جاباما
۴۴۴۱۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شایعات پیرامون «شرلوک» تکذیب شد

آماده است تا چیزی کمتر از دو هفته دیگر فصل چهارمِ پرانتظار خود را راهی پخش کند. بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، ستاره سریال قبلا در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده‌بود که این فصلِ سه قسمتی، به احتمال زیاد حکم فصل پایانی سریال را خواهد داشت.

وب سایت سینما گیمفا: Sherlock آماده است تا چیزی کمتر از دو هفته دیگر فصل چهارمِ پرانتظار خود را راهی پخش کند. بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، ستاره سریال قبلا در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده‌بود که این فصلِ سه قسمتی، به احتمال زیاد حکم فصل پایانی سریال را خواهد داشت. البته کامبربچ به طور صریح نگفته‌است فصل‌های بعدی برای این سریال در کار نخواهد بود. با کنار گذاشتن این موضوع، با توجه به افزایش شهرت و محبوبیت این بازیگر، مخصوصا به خاطر حضور در فیلم Doctor Strange، جدایی از شبکه BBC اتفاقی است که برای کامبربچ بسیار محتمل به نظر می‌رسد.
شایعات پیرامون «شرلوک» تکذیب شد

با این وجود، سازنده سریال استیون موفات (Steven Moffat) اخیرا در مورد شایعات پیرامون پایان سریال صحبت کرده‌است و آن را بسیار دورتر از آن چیزی توصیف کرده‌است که طرفداران انتظارش را دارند.

در گفتگو با EW، موفات اعلام کرد که از صحبت‌های کامبربچ در مورد پایان سریال بد برداشت شده‌است و این بازیگر در مورد ادامه کار سریال بسیار مشتاق است. موفات همچنین به این موضوع اشاره کرد که رسیدن به کیفیت مطلوب برای سریال و برنامه زمانی مناسب برای ستارگان حاضر در آن دشوار است و احتمال پایان سریال در هر فصل وجود دارد:

لازم است به این قضیه پاسخ دهم، چون دیگر واقعا این موضوعات ما را خسته می‌کند. بندیکت چنین حرفی را نزده‌است، کسی که حرف‌های او را ویرایش کرده‌است چنینی حرفی را زده‌است. به نظر می‌رسد این روزها برداشت بد از حرف‌ها غیرقابل اجتناب است. او کاملا واضح گفت که علاقه به ادامه دادن این مسیر دارد. سخت است که بتوانیم همه را دور هم جمع کنیم. هدف ما حفظ کیفیت بالای سریال است. هنوز این فصل راهی پخش نشده‌است. چیزی مشخص نیست. هنوز در مورد هیچ چیزی صحبت نکرده‌ایم. ولی همیشه به این موضوع واقفیم که احتمال پایان وجود دارد. حقیقت این است که بندیکت چنین حرفی را نزده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج