراز تاسف از اینکه تیمش موقعیت‌های زیادی را در این مسابقه از دست داد، یادآور شد: شما وقتی مقابل تیمی مثل ذوب‌آهن بازی می‌کنید این حق را ندارید که فرصت‌های گلزنی صددرصد و حتی 50 درصد را به گل تبدیل نکنید. چون به هر حال ممکن است در طول بازی تک موقعیت‌هایی برای حریف پیش بیاید و از آن نهایت استفاده را ببرد، اتفاقی که امروز رخ داد و ذوب‌آهن روی یک موقعیت به گل رسید و با همان یک گل بازی را برد.

برانکو تصریح کرد: لیگ ادامه دارد و راه طولانی در انتظار همه تیم‌ها است. این شکست دومین باخت ما در ۴۰ بازی گذشته است اما باید خودمان را طوری آماده کنیم که دیگر چنین باختی تکرار نشود. از همین حالا باید خود را برای بازی هفته بعد آماده کنیم.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران با ابراز گلایه از برانکو بابت عدم حضورش در نشست خبری پیش از مسابقه به وی گفت: خبرنگاران اصفهانی به خاطر اتفاق روز گذشته قصد ندارند از شما سوال بپرسند. برانکو نیز در واکنش به این صحبت‌های خبرنگار اصفهانی عنوان کرد: از طریق سایت پرسپولیس از شما خبرنگاران بابت عدم حضورم در نشست خبری پیش از مسابقه عذرخواهی کردم و گفتم به خاطر مشکلات نتوانستم در نشست خبری حاضر شوم. هم‌اکنون نیز حق شما خبرنگاران است که بخواهید سوالی از من بپرسید یا اینکه کنفرانس تمام شود.

برانکو در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار تراکتورسازی و سپاهان چه تاثیری در این مسابقه داشت، عنوان کرد: هیچ بحثی درباره این بازی نکردیم. هنوز نیم‌فصل تمام نشده و نتایج بازی‌ها تا پایان لیگ بالا و پایین زیادی دارد، حتی اگر امروز هم می‌بردیم اتفاق خاصی نمی‌افتاد جز اینکه اختلافمان با تراکتورسازی بیشتر می‌شد. همیشه گفته‌ام که نتایج در لیگ نامعلوم است و هر تیمی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد، این بهترین وضعیت برای فوتبال ایران است که هواداران بتوانند از بازی‌ها لذت ببرند.

در پایان نشست خبری خبرنگاران اصفهانی که به علت حاضر نشدن برانکو در کنفرانس خبری قبل از بازی سوالی از او نپرسیده بودند و به نوعی کنفرانس را تحریم کرده بودند، با یک خبرنگار به صورت لفظی درگیر شدند. ضمن اینکه افراد ناشناسی نیز با حضور در نشست خبری بی‌نظمی ایجاد کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو باید میباخت تا به خودش بیاد. پرسپولیس عقب افتاده بجای اینکه از دفاع کم کنه رامین و مسلمان رو میبره بیرون. پرسپولیس باید هجومی بازی کنه

    • بدون نام

      پرسپولیس نتیجه گرا شده، از فوتبال زیبا خبری نیست. عالیشاه باید حفظ بشه تا فوتبال پرسپولیس زیباتر بشه

    • بدون نام

      برانکو یه اتوبوس دفاع ریخته تو زمین انگار با بارسا بازی داره. تا کی باید ربیع خواه تو ترکیب باشه! ماهینی بره وسط انصاری چپ، رامین راست. عالیشاه هم بره حمله، امیری هم بره چپ، عالیشاه راست. برانکو دفاعی شده

    • پیروزی

      حتما گل سالم ک داور اشتباها افساید گرفت رو خواب بودی با کمک داورم برنده نشدی برو رو تعویضها تمرین کن

    • بدون نام

      وجدانا عیار تراکتور و پرسپولیس امروز معلوم شد!

    • بدون نام

      یک موقعیت و دو تا گل؟!؟!؟!؟!

    • ملانور

      بالاخره سروکله دکل نوردان استقلالی پیدا شد تا با باخت پرسپولیس به ذوب حال کنند

      برادران امروز پرسپولیس بد بود باخت و امیدوارم که با این باخت برانکو هم کمی به خودش بیاید تا دست از لجبازی برداره و تو چیدمان ترکیب که دائمی است و تعویض های اشتباه برداره

    • مهدی

      پرسپولیس در بهترین زمان ممکن باخت.با این باخت ضعف هاشو میفهمه و تو نیم فصل چند تا بازیکن تراز اول میگیره.

    • بدون نام

      دو گل زده شد
      آقای برانکو
      پس حد اقل دو موقعیت

    • مهدی

      واقعا سرمربی چه امیدی به پرموف داره
      چرا بیرانوند بازی نکرد؟

    • بدون نام

      اقای به اصطلاح پروفسور بسه لجبازی سال سومه تو پرسپولیس هستین دوتا بازی قبلی خوب نبودین ولی بردین اما همیشه اینطوری نیست ناکی باید پریموف بازی کنه وجوونای خوبی مثل زاهدی وطاهرخانی رونیمکت بشینن یاسکو چرا فقط 11بازیکن توهرشرایطی فیکس باشن؟ربیع خواه چراباید فیکس پرسپولیس باشه اقای برانکو پارسال هوادار حمایتت کرد چون تیم زیبا بازی میکرد ولی امسال نه بازی زیبا هست وبوی دلالی شما هم به مشام میرسه پس دیرنشده خودتو جمع کن

    • sajad

      فقط می خوام به اون کسایی که هی میگن( برانکو باید این کار رو بکته برانکو باید اونکار رو بکنه رامین رو بزاره ماهینی رو ببره ) نظراتتون رو نگه دارین خودتون مربی پرسپولیس شدین اینکار ها رو بکنین تیم تا اینجا عالی بوده بعد 40 بازی یدونه باخت اوردیم دیگه. اگه بهتر می تونین نتیجه بگیرین بسم االله برانکو رو بندازین بیرون خودتون برین جاش مربی گری کنین.

    • جنتملن

      بعد از چهل بازی یک باخت؟!!! یعنی از بازی پرسپولیس قشقایی 40 بازی گذشته؟

    • بدون نام

      آقای جنتلمن پرسپولیس با قشقایی در 120 دقیقه مساوی کرد. اونهم با بازیکن های ذخیره اش !
      بقول مربیتون ما یک امتیاز جام حذفی را گرفتیم و نباختیم !!!!

    • بدون نام

      من واقعا خوشحالم که پرسپولیس تیمی شده که اگر در زمین حریف قدرتمندی چون ذوب آهن یک باخت خفیف هم میاره ( درحالیکه بعد از گل ذوب آهن اتوبوس مدافعان را خالی کرد جلو دروازه اش ) تماشاگران پرسپولیس ناراحت میشن و انتقاد می کنند
      ولی لا اقلکمی از استقلالیها یاد بگیرید هر دوتا بازی یه باخت میدن ( حتی داخل خانه ) اما هنوز امیدوارند .

    • زنده باد ایرانی

      ذوب آهن شانس آوردش
      به خدا اگرتوپها وارد دروازه میشد ششتایی میشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج