۴۴۳۵۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ دسته بندی گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی

شاهین قدیانی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

فقط پست: در این نوع گروه‌ها اعضا بدون توجه به مکان و زمان و موضوع گروه در حال پست گذاشتن هستند یعنی گروه در خصوص تاثیر آلاینده‌های زیست‌محیطی بر روی موجودات آبزی میانکاله است ولی اعضا مطلب در خصوص گمانه زنی پیرامون پیوستن عموپورنگ به شبکه جم و تاثیرات خوردن خیار قبل از غذا بر روی سرطان حنجره منتشر می‌کنند.

کلا هم هیچکس کاری به مطالب سایر اعضا ندارد. یعنی اگر شما در مطلبتان به کل اعضای گروه هم فحش بدهید ولی در آخر مطلب چهارتا شکلک خنده بگذارید همه با شکلک خنده و خخخ از شما حمایت می‌کنند. نوع پست گذاشتن افراد هم از روی طبقه اجتماعی آن‌ها متغیر است یعنی کامی از زعفرانیه همواره در خصوص تاثیرات خوردن سیب زمینی و افزایش کربوهیدرات بر روی عضلات زیربغل پست می‌گذارد و «یک مرد خسته» از جنوب شهر از افزایش قیمت سیب‌زمینی گلایه می‌کند هیچ وقت هم کامی نمی‌فهمد که قیمت سیب زمینی چقدر است و یک مرد خسته هم نمی‌داند که زیر بغل انسان چه نیازی به عضله دارد.
در این نوع گروه­ها گاهی اوقات نظراتی مانند «بسیار زیبا بود بانو» و «می‌توانم در خصوصی با شما در پی‌وی بحث کنم؟» هم دیده می‌شود که کارکردهایی شبیه دعوت به دیدن اتفاقات عجیب در دنیای واقعی دارد. فقط چت: در این نوع گروه‌ها مانند مجالس عروسی که همیشه چهار نفر آن وسط در حال انجام حرکات موزون مجاز هستند تعدادی از افراد در حال صحبت کردن هستند و به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند. سرعت چت در این گروه‌ها به حدی‌است که هر بار یک گروه جدید اضافه می‌شود مالک شبکه اجتماعی به بخش فنی زنگ می‌زند و می‌گوید «داداش یک هارد پانصد گیگابایت به سرور اضافه کنید مهمون داریم».
این گروه از افراد در شبکه‌های اجتماعی ادامه دهندگان راستین راه غیبت کنندگان در هنگام پاک کردن سبزی و صف نان بربری و مجالس ختنه سوران اجداد خود هستند که در طی فرآیند تکامل به این وضعیت رسیده‌اند. چت و پست قانونی: در این گروه‌ها آنچنان قوانین محکم و سفت و سختی در خصوص ساعات چت و ساعات خاموشی و ساعات پست گذاشتن وضع شده که شاید شما بتوانید با برف شادی و گِل دوربین‌های زوج و فرد اتوبان امام علی(ع) را گول بزنید اما هیچ گاه نمی‌توانید قوانین این گروه‌ها را دور بزنید. گفته می‌شود اولین بار قوانین نظارتی بر روی سانتریفیوژها توسط آژانس بین‌المللی اتمی توسط البرادعی با اقتباس از قوانین همین گروه‌ها وضع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج