۴۴۴۰۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

چلسی در ادامه روند توقف ناپذیری توانست در مقابل یک تیم لندنی دیگر پیروز شده و هفته هفدهم را را خاطره ای خوش به بایگانی بسپارد. نگاهی متفاوت به مسابقه چلسی و کریستال پالاس از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: دیدار تیم های چلسی و کریستال پالاس در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر با تک گل سه امتیازی دیگو کاستا به سود شاگردان آنتونیو کونته خاتمه یافت. سیزدهمین گل دیگو کاستا طی فصل جاری لیگ برتر در حقیقت اولین گل وی با ضربه سر گلزنی بود. او پس از ۱۱ بازی پیاپی بدون دریافت اخطار، بالاخره کارت زرد گرفت و ۵ اخطاره شد تا از مسابقه بعدی محروم شود. سزار آزپیلیکوئتا یکی از بهترین های چلسی در این فصل توانست با سانتر زیبای خود از جناح راست، تک گل تیمش را پایه گذاری کند.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

چلسی به یازدهمین برد پیاپی دست یافت تا با رکورد خود در سپتامبر ۲۰۰۹ برابر شود. البته ۱۱ برد متوالی چلسی طی سال ۲۰۰۹ در دو فصل متفاوت بوده و رکورد اخیر ۱۱ برد پیاپی آبی ها، بهترین روند پیروزی های این باشگاه در جریان یک فصل از لیگ برتر محسوب می شود. پیروزی در این بازی باعث شد تا صدرنشینی چلسی در کریسمس قطعی گردد که حداقل از لحاظ نمادین برای هواداران چلسی اهمیت ویژه ای دارد زیرا در هر ۴ قهرمانی اخیر چلسی در لیگ، همواره آنها توانستند کریسمس را با صدرنشینی به پایان برسانند.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

از ۷ تیم قهرمان اخیر لیگ برتر، ۶ تیم در کریسمس صدرنشین بوده اند. شاگردان کونته در این بازی هم بسیار حرفه ای بازی کردند و همچون دیدار با ساندرلند، به یک گل بسنده کرده و سومین برد پیاپی ۱-۰ را به دست آوردند. به نظر می رسد که بردهای تک گله تبدیل به یک استراتژی مهم برای آنتونیو کونته شده و او از همان خط مشی استفاده می کند که ژوزه مورینیو در چلسی به کار می گرفت.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

کریستال پالاس طی ۸ بازی خانگی اخیر مقابل چلسی در لیگ برتر فقط ۲ گل زده که یکی از این گل ها نیز توسط جان تری به اشتباه درون دروازه چلسی قرار گرفته است. چلسی با پیروزی در این بازی توانست به ششمین برد در ورزشگاه سلهرست پارک دست یابد. آبی های لندن طی بازی های بیرون خانه در تاریخ لیگ برتر، در هیچ ورزشگاهی به اندازه سلهرست پارک پیروز نشده اند. جالب این که در ۸ تقابل اخیر این دو تیم از سال ۲۰۱۰ به بعد در کلیه رقابت ها، حتی یک بار هم مسابقه به نتیجه مساوی ختم نشده است. چلسی در صورت کسب سه برد دیگر در بیرون خانه به رکورد جاودانه آرسنال در سال ۲۰۰۲ دست خواهد یافت.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

چلسی طی ۹ بازی اخیر مقابل تیم های لندنی در لیگ برتر فقط یک بار باخته است که به شکست ۳-۰ مقابل آرسنال در اوایل همین فصل مربوط می شود. این باخت به قدری برای چلسی مفید بود که پس از آن، روند بردهای شاگردان کونته آغاز شد. چلسی با پیروزی مقابل پالاس توانست به تعداد بردهای آرسنال در دربی های لندن یعنی ۱۱۶ برد برسد. کریستال پالاس نیز از ابتدای فصل پیش تاکنون طی ۱۱ دربی لندن فقط ۵ امتیاز گرفته و در این بازه زمانی، بدترین تیم لندنی از لحاظ کسب امتیاز در بازی های رو در روی پایتخت نشین ها محسوب می شود. تنها برد پالاس طی ۱۱ تقابل اخیر با تیم های لندنی در مقابل همین تیم چلسی در آگوست ۲۰۱۵ رقم خورد.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

آلن پاردیو سرمربی کریستال پالاس در این بازی برای سیصد و دومین بار روی نیمکت یک تیم در لیگ برتر نشست تا از این حیث تبدیل به دهمین مربی تاریخ لیگ برتر در کنار جو کینیِر شود. سال ۲۰۱۶ هرگز سال خوبی برای کریستال پالاس نبود و آنها با ۲۲ باخت در این سال، بیشترین تعداد شکست را در بین کلیه تیم های لیگ برتری تجربه کردند. عقاب ها طی ۲۲ بازی اخیر لیگ برتر فقط یک کلین شیت داشتند.

دیگو کاستا در این بازی توانست پنجاهمین گل خویش با پیراهن چلسی را به ثمر برساند. از ۱۳ گل این مهاجم آماده اسپانیایی، ۸ گل در بازی های بیرون خانه بوده و در واقع کاستا در ۹ بازی بیرون خانه چلسی طی فصل جاری لیگ برتر، ۸ بار گلزنی کرده است.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

آنتونیو کونته نخستین مربی تاریخ لیگ برتر است که طی ۱۷ حضور نخست خویش روی نیمکت یک تیم لیگ برتری به ۱۴ برد دست می یابد.

آلن پاردیو پس از باخت به منچستر یونایتد، دو تغییر را در ترکیب اصلی کریستال پالاس در این بازی ایجاد و دو بازیکن با تجربه تر یعنی جیسون پانچئون و جو لدلی را وارد ترکیب اصلی عقاب ها کرد. آنتونیو کونته نیز با ایجاد دو تغییر، مجدداً سسک فابرگاس گلزن تیمش در بازی پیشین را نیمکت نشین کرد تا ادن هازارد جانشین وی شود و از طرف دیگر، به پدرو استراحت داد تا ویلیان در خط حمله سه نفره آبی ها به میدان برود. این بازی سیصدمین مسابقه گری کیهیل در لیگ برتر بود.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

نیمکت نشینی ۹۰ دقیقه ای پدرو، حضور یک دقیقه ای میشی باشوایی درون زمین و بازگشت کورت زوما به نیمکت چلسی پس از یک دوره طولانی مصدومیت از نکات بارز این بازی بود.

نکته عجیب این که تعداد پاس های سالم و دقت پاس چلسی در این بازی کمتر از کریستال پالاس بود. ۳۷۰ پاس سالم با دقت ۷۸% برای پالاس، ۳۲۲ پاس سالم با دقت ۷۷% برای چلسی و سه پاسور برتر زمین جو لدلی، یوهان کابای و نمانیا ماتیچ به ترتیب با ۵۵، ۴۷ و ۴۶ پاس

عقاب ها در این بازی فقط ۲ شوت داخل چارچوب و ۵ دریبل موفق زدند ولی تعداد سانترها و توپ های بلند آنها بیشتر از چلسی بود. وین هنسی دروازه بان ولزی تیم کریستال پالاس با ۵ مهار توپ توانست از شکست سنگین تر تیمش جلوگیری کند.

خواندنی‌های آماری کریستال پالاس - چلسی

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج