اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۶۵۷۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

از تصمیم‌ گرفتن منصوریان تا تصمیم‌ برای منصوریان

علیرضا منصوریان روزهای پر و تب و تابی را می گذراند.

وبسایت نود: این روزها برای علیرضا منصوریان روزهای خاکستری رنگی است. روزهایی که منصوریان هیچ وقت از یاد نخواهد برد. شماره ۱۰ سابق استقلال روی لبه تیغ قرار گرفته است.هر چند او زیاد روی سکوها مورد انتقاد قرار نگرفته است، اما ممکن است با شکست مقابل سپاهان در بازی روز یکشنبه ورق برگردد.

برخی می گویند ارتباط خوب منصوریان با لیدرها و هواداران متعصب باعث شده تا انتقادها در ورزشگاه از او چشمگیر نباشد اما وضعیت استقلال، ممکن است همه تعاملات را بر هم بزند چرا که استقلال دلمشغولی چندین میلیون هوادار است. خود منصوریان هم خوب می داند که مهمترین ویژگی اش، حمایت سکوها و هواداران از اوست. حالا که تا نیم فصل فقط یک بازی باقی مانده کلاف سردرگم هیات مدیره استقلال هر روز سردرگم تر می شود و هر روز یک نام، ایرانی یا خارجی از جلسات تلگرامی مدیران آبی خارج می شود. در این میان و با توجه به جو متفاوت استقلال، گمان می رود اتقاق هایی بیفتد که هر کدام از این اتفاق ها به تنهایی برای کاری کردن زخم پیکر استقلال کافی باشد.

احتمال اخراج علی منصوریان

چقدر احتمال اخراج منصوریان وجود دارد؟ با توجه به قرارداد سه ساله منصوریان آیا این اتفاق می افتد؟ اتفاقی که منصوریان گفته اگر بیفتد، دیگر مربیگری نخواهد کرد. خبرهای تایید شده هم حاکی از آن است که برخی از اعضای هیات مدیره به منصوریان اولتیماتوم داده اند. اولتیماتومی که برخی آن را بازی استقلال با سپاهان و برخی بازی با السد قطر می دانند. منصوریان شاید این روزها چوب اعتمادش به چند بازیکن را می خورد. در هر حال نامهای مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است.از اسکوچیچ گرفته تا حتی پرویز مظلومی و نامی چون فرهاد مجیدی که فعلا در هیچ تیمی مربیگری نکرده است. حتی نام داریوش یزدانی هم برای دستیاری علیرضا منصوریان هم مطرح شده است. امروز یک روزنامه ورزشی خبر داده بود که فیلیکس ماگات آلمانی جای علیرضا منصوریان را در استقلال خواهد گرفت. شکست استقلال مقابل سپاهان می تواند همه سناریوها را روی میز بگذارد. مثل سناریوی حضور فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان دستیار اسکوچیچ ویا حتی همین آقای فیلیکس ماگات آلمانی!

احتمال تغییر اعضای هیئت مدیره

هیات مدیره استقلال حالا رسما یک جزیره است.کافی است کمی به مصاحبه ها و نظرات و تصمیمات اعضای آن توجه کنید. افتخاری مدیری که به وزارت ورزش نزدیک است و مورد حمایت اصلی شخص وزیر قرار دارد، تا به امروز مثل کوه از سر مربی استقلال حمایت می کند. افتخاری که معمولا حالت چهره اش زیاد تغییر نمی کند، ادعا دارد خونسردی کافی برای عبور از بحران را دارد اما دیگر اعضای هیات مدیره در نقطه مقابل افتخاری قراردارند. برای مثال مسعود معینی به دنبال گزینه خارجی است و زمانی قصد بازگرداندن مربیان سابق یعنی پرویز مظلومی را دارد و از سوی دیگر گروهی به فکر آوردن فرهاد مجیدی به تیم هستند تا بتوانند از پتانسیل های حضور او و جایگاهش در سکوها بهره ببرند. در این میان شهاب جهانیان هم انتظار می کشد تا ببیند اقبال چه گروهی بیشتر است تا نظر خودش را ابراز کند. شاید یکی از دلایل ناموفق بودن استقلال انشقاق در هیات مدیره تیم است و به همین علت هر روز اخبار حاشیه ای از نشست های هیات مدیره به گوش می رسد. به دلیل همین اختلاف هاست که برخی معتقدند انشقاق پیش آمده در هیات مدیره ممکن است باعث شود تا وزیر ورزش وجوانان به فکر تغییر اعضای هیات مدیره و حتی مدیرعامل بیفتد.

احتمال سونامی تغییرات

درست بعد از باخت استقلال به تراکتورسازی، بحران وارد اردوی استقلال شد و از همان زمان بود که لیست های متفاوتی از ورود و خروج بازیکنان منتشر شد.اما چرا این بحران درون تیمی شد؟ بازیکنی که قبل از یک بازی مهم لیگ برتر، اردوی تیم را در ورزشگاه ترک می کند، ناگهان داخل ترکیب ۱۸ نفره می شود و بازیکن ثابت ناگهان نیمکت نشین می شود! و یا همین ماجرایی است که درباره سیدمهدی رحمتی رخ داد نشان داد که در استقلال بحران، دیگر خاموش نیست و حالا همه از این بحران با خبرند. چندین کارشناس و پیشکسوت های استقلال درباره عملکرد منصوریان در انتخاب ترکیب اصلی استقلال گفته اند به جز ۳ بازیکن که کیفیت بالایی ندارند، بقیه بازیکنان نیمکت نشین نمی دانند که در لیست خروجی هستند یا نه. بازیکنان جوان تیم هم منتظر هستند تا با خروج بازیکنان بی کیفیت، وارد لیست ۱۸ نفره و حتی ۱۱ نفره شوند. با تمامی این تفاسیر منتظر باشید شاید در لحظات آخر فصل نقل و انتقال نیم فصل، اتفاقات بزرگ و جابجایی هایی پر سرو صدا، رخ دهد!

حاشیه های تمام نشدنی

همه می دانند که استقلال و پرسپولیس مترادف با حاشیه هستند. کوچکترین کارها، واکنش ها و خبرهای بازیکنان و کادر فنی و لیدر ها و حتی افراد وابسته به این تیم ها رصد می شود و همه اینها ممکن است حاشیه های زیادی را ایجاد کند. حاشیه هایی که ممکت است بحران را در استقلال تشدید کند. شاید علی منصوریان برای نجات خود و تیمش تنها یک راه پیش رو داشته باشد. کنار گذاشتن دانه درشت ها و استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب استقلال شاید به کمک منصوریان بیاید. این روزها می گذرند و منصوریان امیدوار است در دوران فعالیتش در استقلال روزهای بهتری را تجربه کند. همه چیز به منصوریان و تصمیم گرفتنش بستگی دارد.او باید تصمیم بگیرد. اما آیا منصوریان، تصمیم می گیرد. اصلا اهل تصمیم گرفتن هست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد یوسفی

      ای کاش هر چه زودتر مربی خارجی به استقلال بیاد چون مربیان داخلی چوب لای چرخ همدیگر میکنند و نمی گذارند موفق بشن مثل پرسپولیس که برانکو اومد وموفق شد

    • بدون نام

      کاشکی بره...استقلال را نابود کرد

    • سلام

      برانکو هم موفق نميشه درپرسپولیس، درفصل دوم مشگل برانکو بروز میشه همین طور که آقای منصوریان درحد واندازه استقلال نیستند باید واقعیت باور کرد،

    • بستکی کشاورز

      هم منصوریان خوب هست هم بازیکنان ولی مهم اینکه هیج کدام در احد اندازه تیم بزرگی مثل استقلال نیستند به اندازه انگشتان یک دست بازیکن بزرگ ندارد کسی در این تیم نیست که به بازیکنان بکوبد در مقابل حمله بازیکنان تیم حریف عقب عقب نروید داخل دروازه خودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج