۴۴۴۲۳۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یلدای آرام در بازار اصفهان

با فرارسیدن روزهای پایانی آذر ماه شاهد یک جوشش در مردم در برپایی جشن بلندترین شب سال هستیم. شب یلدا یاد آور دورهمی ها و با هم بودن ها است، شبی که سردی هوا طعم آجیل ها و میوه هایش را دو چندان کرده است.

خبرگزاری ایسنا: شب یلدا برای همه یادآور خاطرات خوش و شیرین است، اما این خاطرات زمانی به یادماندنی تر می شود که قیمت میوه، آجیل و هدایای این شب با افزایش ناگهانی روبرو نشده باشند.

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با بیان اینکه میوه شب یلدا تامین شده است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص به لحاظ کمبود میوه وجود ندارد، به خبرنگار ایسنا گفت: قیمت ها نیز افزایش و کاهش نداشته اند و فقط قیمت آناناس و نارگیل به مناسبت شب یلدا تا ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

ناصر اطرج با بیان اینکه در صورتی که وضعیت جوی هوا مساعد باشد هیچ گونه مشکلی نداریم، خاطر نشان کرد: قیمت‌ میوه ها به شرایط جوی و میزان عرضه و تقاضا در بازار بستگی دارد و در شب یلدا نیز با وجود افزایش تقاضا احتمال فروش میوه به همان قیمت قبل یا حتی کمتر وجود دارد.

وی تصریح کرد: به مناسبت شب یلدا هندوانه و انار از مدت ها پیش در انبارها نگهداری می شده است.

آجیل استان تامین شده است

همچنین یک عضو هیئت مدیره اتحادیه خوار و بار اصفهان با بیان اینکه در بازار خوار و بار در حال حاضر افزایش قیمتی شاهد نبودیم، گفت: تا بدین لحظه از افزایش یا کاهش قیمت ها هیچ گونه خبری نیست.

رضوانی با بیان اینکه قیمت خوار و بار بسته به عرضه و تقاضا و کمبود آن در بازار افزایش یا کاهش می یابد، ادامه داد: در بازار خوار و بار تمام محصولات برای شب یلدا فراهم و تامین شده است و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود و تمام محصولات داخلی است.

قیمت مرغ تغییری نمی کند

هم چنین، رییس انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی مرغ استان اصفهان با بیان اینکه از چند روز پیش شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم، اظهار کرد: در طی دو شب گذشته کاهش قیمت داشتیم و مرغ در استان تامین شده است و هیچ گونه مشکلی نداریم.

حمیدرضا شیخان با بیان اینکه ممکن است قیمت مرغ تا شب یلدا به قیمت کنونی باقی بماند، افزود: استان اصفهان دارای ۱۷ واحد کشتارگاهی مرغ است و شبانه روزی توانایی کشتار هزار تن مرغ را دارا است.

وی ادامه داد: مصرف مرغ در استان اصفهان در یک شبانه روز حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن است و کشتارگاه های استان توانایی تامین گوشت سفید شب یلدا را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چه افزایش پیدا کنه ، چه پیدا نکنه ، مردم پول ندارند خرید کنند
      نفستون از جای گرم بلند میشه ، از حال مردم خبر ندارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج