اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۴۳۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروانی: همه چیز در فوتبال نتیجه نیست

امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم جوانان از تیم سایپا به خاطر بازی دادن به بازیکنان تیم ملی جوانان در هفته های اخیر لیگ برتر تشکر کرد.

ورزش سه: امیر حسین پیروانی - سرمربی تیم جوانان از تیم سایپا به خاطر بازی دادن به بازیکنان تیم ملی جوانان در هفته های اخیر لیگ برتر تشکر کرد. او در این باره می گوید: آقای فرکی و درویش به ما آموزش دادند که صرفا نتیجه همه چیز در فوتبال نیست. اکثر مسابقات تیم های لیگ برتری که بازیکنان تیم ملی جوانان در آنها عضویت دارند را بررسی و ارزیابی کردم. به عقیده بنده باید به نگرش و فلسفه فکری جناب آقای حسین فرکی و رضا درویش سرمربی و مدیرعامل محترم باشگاه سایپا احسنت گفت، زیرا با وجود بازیکنان با تجربه و وضعیت این تیم در جدول مسابقات باز هم شاهد بودیم که در هفته های متوالی بازیکنان جوان این تیم مانند محمد سلطانی مهر ، رضا جعفری و علی شجاعی به صورت فیکس و یا حداقل یک نیمه کامل برای این تیم به میدان رفتند. این اتفاق قطعا برای تیم ملی جوانان خبری خوب و امیدوار کننده خواهد بود زیرا ما می توانیم در میادین حساس جهانی بازیکنانی داشته باشیم که با تجربه ای گرانبها از بازی های باشگاهی پا به عرصه ملی گذاشته اند.

باشگاه سایپا و در راس آن سرمربی اخلاق مدارش می تواند الگوی مناسبی برای رشد و توسعه فوتبال در ایران قلمداد شود، زیرا آن ها با میدان دادن به جوانان، آینده فوتبال ایران را به سمت پیشرفت هدایت می کنند. سایپا نشان داد که صرفا برای کسب نتیجه به میدان نمی رود بلکه فلسفه ای دارد به نام سازندگی و نگاه به آینده، که این دیدگاه را در واقع می توان در سطح عملکرد باشگاه هایی نظیر آژاکس در هلند و آرسنال در لیگ برتر انگلیس قرار داد.

قطعا فوتبال ملی در آینده وامدار نگاه های سازنده مدیرانی مانند رضا درویش و مربیانی مانند حسین فرکی خواهد بود.

به عنوان کوچکترین عضو خانواده فوتبال در تیم ملی جوانان به این عزیزان خسته نباشید گفته و در ادامه مسیر برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج